,,Vlastně jsem nejela z letiště rovnou sem..."přiznala jsem.Harry si mě zmateně prohlížel a mračil se.
,,Víš musela jsem si udělat ještě malou zastávku na policejní stanici"řekla jsem provinile a on vykulil oči.
,,Co si provedla?"zeptal se mě narovinu,nad čímž jsem se musela zasmát.Má mě přečtenou.
,,Víš co...radši ti to povím až doma"vyhnula jsem se tomu.Ještě ho neznám natolik,abych znala jeho reakci na můj malý incident.Harry jen přikývl,asi pochopil,že ze mě nic nevypáčí.
,,Mimochodem chtěl sem se na něco zeptat"vysypal ze sebe najednou a podrbal se na zátylku.On je nervózní?To je sladký...
,,Nešla bys se mnou zítra na večeři?"zeptal se opatrně a zahleděl se mi do očí.Pousmála jsem se.Večeře s Harrym-to bude zajímavý.
,,No,vzhledem k tomu,že spolu chodíme a neměli sme ani jedno rande..."nechala jsem ho napjatě čekat.
,,Jasně že jo Harry nebuď ze mě tak nervózní přece nekoušu"zasmála jsem se a on si oddychl.
,,Jo já vim.Ale je to pro mě nezvyk.Rande jsem měl naposledy..."přemýšlel.
,,Vlastně si to ani nepamatuju.Asi sem ani nikdy na žádný neměl"pokrčil rameny a já vykulila oči.
,,Počkej...nikdys nebyl na rande?!Měls vůbec někdy nějakou holku?"zeptala jsem se pobaveně.
,,Měl"odsekl.
,,Kdy prosimtě.Ve školce ne?"zasmála se,ale on na mě jen vážně hleděl.
,,To jako fakt?No,takže...sem tvoje první?"zeptala jsem se a ušklíbla se.Harry se snažil zachovat vážnou tvář,ale vůbec mu to nešlo.Koutky úst mu cukaly do úsměvu.
,,V podstatě jo"přikývl a sklopil zrak.
,,Wow.Cítím se...výjimečně"zasmála jsem se a Harry se mnou.Že není panic by poznal i slepej,ale že nikdy neměl vztah mě vážně překvapilo a upřímně i vyděsilo.Bojím se,že přede mnou něco skrývá.Nebudu lhát-Harry je ten nejvíc sexy kluk jakýho sem kdy potkala,takže nepochybuju,že se okolo něj motá spousta holek a tak je fakt divný,že ještě do žádný z nich se nezamiloval.A pak příjdu já a najednou je všechno jinak.Tohle je buďto osud,anebo Harry lhal a jsem jeho další oběť.Tuhle myšlenku jsem okamžitě vyhnala z hlavy zase se mu zahleděla do očí.Byli teď o tolik jiné než když jsem je viděla poprvé.Doslova zářili a svítili mu v nich malé jiskřičky.Viděla jsem v nic tolik emocí-radost,štěstí,lásku...ale rozhodně ne lži a přetvářku.Ne jen čistá upřímnost a to mě opravdu uklidnilo a ujistilo mě,že nedělám chybu.Je zvláštní,že z jednoho pohledu do očí toho dokážu tolik cítit.Stáli jsme u domu.Ani jsem si neuvědomila jak rychle mi s Harrym čas utíká.Harry mi pustil ruku a mně ji ovál nepříjemný chlad.Zamračila jsem se na něj a podívala se na vchodové dveře.Co když něco vytuší?Nechci aby se o nás dozvěděli.Ne takhle a ne teď.
,,Neboj nic nepoznaj"zachraptil Harry a já přikývla.Otevřel mi dveře a rukou naznačil abych vešla.
,,Hmm.Ty si teda gentleman"zasmála jsem se a vešla.Ticho,nikde nikdo.
,,Halooo lidi sem doma!!!"zařvala jsem a rozhlížela se kolem dokola.Nic,tma.Harry rosvítil a mě okamžitě oslepilo neonově zářivé světlo.
,,Kurva Harry,chceš abych oslepla"zašeptala jsem a otočila se na něj.Ten se jen usmíval,ovšem hned jak sem se otočila mu úsměv zmizel.Došel až úplně ke mně a mračil se.Nahodila jsem nechápavý výraz a on si povzdychl.Vzal můj obličej něžně do dlaní a přejel mi palcem pomalu pod okem.Sykla jsem mírně bolestí když trochu přitlačil na místo u víčka.Vzpomínka na slizkého parchanta v parku se vrátila a já sebou škubla.Zadávala jsem se Harrymu do očí a viděla v nich upřímnou lítost.Naklonil se mi k uchu,až jsem ucítila jeho dech na krku,kde se mi okažitě vytvořila husina.
,,Přísahám,že kdybych věděl že si to ty...zabil bych ho"zašeptal a já se zachvěla.Jeho slova mi vyráželi dech.Věděla jsem,že mě ochrání,že je tu pro mě a nedovolí aby se mi něco stalo.
