Ne to ne.Je to Harry.Asi má prostě blbou náladu.Tak jo,ale teď se musím scivilizovat a jít pro ty šaty.Převlíkla jsem se z pyžama do černých džín a volného trička přes rameno se smajlíkem.Uvědomila jsem si,že tam ale nechci jít sama.Takže Perrie,El nebo Dan?,,Kate?"uslyšela jsem za sebou jemný dívčí hlas.Otočila jsem se a ve dveřích stála Danielle.Sama pro sebe jsem se usmála.,,Ahoj Dan"mávla jsem na ní a naznačila jí ať jde dál.Dan nejistě popošla blíž a sedla si ke mě na postel.Až teď jsem si všimla,že se mračí.,,Co se stalo Dan?"zeptala jsem se a pohlasila ji po rameni.,,Viděla jsem jak Harry odcházel z tvýho pokoje.Jenom v boxerkách"dodala a stále se mračila.,,A ty si myslíš že..."nedořekla jsem to.,,Dan ty si vážně myslíš,že bych se s ním jen tak vyspala?"nevěřícně jsem ji sledovala.,,Takže si s nim nespala jo?"zeptala se a asi mi pořád nevěřila.,,Vlastně jo spala-",,Já sem to věděla!"zamračila se zase.,,Ale neměli sme sex.Jenom sme spolu spali v jedný posteli"vysvětlila jsem a až teď jsem si uvědomila,jak divný to je.,,Proč?"zeptala se Dan jednoduše a já sama nevěděla jak odpovědět.,,Já ani nevím,prostě jsme si povídali a pak usnuli.Prosím nemysli si o mně něco špatnýho,já ani nevím proč se to stalo"vysvětlila jsem jí.,,Promiň Kate"pípla a sklonila hlavu.,,Vše ti bude odpuštěno,pod jednou podmínkou"pronesla jsem se smíchem.,,Jdu na pizzu z Niallem a potřebuju vybrat ňejaký šaty a potřebuju abys šla se mnou"vysvětlila jsem a jí se rozzářili oči.,,Chceš abych s tebou šla nakupovat?!"vyjíkla a já přikývla.,,Ve tři mám jít takže bysme měli vyrazit,jestli teda nemáš něco v plánu"podívala jsm s na ní.,,Jasně že ne poď dem!"pištěla a tahala mě ven.Musela jsem se na ní usmát.Byla vážně natěšená.Já nikdy moc velký zájem o nakupování nejevila,ale možná že po dnešku změním názor.,,Které auto je tvoje?"zeptala jsem se se smíchem,jelikož tu byli čtyři auta.Vešli jsme do obří garáže a Dan ukázala na jedno z nich.Jedno z nich bylo její,druhé Zayna s Perrie,třetí Harryho a čtvrté Louise s El.Kdoví možná tu jednou taky budu mít svoje auto.Nasedla jsem do Daniellinýho bílýho BMW a jeli jsme do nákupního centra.Byla jsem vážně ráda,že jede Dan se mnou.Předce jenom se v tom asi vyzná líp než já.Vešli jsme dovnitř a já vykřikla:,,Jééé jezdící schody."Někdy si vážně připadám jako dítě.Jak mě může taková blbost nadchnout.No ale to sem prostě já.Dan nade mnou protočila oči,ale smála se.Radši jsem už mlčela.Vešli jsme snad do stovky obchodů a já už začínala být zoufalá.Naposlední chvíli jsem uviděla výlohu a za ní naprosto uchvatný šaty...
