,,Tak dobře"rozhodla jsem se říct pravdu.,,Potřebuju to ze sebe dostat.S nikým jsem o tom pořádně nemluvila.."začala jsem.Harry mě zaujatě pozoroval a čekal,co ze mě vypadne.Přešla jsem pomalu až na kraj balkónu a posadila se na okraj.Ufff je to vážně vejška.,,Kate,co to-?",,Neboj.Jsem v pohodě,jen se potřebuju sednout"ujistila jsem ho a podívala se na Londýn.,,Měla jsem kamarádku Susie...."začala jsem.Hlas se mi nakonci zlomil a už teď se mi do očí začaly hromadit slzy.Zhluboka jsem se nadechla a cítila Harryho ruku na mém rameni.Podívala jsem se mu do očí které mě pozorně sledovali a pokračovala jsem:,,Susie Wild.Byla jako moje sestra.Možná bližší.Nebyli jsme jako ty BFF co spolu chodí nakupovat,navzájem se líčí ne,my byli jiný.Ve školce jsme schovávali ostatním holkám panenky,na prvním stupni základky jsme si jedna k druhé schovávaly žákovské aby jsme nedostali špatnou zámky,na druhym stupni spolu chodily kouřit na záchodky a na středí spolu chodily klidně za školu..."vzpomínala jsem na svoje dětství a z oka mi vypadla první slza.Harry mi prstem slzu otřel a zahleděl se mi do očí.Naznačila jsem mu aby si sednul ke mě na okraj balkónu a on tak udělal.Přišoupla jsem se k němu co nejblíž,protože jsem vážně potřebotřebovala podporu.Opřela jsem se o něj a hlavu si položila a jeho rameno.Slyšela jsem jak hlasitě polknul,ale potom mi chytil ruku a propletl ji s tou jeho.Pousmála jsem se nad tím,ale z očí se mi stále vylévaly slzy.,,Ona byla pro mě všechno,rodiče jsem zrovna nemusela a se sestrou jsme se odcizili,ona byla jediný člověk na kterém mi záleželo a pak..."přestala jsem abych se nadechla.,,Našla si kluka.Je to asi půl roku zpátky.Jmenoval se Josh a byl celkem fajn.Chytrej,hezkej,milej nic mi na něm nevadilo,naopak měla jsem ho ráda.Milovala ho a já byla ráda že je šťastná.Ale asi před třemi měsícemi se mě zeptala jestli se s ním má vyspat,že sama neví.A já kráva..."zavzlykala jsem.Tohle byla ta nejtěžší věc v životě.Harry mi stiskl ruku pevněji.,,Řekla jsem ji,že jestli mu věří a miluje ho,ať to klidně udělá.Bože,byla jsem tak naivní."vzlykla jsem.,,Udělala to a pak šla za mnou a všechno mi vyprávěla.Byla jsem šťastná za ní,opravdu.Ale nikdy,nikdy bych si nemyslela,že jí Josh takhle zradí"zhnuseně jsem řekla a zamračila jsem se.,,Ten hajzl já bych ho..."zaťala jsem pěst a slezla z balkónu.Harry jen seděl a zmateně sledoval co dělám.,,Nemáš něco do čeho si můžu pořádně kopnout?"zeptala jsem se.Vztek mnou právě teď proudil a já ho ze sebe musela dostat.Harry rychle slezl s balkónu a šel pomalu ke mně a udělal něco co jsem nečekala.Obejmul mě.Cítila jsem se vedle něho tak malá,drobná.Byl skoro o metr vyšší a přesto mě dotyk jeho kůže uklidnili a můj vztek prudce klesl.Nadechla jsem se a opět jsem se posadila na římsu balkónu.Harry si přisedl a já se o něj znovu opřela.On mě tentokrát objal rukou přes ramena a sledoval co se ještě chystám řít.,,Ten hajzl...si to natáčel"vzlykla jsem a slzy padaly jednu přes druhou.Momentálně mi bylo jedno jak mo hloupě před Harrym vypadám.Je mi to všechno jedno.Harry mi utíral slzy z tváře a já viděla,že je mu mě opravdu líto.Jindy by mi to vadilo,ale teď jsem to opravdu potřebovala.Tak jo Kate,dýchej,to zvládneš!,,Dal to na internet a viděli to úplně všichni ze školy.Každý se jí smál,ani nevíš jak mě ubíjelo se na ni takhle dívat.Joshe jsem od toho dne neviděla,asi se schovával doma.Každý ji měl za děvku,já jediná stála při ní,ale ona byla psychiky na dně.Její rodiče se na ní vykašlali,prej to neměla dělat,že je moc mladá"ironiky jsem se zasmála,protože její rodiče byli vážně svině.,,Po týdnu co se to stalo ke mě přišla.Kdybych jen tušila..."