,,Můžu si za to sama,kdybych nebyla blbá a nechtěla odjet,nestalo by se to"zamumlala jsem.
,,Ale vlastně na druhou stranu bych si neuvědomila že tě potřebuju a že bez tebe nechci být už ani vteřinu"dodala jsem na jeden výdech a cítila jak se jeho tělo naplo.Přitáhl si mě k sobě a já se náhle ocitla na jeho svalnatém hrudníku.Příjemně hřál a já zase cítila tu příjemnou vůni mentolu smíchanou s kouřem.Jak tu já zboňuju...Klidně bych takhle vydržela napořád.
,,Zavolám Louisovi kde sou"řekl Harry najednou a odtáhl se.Přikývla sem a sledovala jak odchází do kuchyně.Svalila se na gauč v obýváku a hlasitě vydechla.Dneska sem měla pernej den.Harryho jsem načapala v posteli s courou,pak mi řek že mě zbožňuje,zjistila že můj strejda umřel a já zdědila pěknej balík,Harry mi řek že mě miluje když jsem se chystala odjet do Ameriky,zlomila letušce nos,byla u výslechu,málem mě někdo znásilnil,Harry mě zachránil a požádal o chození a já nakonec souhlasila.Ufff to byl den.Gauč se prohnul a já ucítila něčí ruku na mém koleni.
,,Všichni se šli opít,aby zahnali smutek žes odjela.Louis jim chtěl vysvětlit žes neodjela ale já mu řek ať je v tom ještě chvíli nechá"uchichtl se.
,,Víš co to znamená?"zašeptal mi k uchu a mě okamžitě zamrazilo.Záporně a s úsměvem jsem pokroutila hlavou a on nasadil úšklebek.
,,Máme celý dům pro sebe a sme tu úplně sami"olízl rty a mě se zrychlil dech.Ruku začal pomalu přesouvat víš z kolena na stehno a pak ještě víš...Panebože,jak příjemný tohle je.Žasla jsem nad tím jak rychle se z toho citlivýho kluka stal zase takovej perverzák.Sledovala jsem s obdivem jeho srdcovité rty jak se mně přibližují a ucukla.I když jsem strašně chtěla,nechci být tak snadno dosažitelná.Mírně jsem ho plácla po ruce,která už byla opravdu vysoko a on zamručel.
,,Tos uhod hochu.Tak lehký to se mnou mít nebudeš"nevině jsem se usmála a on si hlasitě povzdechl.
,,Harry?"
,,Hmmm?"mírně se zamračil,nad čímž jsem se pousmála.
,,Víš,už od toho dne,co jsem se k vám nastěhovala si kladu otázku..."přemýšlela jsem jak to tuhle otázku zformovat,aby zněla slušně.
,,Vaše vila,je tak...luxusní a mě nedává smysl jak-"
,,Si ji můžem dovolit?"zasmál se a já přikývla.Vážně je to divný.Je jim kolem dvacítky a oni maj takovejhle zámek?No to je fakt divný.
,,Nejsi dealer nebo nájemnej vrah viď?"zeptala jsem se opatrně.Ne že bych se ho bála.Naopak,kdyby měl nějakou takhle nebezpečnou práci bylo by to vzrušující.
,,Ne nejsem"zasmál se a já si povzdychla.Harry se přestal smát a vyděšeně se na mě podíval.
,,T-ty bys chtěla abych byl?"vykoktal po chvíli a já mykla rameny.
,,Možná.Bylo by to docela vzrůšo ne?"ušklíbla jsem se a on nadzdvihl pobaveně obočí.
,,Musim tě sklamat,ale nic takovýho nedělám"řekl a já předstírala smutný výraz.
,,A jak jste se teda dostali do k tý vile?"zeptala jsem se znovu.Harryho výraz se změnil v zamračený a zatnul čelist.Asi jsem měla bejt zticha.
,,Nerad o tom mluvim"povzdychl si Harry.Stiskla jsem mu pevně ruku a zadívala se mu do očí.
,,Já se svěřila tobě a nelituju toho.Naopak ulevilo se mi.Teď je řada na tobě.Mě můžeš věřit Harry"usmála jsem se na něj co nejmileji jsem uměla a jeho výraz značně změkl a povzdechl si.Věděla jsem,že Harry něco tají.Že má svůj důvod k té svojí....
prostě k chlastu a sexu s cizíma holkama.Každý své problémy řeší jinak a já už od začátku věděla,že i on je má.
Ahoj holky!!!Už je to taaaak dlouho.Fakt sory ale prázdniny mi dávaj dost zabrat :/ Tenhle díl je jenom takovej o ničem (ani mě k tomu nenapdaj písničky :D) ale slibuju že další bude lepší a zajímavější :* :3
ČTEŠ
The story of my life (Harry Styles FF)
Fiksi PenggemarKate Swan - holka,která si každý den užívá naplno,jako by byl její poslední.Je drzá,trhlá a lehce se dostane do problémů.Utekla před svojí minulostí do Londýna,ale zatím se bojí milovat a klukům nedůvěřuje... Harry Styles - kluk,který kvůli osobním...