,,Sory lidi že du pozdě.Musel sem si eště něco zařídit.Jo a Zayn říkal,že něco má takže to nestihne."promluvil tím hlubokým pronikavým hlasem při kterém mi (znovu) naskočila husina po celén těle.Co ten tady dělá?!Bála jsem se otočit a podívat se mu do očí.Co když mě pozná podle hlasu a dostane se ven,že sem bezdomovec a odkud vlastně sem.Nechci svoje nově získané kámoše hned stratit.,,Kate"poťukala mi Dan na rameno.Otočila jsem se,ale oči jsem měla stále sklopené.,,Ahoj,já sem-",,Harry"dopověděla jsem za něj.Kurva!Co to dělám?Teď vědí že ho znám.Když všichni mlčeli,troufla jsem se jim konečně podívat do očí.El,Dan,Perrie,Liam a Niall měli překvapený výraz a Louis pobavený.Konečně jsem se podívala na něj.Kurva,Kate co s toho děláš drama?Prostě se na něj podívej.Tak jo,ale začnu u nohou.Konversky,hmmm dobrá volba.Sama nosím radši tenisky než baleríny a nedej bože boty na podpatku.Tak jo teď vejš.Shit!Má na sobě úzký džíny.Zatraceně těsný,přiléhavý džíny...KATE!!!Okamžitě mu přestaň okukovat rozkrok a jeho líp vytvarovaný nohy,než máš vůbec ty!!!Hele to teda nem-.Ssss,vážně má líp vytvarovaný nohy než já.Ok deme dál.Měl natělný bílý tričko,pod kterým krásně prosvítali jeho tetování.Nevidím přesně co to je,ale u kluků je tetování zpravidla vždy sexy.Aspoň pro mě.Teď obličej...první na co jsem se upoutala byli jeho oči.Jeho zelené oči se vpíjeli do těch mých.Doslova mě zhipnotizovali.Na jeho bezchybné tváři se vykouzlil úsměv,který rázem vystřídal nechápavý výraz,,Promiň,ale...od kud mě znáš?"upřel na mě pohled.Napila jsem se trochy vodky než odpovím.,,Neni to zas ňáká coura cos ji přefik pak jí už nezavolal?"podíval se na mě Louis a já vyprskla pití co sem měla v puse.Louis s Liam se začali tlemit,ale El,Dan a Perrie je probodli pohledem.,,Tak za prvý..."začala jsem křičet,když jsem si ze sebe utřela pití,,...nejsem žádná coura,za druhý nepřefik mě a-",,Moment,tenhle křik znám.."podíval se na a přemýšlel.,,Ty si ta holka co ji včera v parku okrad ten hajzl.Kate Swan ne?"
Pohled Harryho:
Jasně že je to ona.Ten roztomilej křik bych poznal kdykoliv.Pořádně jsem si ji prohlídl.Měla dlouhé hnědé rozcuchané vlasy,velké hnědé oči,sexy plné rty a byla vážně drobná.Pak sem si pro sebe shodnotil její oblečení.Roztrhaný džíny,džínová bunda a konversky.Musím uznat,měla styl a upřímě byla krásná.,,Tebe okradli Kate?!"vyrušila mě z myšlenek Perrie a já si všim,že na nás všichni zírají.,,No...jo,nějakej hajzl si usmyslel,že mi ukradne batoh.No,trochu sem se s nim přetahovala,ale nakonec mi ho stejně vzal.No,naštěstí šel kolem Harry a...co kdybys k tomu taky něco řek?"podívala se na mě se zdvyhnutým obočím.,,Prostě sem toho kreténa zmlátil,sebral mu batoh a vrátil ho Kate.A mimochodem Kate...já...chci ti jenom říct...že no byla si fakt odvážná."vykoktal jsem.Musel sem to prostě ze sebe dostal.,,Já?Vždyť mi ten batoh stejně vzal!"kňourala.Je tak skromná.,,Vždyť měl zbraň!"vykřikl jsem.,,On na tebe mířil zbraní?!"přidala se Danielle.,,Jo ale,pak ji schoval.Lidi,už to neřešte."Asi nechtěla být středem pozornosti.,,Vždyť si mohla umřít"vykřikla El.,,Hele!"luskla nám všem před očima Kate.,,Stojim tu před vámi,sem naživu a ne,nejsem duch."smála se.,,Kate...já promiň za to přirovnání.Nemyslel sem to tak."omlouval se Louis.Mimochodem toho později zabiju,za jeho připomínku s tim,že je Kate coura.No,na druhou stranu se nedivim,že to Louis zmínil.Jo,většinou spim s holkou a pak ji nezavolám,ale co?,,Vpoho Louisi"usmála se na něj a nastavila ruku na horu.Chvíli sem přemýšlel jestli mu nechce dát facku.Louis se na ní překvapeně podíval a pak mu došlo že si s ním chce plácnout.Nakonec si s ní nejistě plácl.,,Co je?"usmála se na něj Kate.,,Nic já jen že...holky si většinou takhle neplácaj."Kate na něj nadzvihla obočí,ale nepřestávala se usmívat.,,No já...nejsem moc jako ostatní holky."odpověděla.Všichni sme se na ní překvapeně podívali.,,Jako nejsem kluk nebo lesba."dodala a my vybuchli do smíchu.,,Tak jak si to myslela?"zeptal jsem se když jsem se přestal smát.,,Prostě nenosim šaty,boty na podpatcích,sem dost sprostá,jezdim na skateboardu jo a jednou sem vyhrala picí soutěž."usmívala se na mě Kate jako sluníčko.Všichni na ni koukali jako na blázna,ale mě se to líbolo.,,Takže picí soutěž jo?"zeptal jsem se s úšklebkem.Dostal jsem geniální nápad jak si spříjemnit tenhle večer.
Katin pohled:
Hmm tak tohle vypadá na výzvu.,,Jo picí soutěž v žádné jsem neprohrála"řekla jsem hrdě.Byla jsem na to vážně pyšná.,,Co si zahrát?"šibalsky se na mě usmál.Skousla jsem si spodní ret.Takže flirt jo?Je mi nad míru jasný že mě chce opít.No ale já s nim do postele nevlezu nejsem jak už sem tu dnes večer řekla,coura.Sice jsem po alkoholu až přehnaně upřímná,ale jestli si chce hrát,no tak si budeme hrát.
ČTEŠ
The story of my life (Harry Styles FF)
FanfictionKate Swan - holka,která si každý den užívá naplno,jako by byl její poslední.Je drzá,trhlá a lehce se dostane do problémů.Utekla před svojí minulostí do Londýna,ale zatím se bojí milovat a klukům nedůvěřuje... Harry Styles - kluk,který kvůli osobním...