,,Jasně proč ne."usmála jsem se na něj.U těhle soutěží to byla vždycky sranda.,,Sázim 20 babek na Harryho.Kdo se se mnou vsadí?"ozval se za mnou Louis.Všichni mlčeli,no já jim ukážu.,,Platí!"vykřikla Perrie.Tímhle mě docela překvapila,ale od teď ji mám ráda.Podala si s Louisem ruce.,,Tos neměl dělat Louisi.Neznáš mě"výhružně jsem se na něj podívala a mrkla na Perrie.Pro ní to dám,pro ní to vyhraju.,,Nemysli si já taky tohle nedělám zrovna poprvý."ušklíbl se na mě Harry.,,Oproti mě určitě jo"úšklebek sem mu oplatila.I když jsem v tom vidlákově nechodila na párty,opít jsem se teda uměla prvotřídně.,,Uvidíme"řekl už trochu nabručeně Harry.Myslí si že je "king" ale já mu schodim korunku.,,Myslim,že na to máš.Poznám to.Dokaž mu že na to máš"šeptala mi ucha Perrie.Ta těch dvacet babek asi fakt chce.,,Dojdu pro vodku,nebo...?" usmál se na Harryho Liam.,,Ať si řekne Kate.Je tu nová,tak ať s vybere"ukázal na mě.Snaží se bejt milej.Hmm docela mu to de,ale stejně se s nim nevyspim.,,Vodku"usmála jsem se na Liama.Mrkl na mě a šel pro ni do kuchyně.Vrátil se asi se 40 panákama a láhví vodky.,,Bude to madam vyhovovat nebo k tomu chcete ještě citrón?"zabručel Harry.,,Bude.A neřikej mi tak"odsekla jsem.Panáky už byli plné vodky.20 u mě 20 u něj.Sáhla jsem po jednom.,,Takže prostě...kdo první vypije všech 20 vyhrál.Nesmí se mezi tim zvracet a to je asi všechno.Tři,dva,jedna,teď!"vykřikla Dan.Harry se ještě smál,ale já už brala prvního panáka a vyzunkla ho.On se přestal smát a nechtěl být pozadu,tak se taky pro jeden natáhl.Vypila jsem jich asi pět naráz.Pak už se mi trochu motala hlava,ale rozhodně se jen rozehřívám.,,To dáš,já vím že na to máš,tak to dokaž i těm co tomu nevěřej"šeptala mi Perrie.To mě nastartovalo tak,že sem sáhla rovnou pro dalších pět a kopla je tam po sobě.Harry vykulil oči a chtěl mě dohnat.No já už sem se rozjela a on mě nedohoní.A dalších pět.15.Holka to dáš.Fajn teď už se mi hlava motá hodně,ale rozhodně to dám.,,No tak Kate,ukaž jim že ty seš lepší!"křičela nadšeně Perrie.,,Harry,kurva to tě porazí holka?!Jako fakt?!Ještě sedm!"křičel Louis.Ostatní na nás jen čuměli s otevřenou pusou.Takže Harry má třináct,já patnáct.Zvedla jsem zrak od stolu a podívala jsem se mu do očí.I když byl opilej,vypadal fakt sexy.Usmála jsem se něj.On se mračil a probodával mě pohledem.Očividně to nečekal.,,Já ti říkala,že sem nikdy neprohrála."řekla jsem a olízla si ret od alkoholu.,,Tak teď sleduj."16,17,18,19.,,Ještě jeden Kate."řvala Perrie a mě její křik probodával ušní bubínky.Chtělo se mi blejt,ale teď se určitě porazit nenechám.,,Harry,doprdele eště čtyři.To kurva musíš dát."ječel Louis.Zvedla jsem posledního panáka rychle si ho nalila do pusy.Všichni na mě zírali a čekali až polknu.Ztěžka jsm polka a vyplázla jazyk.Lidi kolem začali řvát a já si až teď všimla,že na nás všichni celou dobu zírali.Holky pištěli,že jsem vyhrála a kluci byli nasraný,že to Harry prohrál.Tak,teď si ho vychutnám.,,Ha,kdo řikal že to nedám?I holka umí pít víš."vysmála jsem se mu.,,Kate!Já veděla,že to dáš.Jo a Louisi těch 20 babek bych prosila"smála se Perrie a natáhla před Louise ruku.,,Sory Kate.Asi sem tě neměl tolik podceňovat."ušklíbl se a mrzutě vrazil 20 dolarů Perrie do ruky.,,Apoň už mě znáš trochu líp."mrkla jsen na Louise a pak se zase podívala na Harryho.Seděl tam jak hromádka neštěstí a hlava se mu motala.Neřikám že mě ne.To bude zas kocovina.,,Tak si to tak neber...Nejseš první ani poslední koho jsem porazila"řekla jsem mu a snažila se znít lítostivě,ale stále to znělo spíš hrdě.Podíval se na mě.Oči měl úplně rudé.,,Zdá se,že je v tobě víc než jsem si myslel."ušklíbl se,kousl se do spodního rtu a hodil vlasama které mu padaly do obličeje.Sss je fakt dokonalej.On si asi vážně myslí že jsem šlapka.Naopak,vlastně sem panna.A hodlám taky ještě nějakou tu chvíli zůstat.,,Kate,to bylo...něco."objala mě El.Ale jak mě objala,všechno to co jsem měla v sobě se přehouplo a já už to nevydržela.,,El,Harry omluvíte mě na chvilí.Madam musí jít blejt"vyjekla jsem a oni se začali smát.Chtěla jsem vstát a jít na záchod,ale hned jak jsem se zvedla,šíleně se mi zatočila hlava a já se řítila k zemi.Ale nedopadla jsem.Podívala jsem se nad sebe a uviděla Nialla jak mě drží v náručí,abych nespadla.Podíval se na mě těma nádhernejma modrejma očima a já byla v tranzu.,,Promiň,že jsem ti ještě nepogratuloval k výhře,ale upřímě sem si taky myslel že prohraješ."usmál se na mě provinile.Je fakt sladkej.Kate,nerada ruším,ale jestli teď hned nepudeš na ten záchod,vybliješ se na tu roztomilou blonďatou hlavičku!připoměl mi mozek a já se vzpamatovala.,,Nialle,ráda bych si tu s tebou povídala,ale vážně musím zvracet,takže pokecáme jindy jo?"vysypala jsem ze sebe pustila se ho a už si to sprintovala na záchod.
ČTEŠ
The story of my life (Harry Styles FF)
FanfictionKate Swan - holka,která si každý den užívá naplno,jako by byl její poslední.Je drzá,trhlá a lehce se dostane do problémů.Utekla před svojí minulostí do Londýna,ale zatím se bojí milovat a klukům nedůvěřuje... Harry Styles - kluk,který kvůli osobním...