Flashback:
Ležela jsem na posteli a plakala.Je to už týden,ani se to nestalo mě,ale mě to tak příjde.Josh je takovej hajzl.Jak to mohl Susie udělat?Jak jsem mohla bejt já taková kráva a říct jí ať to udělá?!Zase jsem se rozbrečela.,,Kate!"uslyšela jsem venku.Otřela jsem si slzy a nadechla se.,,Kate,otevři to okno."Otevřela jsem ho a pod ním stála Susie.,,Nekoukej na mě jak na Justina Biebera a pomos mi nahoru"zasmála se,ale v jejím hlase jsem slyšela smutek.Vytáhla jsem jí nahoru oknem a pak mi něco došlo.,,Proč si tu oknem?"pousmála jsem se i když mi do smíchu taky dvakrát nebylo.,,Nechci aby někdo věděl,že jsem tu byla.Prosím neptej se proč,ale neříkej nikomu,že jsem tu byla"chytla mě za ruku.,,Slibuju"odpřísáhla jsem ji.Až teď jsem si ji pořádně prohlídla.Kruhy pod očima,jindy zářivě modré oči byli zarudlé a napuchlé od pláče,staré rifle a zmuchlané šedé tričko.Chudák holka.No i přes to byla krásná a já jí to vždycky záviděla,ale teď se za to upřímně stydím.,,Tak je devět večer.Půjdem ven,nebo budem tady?Řekni si"usmála jsem se na ní.Susie přemýšlela a pak řekla.,,Budem jen tak tu.Zpívat si karaoke jako kdysi?"zeptala se mě.,,Jasně Sus,klidně"usmála jsem se na ní.Momentálně bych pro ní udělala cokoli.,,V kolik máš být doma?",,Půjdu tak za hodinu"odpověděla.Celou hodinu jsme si zpívali naše oblíbený písničky a nepadlo ani slovo o Joshovi.,,Už bych měla jít"povzdechla si a šla k onu.,,Kate,uděláš pro mě něco?"zeptala se mě zoufale.,,Cokoli"odpověděla jsem okamžitě.Ona ke mě popošla a s bolestí v očích se na mě podívala.,,Obejmi mě a ještě něco mi slib"řekla a začali se jí lesknout oči.Okamžitě jsem k ní přiskočila a objala ji.Celá se třásla.,,Copak?"zeptala jsem se jí opatrně.,,Slib,že na mě nikdy nezapomeneš"rozplakala se a já si jí k sobě ještě víc přitiskla.,,Co to povídáš.Zapomenout?Na tebe?!Nikdy!Susie Wildová!"rozplakala jsem se s ní.Někdo řekne,že vypadáme jako hysterky,ale to je mi naprosto někde.,,Mám tě ráda"šeptla.,,Já tebe taky"vzlykla jsem.,,Sbohem"špitla a rychlostí blesku utekla.Svalila jsem se na postel a zase mi slzy stékaly po tváři.Nasadila jsem si sluchátka se smutnejma písničkama a usnula.Probudil mě až zvuk mobilu.Otráveně jsem ho zvedla a usmála se,když mi na obrazovce naskočilo:BFF-Susie.Rychle jsem to zvedla.,,Ahoj Sus"řekla jsem radostně,že mi ještě volá.,,Dobrý den,vy jste kamarádka Susan Wildové?"ozval se hlas dospělého muže a já se podivila.,,J-jo jsem"koktala jsem.,,Tady policie.Slečno je nám to moc líto,ale vaše kamarádka Susan,dnes večer...."srdce se mi rozbušilo a já napjatě čekala...,,spáchala sebevraždu a zemřela..."mobil mi vypadl z ruky a přestala jsem dýchat.,,Ne!To ne,ne,ne!"
,,Tak takhle se se mnou rozloučila a pak se zabila"začala jsem nekontrolovatelně brečet.Slzy mi stékaly po tvářích jako vodopády.,,Šššš,to bude dobrý"utěšoval mě Harry.,,Ne to nikdy nebude dobrý.Nikdy Harry.Nic mi ji už nevrátí a můžu za to já.Kdybych jí neporadila,aby se s nim klidně vyspala,kdych jí nenehala odejít když mi řekla sbohem-",,Nemůže za to nikdo,jedině ten hajz Josh"uklidňoval mně.,,Co se s ním vůbec stalo?"zeptal se mě se zájmem.,,Nic.Neporušil zákon,byl to jen přestupek,vsadím se že zase zrovna prohání nějakou štětku"zhnuseně jsem se zamračila.,,Jsou to tři měsíce,všechno mi ji tam připomínalo,musela jsem odjet.Navíc jsem chtěla začít žít naplno a ne sedět doma a užírat se.Ale stejně jak jsem ji slíbila,nikdy na ni nezapomenu"pousmála jsem se.Harry si mě pomalu přitiskl k sobě a já se najednou cítila v bezpečí jako nikdy.,,Je mi mo líto co se stalo"zašeptal mi do ucha a já si povzdechla.,,Mě taky a promiň jak jsem se k tobě chovala,ale pro mě je o to těžší důvěřovat klukům"přiznala jsem tiše.,,Mě věřit můžeš"podíval se mi do jeho zářivě zelených očí a já,ani nevím proč,věděla že nelže.
Trochu od věci,ale chtěla jsem aby jste pochopili Katino chování ohledně Harryho.Jinak video s písní na straně.Díky za komenty.Vždycky když naskočí třeba jenom jeden,tak mě to nabuzí a hned du psát další část :D Takže komentujte,dávejte vote a budu moc ráda :* :3
ČTEŠ
The story of my life (Harry Styles FF)
FanficKate Swan - holka,která si každý den užívá naplno,jako by byl její poslední.Je drzá,trhlá a lehce se dostane do problémů.Utekla před svojí minulostí do Londýna,ale zatím se bojí milovat a klukům nedůvěřuje... Harry Styles - kluk,který kvůli osobním...