Edellisen osan kommentoijat: @aurorasarawrites
@hopeinenkirjoittaja
@RokMustikka
@ElliStylesPotter
@SohviiiiiTosiaan osan uuden osan alkuun pääset käyttäjänimelläsi, votettamalla ja kirjottamalla jonkin hyvän kommentin tarinaani!
Dracon näkökulma:
Herään taas tarvehuoneen lempinukkumapaikastani, eli lehtikasasta. Tai no jos sitä voi nukkumapaikaksi sanoa, kun en pysty piinaavan ajatusmaailmani takia siellä öisin nukkumaan. Sen sijaan torkahtelen päivällä joko tekemisen puutteessa, tai kesken jotain puuhaani. No kuitenkin, nousen ja laitan taas likaisen t-paitani ja farkkuni päälle. Olen nyt ollut asumassa tarvehuoneessa laskelmieni mukaan noin 3 viikkoa. Vielä viikko hermyn tapaamiseen, mutta tähänkään mennessä minulle ei olla kerrottu mitään päivityksiä hänen tilastaan. Kamalinta on se, että ajan myötä aukko rinnassani, kaipuu vain kasvaa kasvamistaan. Nyt sen reunat suorastaan märkivät ja vetävät minua aina pohjoiseen, eli sinne missä sairaalasiipi sijaitsee. Olen päättänyt mennä katsomaan Hermionea huomenna. Ehkä se auttaisi jatkuvaan kipuuni.Laitan juuri farkkujeni vetoketjun ja napin kiinni, kun käteni hipaisee taskuani. Eikä.
Muistan Hermionen repineen pilalle menneen esseen vihostaan ja heittäneen lattialle jonka minä olin sitten poiminut maasta huvikseni ja laittanut taskuuni. Avaan rypistetyn paperin ja nään kauniin, liian täydellisen, tarkan käsialan. Ja siinä lukee:
"Taikahistorian yksi traagisista sodista ja rakkaustarinoista:
Vuonna 1460 eli velhomaailman kuuluisin kuningas, Tobias XII. Hän oli Tobias XI:npoika. Hän oli komea sekä ylimielinen ja itsekäs saamastaan ylellisesta paikasta ja rikkaudestaan. Hän sai viransa 14 vuotiaana isältään, ja rupesi mielistelemään vielä enemmän. Kun Tobias kasvoi, Kansa eli pelossa, koska Tobias holtittomasti ja vaarallisesti vain kiusoitteli muiden valtioiden kuninkaille. Tapahtui isompi riita ruotsin silloisen kuninkaan kanssa, ja syttyi sota. Taistelu kesti monta päivää, mutta lopulta Tobias voitti. Hän voitti pitkästä taisteluajasta huolimatta niin ylivoimaisesti, että hänen itsevarmuutensa kasvoi. Hän ahnehti lisää taisteluita voittaakseen paljon maata. Hän voitti melkein ylivoimaisesti kaikki vastustajat pitkän aikaa, maan hyvien loitsutaitojen ansiosta. Eräänä iltana kuitenkin, kun taistelu oli lähes loppunut, eräs kaunis nuori nainen, ryysyihin pukeutunut, mutta jotenkin niin erikoisen näköinen tyttö sanoi kaarlen armeijan osuttua hänen kohdalleen että:
"Nimeni on Anna. Haluan puhua...
Ihmishenki. Pitkä peli joka on selvittävä ilman toista mahdollisuutta. Sen aikana koetaan paljon huonoja hetkiä, mutta tuhannesti enemmän hyviä, joten miksi riistää syyttömältä pelaajata hänen ainut asiansa, kun muuten on vain mustaa, taivas ja helvetti." Näin Tobias kuuli kaukaa sotilaiden kertomana. Hän hämmentyi kuulemastaan, ja pyysi tavata naisen. Hänet tavattuaan maailma kääntyi ylösalaisin. Tuo tyttö puhui totta. Tobias uskoi ja tajusi asian. Tobias rakastui tyttöön, joka oli eri maalainen ja erilainen. Huonosta maasta. Köyhästä, kurjasta, mutta oli niin viisas ettei Tobias pystynyt päästämään irti. Hän luovutti kuninkuutensa isälleen ja luopui ja lähti matkaamaan etsien tuota tyttöä uudelleen. Hän etsi ja etsi kauan, mutta ei koskaan löytänyt. Hän kysyi tytön asuinkylän kalakauppiaalta tietäisikö hän, mutta hän sanoi että täysin ulkonäöltään kuvauksien mukainen, köyhä, tässä kylässä asunut tyttö nimeltään Anna oli kuollut 15vuotta sitten. Tuosta kyseisestä sodasta jolloin Tobias oli hänet ensimmäisen kerran tavannut oli vasta 2 vuotta. Muutaman kuukauden kuluttua entinen kuningas, entinen tappokone, Tobias XII, tajusi, että koko tyttö oli ollut hänen päänsä keksimä alitajuntainen kuvitelma. Kuvitelma joka ohjasi hänet pois pahasta. Myöhemmin hänen oli huhuttu tehneen itsemurhan hyppäämällä syvään koskeen ja hukuttautumalla."Sitten paperissa luki vielä jotain suttua, ja lopussa jäljet, josta huomasi että essee oli ollut Hermionesta aivan liian lyhyt ja yksitoikkoinen, joten hän oli hylännyt sen. Jäin miettimään tarinaa.
Täs tällanen osa, vähä turha mut toivottavasti piditte. On tullu taukoo ku on ollu muuta tekemistä ku kirjottaa mut kyl multa vielä tähän motia löytyy, älkää huoliko:)
Ens osassa vaan mietiskellään ja selvitellään asioita.
YOU ARE READING
Kokonaan Sun (Dramione)
FanfictionMinä, Hermione Granger, kiusattu koulumenestyksestään. Pahimman vihaajani ja minun välille alkaa kehittymään jotain joka alkaa ja pysyy epämääräisenä niin että kukaan ei tiedä lopulta onko sitä ollenkaan. Hermione menettää kaikki muistonsa Dracosta...