Pohled Harryho:
,,Já mám nápad,kde bys mohla bydlet."ozvala se El.,,Eleanor,ráda bych si ho vyslechla abych nemusela spát zase na ulici,ale to pití mě zmohlo tak,že už pomalu přestávám vidět,takže nevadí když si sem na chvíli lehnu?"řekla Kate a El jen přikývla.Kate už neváhala ani sekundu a lehla si na koberec před stolečkem a hned usla.Spojeně oddchovala a usmívala se.Jak se někdo dokáže usmívat při spánku?,,Teda,je fakt...zvláštní" řekla Danielle a všichni souhlasně přikývli.,,No joo,ale co s ní?Nemůžeme ji nechat,ať bydlí na ulici"zamračil se Niall.,,El neříkala si že máš nápad?"zdvihla Perrie na El občí.,,Jo mám,ale nevim jestli se vám bude líbit."špitla.,,Tak to řekni"povzdychl si Louis.,,Jelikož jsem si Kate celkem oblíbila a protože jí věřim a myslim,že je moc fajn...mohla by bydlet u nás ne?"vydechla El.Louis s Dan na ni překvapeně zírali,ale zdá se že ostatní to taky napadlo.Dokonce i mě.,,Máme velkej barák a už nás tu bydlí 8 myslim,že nebude vadit člověk navíc.Teda jestli s tim souhlasíte"dodala Perrie.,,Já s tim nemám problém"ozval jsem se hned.,,Harolde na to ani nemysli!"okřikl mě Liam a výhružně zvedl prst.,,Na co jako?"usmíval jsem se jako sluníčko.,,Ty víš co,opovaž se na ní něco zkoušet!"přidala se k němu i Dan.,,Klííídek lidi,ani se jí nedotknu."zdvyhl jsem obranně ruce vzhůru,ale sám sem nespíš věděl,že lžu.,,Myslíte,že fakt spí?"ukázal Niall na Kate spící na zemi.,,To můžem lehce zjitit"ušklíbl se ďábelský Louis.Pomalu vzal lihovku,co ležela na stole a začal se s ní pomalu přibližovat ke Kate.,,Nejsem si jistá,že je to dobrej nápad."povzdychla si Danielle.,,Jen ho nech bude sranda"obhajoval jsem Louise a Perrie jen nadšeně tleskala.,,Ještě že Kate ještě nemá tu zbraň"rozesmála se El a my všichni s ní.Louis chvíli stál u Kate s lihovkou v ruce a něco jí čmáral na obličej.Když od ní po pár minutách odstoupi,vypadal vyděšeně,protože Kate se začala vrtět.,,Ještě 5 minut mami.Mě se neska nechce do školy..."zamumlala Kate a trochu se zavrtěla.To už se znova všichni chytali za břicho smíchy,jak moc Kate mimo je.Pak už ale znova spokojeně oddychovala.Louis k ní ještě na pár sekund přiskočil a něco na ní načmáral.Pak odstoupil a očividně pyšně se kochal nad svou prací.Podíval jsem se zvedavě na Kate a rozesmál se.Po celém obličeji měla různé malůvky jako knírek,brýle a jiný kraviny.,,Téééda ta tě zabije."vypískla El,ale taky se smála.,,Jó nó,počkej až se vzbudí"přidal se Niall a okukoval ji.,,Myslím,že tohle stojí za to"ukázal na Katiin obličej a tlemil se.,,Neměla by tu spát na zemi"poznamenal Liam.,,Taky bych řek.Asi bych jí měl odnýst do pokoje pro hosty."ušklíbl jsem se a vstal z gauče.,,Fajn,ale opovaž se se jí jen dotknout"podívala se na mě výhružně Perrie.,,To bych si nedovolil"zasmál jsem se ironicky a ona jen protočila očima.Ostatní šli ještě tančit,jen Danielle s Liamem se někam vytratili.Došel jsem až ke Kate a opatrně ji zvedl ze země.Byla strašně lehká,takže to nebyl problém.Kate sebou trochu mlela a něco mumlala,ale nakonec se nechala odnést.Šel jsem s ní opatrně po schodech nahoru a musel jsem si dávat opravdu pozor abych neslítl i s ní.Ani se zejtra nechci probouzet,už vidim tu kocovinu.Došel jsem až k pokoji a bokem jsem otevřel dveře.Šel jsem s ní až k posteli a pomalu jí na ní položil.Vypadá tak spokojeně a roztomile ikdyž má počmáraný celý obličej.Harolde,co to kecáš?!Teď máš šanci se s ní vyspat a ty tu meleš takovýhle kraviny?!Vzpamatuj se!Přistoupil jsem k ní a přiryl jí.Mohl bych toho využít a vyspat se s ní...
Pohled Kate:
Probudila mě příšerná bolest hlavy.Jako by mi ji právě někdo prostřelil.Nechtělo se mi otevírat oči,ale světlo z oken svítilo přímo do postele v které jsem spala.Tak moment...postel?!Okamžitě jsem otevřela oči.Ležela jsem v cizí posteli a v cizím pokoji.Byl to obrovský fialový pokoj.První čeho jsem si všimla byl balkón s dvěma krásnýma oknama po jeho stranách.Naproti balkónu ležela postel s dveřmi,napravo skříň a velké zdrcadlo a nalevo od toho plazmová televize nad krbem?!Tak jo do jakýho nebe jsem se to probudila.Něco se vedle mě na posteli hnulo a já se až teď podívala vedle sebe...A doprdele!!!!začala jsem děsně panikařit když jsem vedle sebe našla spícího Harryho.Spal a nevypadalo to,že se hned tak vzbudí.Prosím ať je oblečene!Bože musí bejt oblečenej!Pomalu jsem se podívala pod kousek a peřiny...Je oblečenej.Díky bohu!Najednou se mi obrátil žaludek naprosto na ruby.Nebyl čas hledat koupelnu,v tomhle hradu by mi to zabralo asi hodně dlouho.Není jiná možnost...Vyběhla jsem s postele k balkónu,rychle ho otevřela a jen tak tak jsem to vyklopila přes zábradlí.Až když jsem skončila jsem si uvědomila,že jsem se právě vyzvracela na keře s růžema.Bože ty mě zabijou.Šla jsem pomalu zpátky dovnitř.Harry už tam neležel,takže hádám,že ho to vzbudilo.Kdyby mě teď vyděli rodiče asi už bych vživotě neviděla denní světlo.Rozhodla jsem se najít tu koupelnu.Chytla jsem se za hlavu,protože jen co jsem se pohla,zase mě pronásledovala ta příšerná bolest.Never again!!!Vyšla jsem teď už otevřenými dveřmi ven z pokoje a málem mi vypadli oči z ďůlků.Všude po domě se váleli spící lidi,láhve od pití a neuvěřitelně to tu smrdělo.Sešla jsem po schodech dolů a namířila si to do koupelny,kterou jsem si po včerejšku kupodivu ještě pamatovala.Vešla jsem tam,překročila pár tuhých těl a došla k zdrcadlu.,,Ááááááá!!!!"začala jsem řvát jako pomatená jen co jsem viděla svůj obličej.Tyhle fixi znám,nejdou smejt naprosto ničím.Ty lidi na zemi na mě začali nadávat ať držím hubu,ale to teda rozhodně ne.Namířila jsem si to do kuchyně doufajíc,že tam bude aspoň někdo koho znám.Nasraně jsem tam došla a našla tu Louise,Liama,Nialla,Perrie,El,Dan i Harryho jak sedí u stolu a snídají.Nevypadali na kocovinu,takže myslim že asi moc nepili.Ani Harry.Divný.,,Můžete mi říct,kterej idiot mi to načmáral na ksicht?!"vychrlila jsem nasraně a čekala na odpověď.Když mě uviděli jak tam stojím s rukama v bok a podupávám si nohou,začali se nekontrolovatelně smát.,,P-přesně tenhle výraz jsem čekala"vykotala Perrie a smála se dál.Asi po třech minutách kdy všichni přestali jsem se na ně vražedně podívala.,,Já si tipnu kdo to udělal jop?"usmála jsem se.,,Takže Niall ne,Liam nemyslim si,El s Dan určitě ne a Harry taky ne.",,A to jako proč?"ozval se Harry.,,Protožes byl tak nalitej,že bys takhle úhledně nenakreslil ani čáru"ušklíbla jsem se.,,Takže buď Louis nebo Perrie.Hmmm kdo by to tak mohl být?"Louis hlasitě polkl a mě bylo jasno.,,Louisi,přísahám,že jestli to nepude smejt-",,Ber to jako trest za náš keř"vybuchl smíchy a ostatní s ním.,,Jak to-",,Máme kychyňská okna hned pod balkonem s pokojem pro hosty."skočil mi do řeči a mě bylo trapně jako nikdy.,,Dobře,uznávám to je fér"povzdychla jsem si a sedla ke stolu.Hlavu jsem nechala spadnout na stůl.Nenávidím tyhle rána.,,Kocovina co?"usmál se Harry.,,Ne"ironicky jsem se zasmála a masírovala si spánky.,,Tu máš"položila přede mě Dan vodu s šumákem a já ji vypila na ex.,,Díky"usmála jsem se na ní a ona kývla.,,Kate chceme s tebou něco probrat"řekl Liam vážně.Asakra.Věty chci s tebou něco probrat a musíme si promluvit vždycky znamenají průšvih.
ČTEŠ
The story of my life (Harry Styles FF)
FanficKate Swan - holka,která si každý den užívá naplno,jako by byl její poslední.Je drzá,trhlá a lehce se dostane do problémů.Utekla před svojí minulostí do Londýna,ale zatím se bojí milovat a klukům nedůvěřuje... Harry Styles - kluk,který kvůli osobním...