Kapitola 9 - Lupínky

1.7K 56 1
                                    

,,J-jasně,o co de?" vykoktala jsem.,,Jde o to že..."začal Liam,ale Dan mu skočila do řeči:,,Prostě jsme se dohodli,že bys mohla bydlet u nás."Vyrazila mi dech.Čekala jsem cokoliv,ale tohle ne.Rozhodně s nima nebudu bydlet.Nemůžu.Nechci jim tu dělat starosti.,,Bydlí nás tu už 8 a jak vidíš tak trochu je to tu jak ve vesmíru.Nekonečně prostrorný."dodala Perrie a usmála se.,,Já nevím jestli je to dobrej nápad.Lidi známe se dva dny,nemůžu vás tu takhle otravovat jo a víte jak to dopadlo s tim keřem.Jenom bych vám přidělávala starosti.Moment,řikali ste 8?"zeptala jsem se projistotu znovu.1.Harry,2.Eleanor,3.Danielle,4.Liam,5.Perrie,6.Niall,7.Louis.Tak kdo je 8?!,,Ještě můj přítel."řekla hrdě Perrie.,,Je zrovna emmm...Harry kde je Zayn?"zamračila se a podívala se na Harryho.,,On...on jel navštívit...rodinu"odkašlal si Harry.Jak přesvědčivé Harry.Lže,nevím proč,ale to teď nechci řešit.,,Aha.No to je jedno,jak už jsem řekla,nechci vás otravovat a dělat vám potíže"řekla jsem upřímně.,,Ty nám potíže rozhodně neděláš."usmál se na mě Niall a výhružně se podíval na Harryho,nad čímž jsem se i přes tu strašnou kocovinu musela rozesmát.,,Co zas já?"zvedl obraně ruce Harry.,,Ale nic"protočil Liam očima a uchichtl se.,,Jste si jistí,že by to nikomu z vás nevadilo?A co ten Zayn?"zeptala jsem se nejistě.,,Zayn si tě oblíbí a ano,my všichni s tím souhlasíme"řekl rozhodně Louis a ostatní přikývli.,,Určitě?"zeptala jsem se radši.,,Jooooo"vykřikli všichni najednou.Je to dobrej nápad.Rozhodně.Je to obrovský dům,tahle parta je moc fajn a možná,že budeš její součástí.No tak tohle jsi vždycky chtěla.Partu přátel,dům a hlavně svobodu.Tak na co čekáš?!,,Tak...jo-"nestihla jsem ani říct děkuju,protože El ke mě doběhla a objala mě.,,Já věděla že tě překecáme"usmála se na mě,když se odtáhla.,,Strašně moc vám děkuju.Slibuju že tu nebudu otravovat dlouho.Jen co si něco najdu a vydělám si na to.Přísahám"usmála jsem na ně.,,Ne-o-tra-vu-ješ!"vypískla Perrie a taky mě objala.,,Uvidíme co řeknete za měs-,no ani ne za měsíc,za týden"zasmála jsedm se i když jsem to myslela smrtelně vážně.,,Harry,můžu s tebou mluvit?"otočila jsem se na něj.,,Jasně"usmál se a skousl si spodní ret.Ach.Šla jsem za roh a naznačila ať jde za mnou.,,O co de?"upřel na mě svoje zelené oči a já byla znovu v tranzu.,,Emmmm...já...jo,chtěla sem se tě zeptat,jak jsem se dostala do tý postele,a jak si se tam dostal ty?"zeptala jsem se a bylo mi trochu trapně za to jak divně to asi znělo.,,A nespali jsme spolu,takže to mi vysvětli"rychle jsem dodala.Harry se podrbal na zátylku,což značilo jeho nervozitu.,,Nóóó,jelikož jsme tě tam nechtěli spát na zemi,musel jsem tě odnýst.A asi jsem prostě odpadnul no"řekl nakonec.,,Trochu se divim,žes nějak nevyužil toho,že jsem byla jako zombík"uchichtla jsem se.,,Jo já taky"ušklíbl se a prohlídl si mě od spoda nahoru,přičemž si olízl ret.Klasickej kluk.Protočila jsem nad ním uči a vrátila se do kuchyně.Všichni seděli,oči upřené na nás,ale hned je odvrátili,když si nás všimli.,,Nemusíte předstírat že neposloucháte.O nic nejde"usmála jsem se na ně.,,My?A poslouchat?Nebuď směšná"zasmál se ironicky Louis a ostatní s ním.,,No nic,neviděli jste můj batoh?Musim si vybalit těch mojich pár věcí"zeptala jsem se jich.,,Je v předsíni"ozval se Niall a usmál se na mě.Úsměv jsem mu oplatila a šla do předsíně,kde na zemi vedle několika bot ležel můj batoh.Zvedla jsem ho a šla zpátky do kuchyně.,,Co v něm vlastně máš tak vzácného,žes kvůli tomu riskovala život?"zeptal se Liam a pokroutil hlavou.,,Upřímně?Samý kraviny.Ale neobejdu se bez nich"odpověděla jsem a usmála se.Sedla jsem si k nim na židli kolem velkého stolu vedle El,z druhé strany Perrie a naproti mě seděl Harry.,,Ty se neobejdeš bez plyšáka?"povytáhl na mě obočí Harry a usmíval se,že ho všichni slyší.,,Ano Harry.Neusnu bez něj a spát je podle mě pro člověka důležitý"řekla jsem a stále se usmívala.,,Plyšák?"rozesmál se Louis.,,Ano Louí plyšák.I holka co porazí kluka v picí soutěži..."řekla jsem co nejhlasitěji a Harry jen zabručel.,,...může spát s plyšákem"nepřetávala jsem usmívat.,,Jestli máš hlad najdi si něco v ledničce"změnila téma Dan.,,Joooo"vykřikla jsem a řítila se k ledničce tak,že se všichni zase smáli.Vyndala jsem si z ní mlíko a šlehačku.,,Máte lupínky?"zeptala jsem se.,,Ta skříňka nahoře vlevo"ukázala El.Ohnula jsem se nahoru a musela si stoupnout na špičky,jelikož oproti nim všem jsem strašně malá.,,No kurva"uslyšela jsem za sebou chraplavý hlas.Otočila jsem se a zjistila,že se mi Harry díval na zadek.Když si všimnul,že ho sleduju,rychle odvrátil zrak a odkašlal si.Ale proč by hned takhle vykřikl?Podívala jsem se projistotu dolů a uviděla,že mám pod dlouhým tílkem jen kalhotky.Tak počkat!Kde mám rifle?!

The story of my life (Harry Styles FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat