Kapitola 4 - Ta holka je bláznen

2.2K 75 3
                                    

Po návštěvě zachránce mého batohu jsem pořád myslela jenom na tu podivnou situaci.Harry.Hezké jméno.A ten jeho hlas,bože!OMG mohla bys přestat myslet na toho cizince.Ani jsi mu neviděla do tváře a vůbec nic o něm nevíš.Tak hele,musíš uznat že hlas měl sexy tak sklapni!Podvědomí mlčelo.No vidíš že mám pravdu.A co teprv ta jeho vůně,ach!No,každopádně už ho asi nikdy neuvidím.Vrátila jsem se pod strom a dala sluchátka na uši a nakonec u toho usla.

Pohlad Harryho:

Před hodinou:

Šel jsem se projít do parku.Mám to tam rád.Hlavně v noci.To už tam většinou nikdo není.Chvíli jsem se procházel a pak si sedl na lavičku.Chtěl jsem si zapálit,ale něco mě vyrušilo.Uslyšel jsem nějaký zvuk a usoudil,že to je jen nějaký bezdomovec nebo opilec,protože tady je vážně nezvyk někoho potkat takhle v pozdě v noci,no teď už spíš brzy ráno.Snažil jsem se tomu nevěnovat pozornost.Stejně mi to přišlo divné.Tak jsem vstal a šel se podívat směrem,odkud šly ty zvuky.Po pár metrech jsem uviděl dvě osoby.Byla noc tak jsem neviděl kdo to je,ani co tu vlastně dělají.Řekl jsem si,že to asi nakonec jsou jenom nějací opilci,ale potom jeden z nich zakřičel:,,Naval sem ten batoh."Vyvalil jsem oči.Takže to nebyli žádní opilci!Ten jeden chtěl tomu druhému ukrást batoh.Ta druhá osoba tam jenom tak stála.Asi přemýšlela co dělat.Chtěl jsem tam jít a rozbít tomu hajzlovi hubu,ale najednou začal ten zloděj něco vytahovat z bundy.Co to kur-?!Stuhl jsem když vytáhl zbraň.Nevěděl jsem co dělat.Bože proč tu jen tak stojím?!Proč něco nedělám?!Zavolat policii,jít pomoct té druhé osobě...cokoliv tak proč tu kurva jen tak stojim a nic nedělám?!Z transu mě vyvedl dívčí křik:,,Nic ti nedám nech mě bejt."Ještě víc jsem vykulil oči.Nejenom,že je to holka,ale hlavně...je to ta nejodvážnější holka,kterou jsem kdy viděl.Myslím že většina holek by se rozbrečeli a ten batoh mu nechaly.A vůbec,co je v tom batohu?Ten kluk dal zbraň spátky do bundy.Tak přece jenom neni takovej drsňák.Chvilku se o batoh přetahovali a ta holka po něm řvala.Teda na to,že to byla holka byla docela sprostá.Nechápal jsem sám sebe proč tu jen tak stojím a nejdu jí pomoct.Jsem vážně příšerný člověk.Kluk potom vytrhl té holce batoh z rukou když už neměla sílu a utíkal pryč směrem kousek ode mě.Holka běžela za ním a chtěla ho zastavit,ale zakopla a skončila na zemi.Neváhal jsem už ani chvíli a rozběhl jsem se za tím hajzlem.Když už jsem uviděl jeho záda a na nich batoh,chytl jsem ho za kapucu a zastavil ho.Otočil se a napřahoval se.Když mě uviděl dal ruku rychle dolu.Asi si uvědomil,že nejsem ta holka.Neváhal jsem už ani chvíli a jednu mu vrazil.Pořádně silnou,myslím že jsem mu dokonce zlomil nos.Zatím co ležel na zemi,vytrhl jsem mu ze zad batoh a naposledy doněj kopl.,,Opovaž se se jí ještě dotknout.Ještě jednou tě tu takhle uvidím a přísahám že se neudržím!"zařval jsem na něj a nasraně odešel.Měl jsem to namířeno za tou holkou.Pořád jsem nemohl uvěřit,jak byla odvážná.Nechala by se možná i postřelit jenom kvůli batohu.Tak moment,co je vlastně v tom batohu,že by se kvůli němu nechala postřelit?To my vážně nedává smysl.No....možná bych tam mohl trochu nakouknout...Pomalu jsem otevřel batoh.Doufal jsem že to bude něco neškodného a měl jsem pravdu.Rozepl jsem zip a nahmatal něco měkkého.Opatrně jsem to vytáhl.Vypadá to jako...plyšák?!Jako vážně?!Nechala by se zastřelit kvůli...tomuhle?Bylo to fakt divný.Zapl jsem tašku a rozeběhl jsem k místu,kde předtím byla ta oloupená holka.,,I don't care!I love it,I don't care." křičel dívčí hlas.Když jsem popošel k místu odkud se zvuky táhly,uviděl jsem pod stromem sedět drobnou postavu.Seděla pod stromem,sluchátka na uších a zpívá si.Má zavřené oči takže mě asi nevidí.Vybuchl jsem smíchy protože tohle jsem fakt nechápal.Málem ji postřelil,okradl ji a ona tu sedí na zemi a zpívá si.Bože,ta holka je vážně blázen.Pomalu jsem k ní přišel a sedl si na zem vedle ní.Furt jsem ji neviděl do obličeje a to mě zkurveně štvalo.Chtěl jsem ji vidět.Po pár dalších písničkách co tam jen tak seděla a zpívala a já se na ní pořád jen tak usmíval,jsem najednou ucítil že se na mě otočila.Chtěla něco říct,ale já nechtěl aby na mě hned nadávala,co ji tady očumuju a tak jsem ji hned dal prst na ústa.Měla je teplé a měkké oproti mým rukám.Dal jsem prst dolů a ona na mě začala křičet.Měla slabý a jemný hlas.Zjistil jsem o ní že je odvážná a tak trochu blázen,že si povídá sama se sebou.Ne že bych to sám nikdy nedělal.No,ale na jednu otázku mi odpovědět nechtěla...a to proč seděla ve tři hodiny ráno v parku pod stromem.Ale ani já jsem jí neřekl že jsem jí viděl při tom přepadení.Myslela by si že sem srab když jsem tam jen tak stál.Taky mě překvapila její reakce na to,jak jsem toho hajzla zmlátil.Jiný holky většinou rvačky odrazují,ale jí ne.Zajímala mě.Byla zvláštní,odvážná a tak trochu pošuk a i když jsem jí neviděl do tváře,myslím že je krásná...

