Elma Şekeri ●3●

619 29 1
                                    

  Herşey güzel olacaktı.Yeni hayatımın ikinci gününe gözlerimi açtım.Hava yağmur yağacak gibi duruyordu ama aldırmıyordum.Yumaşak yatağımda doğrularak uyku mahmurluğumu gidere bilmek  için gerindin.Biraz uzun pencereden kasvetli havayı izlemeye başladım.Dalgınlığımdan kurtulup altın varak işlemeli tpkı bir evin salonunu andıran banyoya ilerleim ve soyunup aynanın karşısına geçtim.Dağılmış saçlarımı ufak parmaklarımla düzltmeye çalıştım fakat asi tutamlar kurtularak parmaklarım arasından çıktı.Büyük küvetin içini sıcak su ile dolmasını beklerken tekrar aynanın karşısına geçip yer yer olan morluklara ve sigara izlerine bakmaya başladım.Hiçbir zaman geçmeyecekti.Hep benimle birlikte olacaklardı.Sırtımın tam ortasındaki sigara izine odaklandım.O gün aklıma gelince gözlerimin dolmasını engelleyemiyordum.Benim için önemli olan bir gündü.Hiç önemsememişler mutlu olmama izin vermemişlerdi.Gösteri günümdü kelebek olarak sahne almıştım.Mutluydum.Etrafta rolümü yaparak dolanıyordum.Pembe kostümüm üzerimde tıpkı çilek kız gibi durmuştu yada sihirli kanatları olan ışıl ışıl vir peri gibi hissediyordum.Saçlarımı yukardan ufak bir topuz yapmıştık.Herkes bizi gülümseyerek bazıları çocuklarının fotoğrafını çekerek destekliyordı.Aslı Hanım ve Umar Bey de veliler arasındaydı fakat sıkılmış ve bu durumun hemen bitmesi için dua ediyorlardı.Gösteri bittiğinde kocaman ülümsememle yanlarına gitmiştim.Kolumdan tuttukları gibi beni çekiştirip arabanın içine savurdular.Eve geldiğimizde Aslı Hanım beni her zaman hırpalayıp birkaç kez vurmuştu.Ağlamama dayanamayan Umar Bey ise meşhur stres atmak için kullandığı ve sonrasında vücudumu bir kül tablası olarak kullandığı sigarasını yakıp bir tokatatmış sonrasında tam omurgamın ortasında sigaramı söndürmüştü.Kendime geldiğimde kafamı sallayarak o günden uzaklaştım ve beni bekleyen sıcak suyum ve kocaman küvetimin içine yerleştim.Yarım saat kadar suda kaldıktan sonra küveti boşaltarak çamaşırlarımı giymek üzere bavulumun yanında diz çökü uygun bir takım aldım .Kurulanıp diğer kıyafetlerimide üzerime geçirerek yatağa tekrar yayıldım.Özenle yerleştirdiğim kitaplarımdan bir tanesini elime alarak okumaya başladım.Kaç saat okuduğuduğumu bilmiyordum.Kitabımı bir kenara bıraktığımda havanın karardığını gördüm.Oda servisini arayıp akşam yemeğimi odama istedim.Kahvaltı dahi yapmadığımdan acıkmıştım.Kapım tıklandığında hemen servisi odama aldım ve görevliye bahşişini vererek gönderdim.İştahla yediğim ana yemeğimi bitirip tatlımıda yedim.Karnım epey bir doymuştu.Oda servisi masayı almak için geldiğinde tekrar teşekkür ederek gönderdim.Uzun bir uyku için tekrar yatağıma uzanıp uykuya daldım.Heyecanlıydım.Yarın evime yerleşeceğim gündü...

     ( Kusura bakmayın bilgisayarımın ekran kartı yandığından ancak bir bilgisayar buldum ve kısa bir bölümde olsa yayınladım.Yarın belki bir kısa bölüm daha yayınlayabilirim.Sonra bilgisayarım gelecek.Bölümleri daha sık yayınlayabilirim.Oy ve Yorum yaparsanız sevinirim. ) 

Elma Şekeri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin