1.Megan Nicole - Love the way you lie
2.One Direction - I should have kissed you
Stála jsem jako opařená a na okamžik přestala dýchat.Něco takovýho mi ještě nikdo nikdy neřek a lhala bych kdybych řekla,že z jeho slov mě nehřálo u srdce.Počkat!Před chvílí měl sex s Taylor,teď se mě pokusil políbit a nakonec mi řekne,že mě zbožňuje a doufá,že mě to obměkčí.Pořád stojím a tupě před sebe zírám.,,Řekni něco"podívá se mi hluboko do očí a jeho výraz začíná být nervózní.Shit!Kdyby aspoň nebyl tak hezkej.,,Harry,já nevím co na to říct.Asi...ti prostě nevěřim"sklopila jsem zrak a sledovala špičky mých konverzek.Momentálně mi to připadalo vhodnější,než sledování jak je sklamaný.,,Proč mi nechceš věřit?Sakra Kate,tohle neříkám jen tak každýmu!"začal zvyšovat hlas a já sebou trhla.,,Záleží mi na tobě"přistoupil blíž a zastrčil mi pramínek vlasů za ucho.Ten kluk vážně ví jak na mě.Rychle jsem zavrtěla hlavou a nasadila poker face.,,Dokaž to"šeptla jsem a obešla ho.Neotáčela jsem se a celá zmatená došla k autu.Harry nepřicházel a asi to vlastně není ani tak daleko a myslím,že projít ze potřebuju.Zbožňuje?Harry?Blbost.Zbožňovat sice není vůbec silný výraz oproti milovat,ale i tak je to pořád důležitý.Co když i jenom motá hlavu?Musím říct,že se mu to daří.Jsem z něj naprosto vykolejená a přiznávám,že mi taky není úplně ukradenej.Asi to chce prostě čas...Z myšlenek mě vytrhl zvuk troubení.Prudce jsem se otočila a viděla zamračeného Harryho vykukujícího z okýnka.,,Snad si nemyslíš,že tě nechám jít pěšky.Nastup si"stále se mračil a já se jen pousmála.,,Ne"odpoveděla jsem rázně a zrychlila tempo.,,Řekl jsem nastup"snažil se zachovat klidný tón,ale moc mu to nešlo.Uchichtla jsem se.,,Harry měl bys o mně ještě něco vědět.Sem ten nejtvrdohlavější člověk,kterého si kdy potkal,takže ikdyby do mě právě uhodil blesk,stejně do toho auta nevlezu"pronesla jsem naprosto upřímě,Harrymu začaly rudnou tváře a já se hodně držela,abych nevybuchla smíchy,nad jeho obličejem připomínající rajče.Nakonec jsem to,ale nevydržela a začala se smát.On se na mě nechápavě podíval a zrudnul ještě víc.,,V-vypadáš jak rajče"vykoktala jsem přes smích a pomalu se uklidňovala.,,A dost!"vykřikl najednou a zabrzdil s autem.Dělala jsem,že si ho nevšímám a dál si šla pěšky.Když ale vystopil a rozeběhl se ke mně,začala jsem utíkat,ale stále jsem se smála.,,Nastup!"křičel Harry a já ho jen pobaveně sledovala.I když je naštvanej,vypadá roztomile.Jako malej kluk co mu sebrali hračku.,,Tak si mě chyť"ušklíbla jsem se hravě a začala utíkat dál od silnice hlouběji do města.,,Jen počkej"uslyšela jsem za sebou,tentokrát ne nahněvaný hlas,ale taky hravý.Utíkala jsem bez rozmýšlení lesem,když najednou přímo přede mnou zpoza stromu vykoukla kudrnatá hlava a já leknutím vyjíkla.,,Bože Harry,já z tebe dostanu infarkt"vydechla jsem a on se začal smát a já s ním.,,Ale teď už mi neutečeš"začal se pomalu přibližovat a na tváři se mu objevil ďábelský úšklebek.Začala jsem couvat,ale narazila jsem do stromu.Najednou stál úplně u mě a rukama se opřel o