1

662 21 0
                                    

Tri mjeseca kasnije

Tri mjeseca ponekad izgleda jako malo,po nekad u ta tri mjeseca moze toliko toga da stane toliko toga da se izmeni.

Ova tri mjeseca za Katarinu su bila jako teška,otac se posle one noći razbole,umro je samo nekoliko dana kasnije, majka za njim mjesec dana kasnije,Katarina je ostala na milosti svoje dva brata i snaja,mladju sestru su udali i ako joj vreme nije bilo,starija sestra je bila trudna.
Kao i starija snaha.
Braca Katarinu nisu držali za dzabe,vezla je njen rad se prodaova oni su uzimali novac,snaje začuđen i ljubormne na njenu lepotu i dar cinlie su sve da joj život zagorcaju,njen miraz i devojcku spremu su uzeli.
Za razliku od Katarine,begove život je bio znatno bolji,bar je tako izgledao.Njegov otac je posle vjenčanja vratio u Istanbul,ostavljuci svoju mladju cerku da ceka svoga muza da se vrati iz rata.
Ayse je svome muzu dovela dve žene bojeći se da nece moći  dati naslednika.
Pasa je obavljao svakodnevne pošlo po nekad bi mu u misli došla ona .....

Katarina je sedela na kucnom pragu i vezla,kada je došla starija snaja.

-jos nisi završila radim

-nećeš da se udaš,nećeš dzabe ziveti u kuci

-ja sam u ovoj kuci rodjena

-devojka iz svoje kuce ode kada dodje vreme a ti se nisi idala

-miraz ste mi uzeli potrošili

-bezobrazbice nasu hranu Jedeš

-od novca koji sam ja zaradila,mogu svima reci kada me pitaju zasto sam  neudata,da su mi braca i snahe uzela miraz.

-tek ti je 17,i lepa si imaš dara uzece te neki siromah i bez miraza.

-ako ja odem od gladi ce te umreti

Snaja je podigla ruku i udarila joj samar,Katarina se samo uhvatila za obraz i osmehnila.

Nije ovo prvi samar koji je dobila,ni prvi ni posljednji.

Snaja je besno otisla u kucu

-Mileva

Pozva mladju

-opet te je iznervirala

-drznica

-umišljena je,ljepota ce proci uvenuce poput ruže.

-nada se nekom bogatašu ko ce nju bez miraza

Katarina je usla u kucu

-kad se udaš,ne moj nad zaboraviti zbog bogatog muza

Obe snaje su se počele smejati

-niko od naših joj ne odgovara nije bogat dostojan nje,da nećeš pozdna pasu

Katarina ih je samo gledala smejuci mi se u sebi

-ona bi bila i Turcinova samo da joj pokloni paznju i kaze da je lepa.

Katarina je samo prevrnula ocima i otišla u sobu

Ayse je pogledala u vidaricu

-govori ženo

-trudni ste

-trudni ste

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Dodir svileWhere stories live. Discover now