***
,,Uvidíš že se budeš Niallovi líbit"drkla do mě Dan.,,Je to jen pizza,ani nevím proč si myslim,že je to rande"přiznala jsem jí a myslela to vážně.Niall byl nejlepší kámoš a
"vztah" a podobné věci momentálně nehledám.,,Beru to spíš jako takovej experiment",,Experiment?",,Jo experiment.Jak asi budu vypadat v tom všem"ukázala jsem na obří tašku s šatama,botama a ostatníma doplňkama.,,A co ty?Máš někoho?"zkomavě jsem si ji prohlídla.Musela mít.Byla vážně hezká.Polkla a stiskla nervózně volant.,,Aha,takže máš!"ukázala jsem na ní prstem a ona si povzdychla.,,Tak jo,ale nesmíš to nikomu říct!"zrychlila.,,Přísahám"řekla jsem okamžitě.Tajemství jsem dodržovala a sliby plnila.Vždycky.,,Tak jo já...chodím s Liamem"vydechla a já se na ní překvapeně podívala.,,To jako fakt?To vám moc přeju!"vypískla jsem.Všimla jsem si jak se kolem sebe motaj,ale neřekla bych,že už spolu choděj.A podle mě se k sobě i hoděj.,,Kate,jestli jenom cekneš-",,Neboj,hrob je proti mě drbna"ujistila jsem ji.,,Díky"usmála se.Vypadala vážně šťastně,všimla jsem si toho už dřív.Dojeli jsme domů a vytáhli tašku až do mýho pokoje.Osprochovala jsem se,oholila a umyla hlavu,zatímco Danielle čekala v pokoji.Vyfénovala jsem si vlasy a vyšla v županu do pokoje.Dan seděla na posteli a prohlížela si šaty.Byli fakt nádherný,jako pro princeznu.,,Kate?",,Jo?",,Můžu...tě přeměnit?"zeptala se nejistě.,,Jak to myslíš?"nadzdvihla jsem obočí.,,Jako nalíčit tě,udělat vlasy a tak?"usmála se.Vlastně jsem ráda,že se mi nabídla.Sama jsem se nikdy moc nalíčit neuměla.Bude to taková proměna z mého drsného divokého já,na...to se právě uvidí.Posadila jsem se na židličku.,,Jen tvoř"usmála jsem se na ní a to už se ke mně hrnula s kosmetickou taštičkou a dalšími doplňky,o kterých jsem ani pořádně nevěděla na co jsou.,,Sleduj mé umění"špitla a já zavřela oči a nechala se jí obskakovat.
***
Podívala jsem se do zrdcadla a vykulila oči.Tohle předce nemůžu být já.Pro jistotu jsem se prstem dloubla do tváře,abych se ujistila,že je to opravdu moje tvář.To neni možný,je.Krásné modré šaty mi byli akorát nad kolena,měla jsem islabý make up,řasenku,tužku modré stíny,které ladili k šatům a modrým doplňkům.Vlasy mi Dan nejdřív vyžehlila vlasy a pak nakulmovala.Nakonec do nich připletla malé modré kytičky.Byla to vážně změna.,,Jaká jsem?"usmívla se Dan od ucha k uchu.,,Úžasná!"přiběhla jsem k ní a objala jí.Vzala jsem si do rukz modré psaníčko a chtěla jít,ale Dan mě zastavila a ukázala na modré vysoké lodičky v rohu.,,Musím?"zakňučela jsem.,,Jop"usmála se a odběhla pryč.Nejistě jsem si je obula a prošla se v nich.Nebylo to zas tak zlý,ale stejně mám radši tenisky.Nejistě jsem sešla po schodecha namířila si to do obýváku.Sama se divim,že jsem se na těch botech ještě nezabila.Jelikož boty klapaly přes celej barák,všichni okamžitě zaregistrovali mou přítomnost.Jejich pohledy spočinuli na mě a jejich výrazy se okamžitě změnili.Dan si mě pyšně prohlížela,zatímco El,Perrie,Zayn,Louis,Liam,Niall i Harry otevřeli pusu dokořán a nastalo hrobové ticho...
ČTEŠ
The story of my life (Harry Styles FF)
Fiksi PenggemarKate Swan - holka,která si každý den užívá naplno,jako by byl její poslední.Je drzá,trhlá a lehce se dostane do problémů.Utekla před svojí minulostí do Londýna,ale zatím se bojí milovat a klukům nedůvěřuje... Harry Styles - kluk,který kvůli osobním...