Pohled Kate:

Ráno jsem se probudila pod stromem a celá mokrá.Všude na zemi byla rosa.Z batohu jsem si vyndala malé zrdcátko a utřela si rozetřenou řasenku.Šla jsem do Starbucsu a nejdřív si šla vyčistit zuby a převlíknout se na záchod a pak si dala kafe.Vzpoměla jsem si že večer mám jít na párty Eleanor.Ráda poznám nové lidi jako jsou El a Dan.A hlavně párty.To tančení,energie a vzrušení co kolem tebe proudí zatímco tě hudba ochluchuje.Jsem si jistá,že Louis bude fajn chlap a El se jeho kámošům určitě bude líbit.Celý den jsem strávila procházením po Londýně a když nastal večer,upřímě jsem byla kapku nervózní.Snad příjmou mezi sebe i mě.Šla jsem na jeden z veřejných WC a nejdřív si nanesla trochu makeupu,řasenku,tužku a lesk.Vlasy jsem si nechala volně a trochu si je rozsuchala.Mám to ráda takové...divoké.Na sebe jsem si vzala průsvitné bílé tričko,roztrhané džíny a riflovou bundu.Když jsem se sebou byla spokojená,vyšla jsem ven a chytla si bus.Jela jsem na andresu co mi holky napsali a blížila jsem k domu.Když jsem byla na místé nemohla jsem uvěřit svým očím.Byla to obrovská vila.Hudba a silné basy byli slyšet na kilometr daleko,ale musím říct žeto bylo drsný.Zazvonila jsem a otevřela mi Dan.Mile se na mě usmála.,,Ahoj!Už tu na tebe s El čekáme."řekla a naznačila abych šla dovnitř.Vešla jsem a málem mi vypadli oči z ďůlků.Bylo to tu vážně luxusní a obrovské.Ještě že nevědí kde zrovna bydlím já.Dan mě táhla davem do kuchyně,kde už stála El s láhví v ruce.,,Jé ahoj!Jsem ráda žes přišla.Em...tohle je Louis."ukázala na kluka vedle ní.Měl strniště,perfetně učesané a nagelované hnědé vlasy,modré oči a celkově vypadal sympaticky a mile.,,Ahoj,sem Kate"podala jsrm mu ruku.Nejdřív si mě prohlédl od spoda na horu a já znervózněla.Pak se ale usmál.,,Louis,těší mě"přijal ji,zatímco jsme si šly sednout na gauč.Chvíli jsme jen tak seděli a tlachali o banalitách až si k nám najednou přisedli dva kluci a jedna holka.,,Emm Liame,tohle je moje holka Eleanor"ukázal hrdě na Eleanor a oni si podali ruce.Měl krátké hnědé vlasy hnědé oči a strniště.A ano,byl celkem sexy.,,Liam,těší mě a vy jste?"podíval se na mě s Dan,,Danielle"mrkla na něj a on se usmál.,,Kate"pípla jsem stále trochu nejistá.,,Těší mě.Jo a tohle je Niall"ukázal na blonďáka vedle sebe.Měl modré oči a byl fakt roztomilej.,,Těší mě"usmála jsem se na něj.,,Mě taky"ukázal svoje sněhově bílý úsměv z kterého jsem pomalu roztávala.Jo tak trochu jsme spolu flirtovali.,,Já jsem Perrie,ráda tě poznávám"usmála se na mě blondýnka s modrýma očima a ano,i ta byla vážně hezká.Zatím všichni britové a britky co jsem poznala jsou vážně sexy.Divné.Všichni jsme pili a vzájemně se poznávali.Musím říct,že s nimi byla fakt sranda.Všimla jsem si že El už není tak nervózní a myslím že Louisiným kámošům se líbí.Liam nějam pokukoval po Dan a nad tím jsem se musela pousmát.Hodili by se k sobě.Najednou mě z myšlenek vyvedl hlas,o kterém jsem myslela že ho už nikdy neuslyším...

Trochu delšíííí :D No neva,taky sem tu chvíli nebyla.Snad se líbí.Za komentyy děkuju a když tu nějaké budou dám další díl už zítra.Jo trochu vidírání,ale komenty prostě potěší :D

The story of my life (Harry Styles FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat