° 1 °

621 43 14
                                    

Dopředu informuji, že kapitola je spíše informativní a hódně nudná....

Tak jsem vám sem aspoň přidala dobré videjko...Enjoy!

Hrozně moc se toho událo od mého posledního vyprávění. Svatba jiných Avengerů, jejich děti a jejich životy. Náš život, růst dětí ...vše se změnilo a nic jako tým Avengers už...neexistuje. I když bych velice ráda dál nakopávala prdele...nejde to. Životy mých dětí jsou přednější než to, co si já přeji.

Moje děti... Vůbec nevím, jak se daří mým synům. Derek, Daniel a dokonce i Marcus...odstěhovali se od nás, ne ale proto, že by nás nějak nenáviděli či něco podobného. Chtěli žít svůj vlastní normální život. Nechtěli tohle, nechtěli být dokonce svých životů nazýváni jako synové Alex Stark, synové hrozivé vlkodlačice a vražedkyně. Co vím, vede se jim dobře. Derek a Daniel se prý dokonce oženili. Marcus má přítelkyni, ale ještě je brzo na to, aby do toho praštil. A to je ale všechno, co o nich vím. Nevím, kam se přestěhovali, jestli ještě chodí do školy. Nebo jestli třeba nečekají nějaké děti. Nevím nic.

Ale co vím je to, že bych nechtěla být babča. Vypadám pořád na dvacet, vypadalo by to strašně divně, no ne? Už tak, když chodím na rodičovské schůzky, si někteří myslí, že jsem sestra mé dcery a synů. Jediní, koho chci vychovávat, jsou můj roztomilý Toby a má problematická Vanessa. Jsou celí po nás...zdědili snad vše, co se dalo. Vanessa má stejně modré oči a hnědé vlasy jako já. I její chování odpovídá tomu mému. Jen je o kapičku agresivnější... Což je docela problém. Velký problém. Vyhodili jí kvůli tomu už ze spousty škol a my se různě stěhovali ale...Zase jsme se vrátili domů, do New Yorku.

A ptáte se na Lokiho? Ten se vůbec nezměnil. Našel si práci, snaží se žít život normálního smrtelníka, jako mi všichni. To ho postupem času... změnilo. Ano, chová se trošičku jinak, ale stejně je to můj roztomilý Muflon. Hehe....

Co bych vám ještě tak řekla?

Och ano...Po Supermanovi smrti se toho hodně změnilo. Zločinnost stoupá a Aceův zájem o nás taky, i když vytrvale odmítáme. Čas hrdinů postupem času uvadá a nahrazuje ho čas zločinců. Čas kriminality, vražd a všeho zlého. A co víc, Hel mi pořád promlouvá v hlavě. Neslyším jí jasně, ale je tam. Pořád s něčím otravuje ale já svou identitu vraždící vlkodlačice zahodila. A poté, co mi Hel provedla, jsem se s ní rozhodla přerušit kontakt natrvalo.

Nechala jsem svou minulost za sebou a zatím jsem se ani jednou neohlídla i když vystrkovala růžky. Děti se mě vždy ptaly, jaké to asi je, být hrdinou. Být někým jako byl právě Superman. Zachraňovat lidi ať co stojí co to stojí... Vždy jsem řekla jen jedno. „Nechtějte to vědět, moje milá štěňátka. Možná se vám zdá, že hrdinský život je úžasný, ale nenechte se zmást. Nechoďte na tu temnou stranu, nazývané hrdinství. Čeká vás jenom zbytečná sláva, která upoutá více a více zločinců, kteří se vám budou snažit ublížit"

Nikdy jsem nechtěla, aby se moje děti staly rádoby hrdiny, jako se to stalo se mnou. Nechtěla jsem, aby se přidali do SHIELDu, aby se stali jejich poslušnými psíčky. Jakmile se k nim jednou přidáte, neutečete od toho, to víme mi všichni. Pořád čekám na den, kdy nás povolají. Kdy po nás budou zase něco chtít. Ať už je to jenom zatčení nebo zabíjení...

Co dál? Možná vás zajímá, co se stalo s ostatními. Odstěhovali se hodně daleko. Už spolu nejsme v kontaktu, ale občas se nám zasteskne a sejdeme se. To už ale bylo dlouho. Doufám, že se jim daří dobře... Natashu jsem naposledy viděla těhotnou... Snad jejich manželství bude tak šťastné, jako je to moje. Clint odjel za svojí rodinou, které se moc nevěnoval, Thor si vzal Jane a spolu žijí v Ásgardu a Wandě a Pietrovi vůbec nic nevím.

Asi už vás tu nudím, což? No tak dobrá...Nebudu vás tu déle trápit a budu vám vyprávět příběh. Můj příběh, jak se nejspíš vzdát svého šťastného 'lidského' života, svého milovaného manžela a svých krásných dětí....

PS:

Když jsem to uviděla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem to uviděla... <3 (Jo, jsem strašnej blázen do Lokiho :D. Snad nejsem jediná...)

Kdo se těší na nový film Thor ragnarok? Upřímně...podívám se na to jen kvůli Lokimu 3:D

WOLF - Nová generaceKde žijí příběhy. Začni objevovat