strom,mezi mojí hlavu,abych nemohla utéct.Jak chytré Harry.Zase se začal přibližovat hlavou a jeho oči zářili radostí.Já však využila jeho nepozornosti a podlezla mu bleskově pod rukou.,,To ti nedaruju"chytl mě za zápěstí ještě než jsem utekla a než jsem stihla cokoli udělat,vyzvedl mě do výšky a přehodil si mě přes rameno.,,Harryyyy!"začala sem pištět a smát se jako smyslu zbavená.Wow,i takhle vzhůru nohama má sexy zadek.Najednou jsem prostě zaloměla na můj vztek,zmatení a starosti.Teď je mi s Harrym dobře a to prostě nepopřu.Bušila jsem mu pěstmy do zad,ale očividně to s ním ani nehlo.Jen se dál chraptivě smál a já s ním.Nakonec mě posadil do auta a já dělala jako že trucuju,že mě sem dotáhnul.,,Noták,tak se hned nenafukuj"vyplázl na mě jazyk a já to nevydržela a taky se pousmála.Aniž bych si to připustila,tenhle kluk je mi čím dál tím víc bližší a mě to začíná děsit.Nevím jestli mu mám věřit a tak se bojím.Prohlížim si ho ze všech stran a nemůžu na něm najít jedinou chybičku.Jak může bejt někdo tak hezkej?,,Co na mě tak koukáš?"řekne najednou a na jeho tvář se vytváří zase ten nádhernej úsměv a nechybí ani ďolíčky.Ten je fakt sladkej.,,Jen tak"odpovím a na chvíli nastane ticho.,,Co máš v plánu po maturitě?"zeptal se najednou.,,Ale,chtěla jsem vystudovat medicínu,ale nemám peníze a vlastně mě to momentálně nijak netíží"zalhala jsem.Vážně už jsem chtěla na tu vejšku.,,Ale takže doktorka jo?"skoumal mě pobaveně.,,Jo no,já vždycky věděla,že chci pomát lidem"pokrčila jsem rameny.,,Ale mým snem je cestovat.Chtěla bych vidět celej svět,hlavně New York.To je můj cíl"zasnila jsem se.,,Páni.To bych do tebe neřek"přiznal Harry.,,A co ty?"chtěla jsem prozměnu vědět něco já o něm.,,No já jsem rád,že sem doďál střední,já po vejšce nijak netoužim.Navíc jsem rád tam kde sem teď"usmál se a sledoval cestu před sebou.,,To já taky"řekla jsem upřímě.Auto zastavilo a mi stály před domem.Harry mi otevřel vchodové dveře,nad čímž jsem se musela zasmát.,,Díky" a vešla dovnitř.,,Kde ste byli?"nahrnul se před nás hned Louis.,,V lese.Projít"odpověděla jsem,než stihl Harry něco říct.,,Doufám Harolde,žes nepřetáhl Kate hned někde za stromem?"zvědavě si nás prohlížel a Harry ze uchichtl.,,Nóóó-",,Ne!"vykřikla jsem rychle a kluci se začali smát.Chtěla jsem jít do pokoje,ale ozval ze zvonek.,,Du otevřít"nahrnul se k nám Niall a obešel nás,jako by sme tu ani nebyli.,,Kate?Někdo tě tu hledá"křičel Niall z chodby a já se zarazila.Kdo by mě tu hledal,když mě tu nikdo nezná.Snad to nejsou rodiče.Ale jak by mě našli?Celá zmatená jsem došla ke dveřím,kde stál najednou usmívající Niall a...osoba,kterou bych tu čekala nejméně na světě.,,Barb?"
Tahle kapitola je trochu o ničem,ale slibuju že v další se toho odehraje dost ;*
ČTEŠ
The story of my life (Harry Styles FF)
FanfictionKate Swan - holka,která si každý den užívá naplno,jako by byl její poslední.Je drzá,trhlá a lehce se dostane do problémů.Utekla před svojí minulostí do Londýna,ale zatím se bojí milovat a klukům nedůvěřuje... Harry Styles - kluk,který kvůli osobním...