14

270 10 0
                                    

Dani u haremu jako brzo prolaze,prošlo je vec pet meseci.Za Katarinu je ovih pet meseci bilo poput pet godina,bila je sama vise nije imala nikoga,Lence i Mehmet su otišli u  Istanbul,njene najbolje prijateljice  vise nije bilo otsila je i ostavila je ali vazno je da je srecne da je pronasla svoju ljubav,ni pase bije bilo što je Katarini jako teško padalo,strepala je za njega,čeznula da ga zagli,bilo bi joj dovoljno da ga gleda i iz daleka.
Ayse je kao i obicno zapovedala veselila se i brojala dane do porođaja.

Za Katarinu je ovo bio samo jos jedan dan koji ce provesti vezuci i slušajući haremske price,smeh i pjesmu.Ali njoj nije bilo ni do smeha ni do pjesme,osecala se prazno,vec je izgubila nadu u pašin povratak niko nije zvao koliko ce pasa ostati u Istanbulu.Sigurno je zaboravio na nju,mislila je zašto bi se u opste secao tamo neke proste devojke, koja ga nije vredna.
Nije mogla opisati kako se oseca,nije imala kome reci,ostala je sama da se guši u svojim mislila
Svi jesu primetili Katarinino ponašanje,bila odsutna,uvek tužna. Ayse kao  i mnogo devojke su mislile da je to zbog Lence vjerovale su u to.Niko nije ni slutio sa je Lence samo jedan delic zbog koga tuguje i pati,pa je u pitanju nesto vece,da ona place i tuguje za pašom.
Lejla je slutila,smuljala da je Katarina zaljubljena da osjeća nesto prema pasi ali nije mogla to reci sa sigurnošću.

Sluskinja je utrcala u odaje i naklonila se.Ayse ju je radoznalo pogledala.

-Nur,sta je bilo

-Sinan pasa je rekao da vam javim,mladi pasa je na putu,svakog casa bi mogao stići u palatu.

Katarina se osmehnula i nastavila vezti,dok je pokušavala da prikrije svoju uzbuđenost.

Ayse cuv si tu vest pogledala je u Lejlu pa u Gulsah.

-neka se pasije odaje srede,neka se naprave najbolja jela,odmah

Skoro pa je skočila sa divana zapovedajuci,ne obazirujuci se na trudnicki stomak,osetiv si bolove,namrstila se i uhvatila za stomak i lagano sela milujući ga i trpajući.

Od toga trenutka svo su sa nestrpljenjem očekivali pašin dolazak a ponajviše Katarina. Zabava koju je Ayse organizovala potrajala je dugo u noc,napokon vrativ si se u svoje odaje legla je na krevet,san joj nije dolazio na oci,čekala je,imala je osjećaj da ce svakog trena doci,strepela je da ju je zaboravio,mislila o njihovom na stojećem susretu,o njihovim predhodnik susretima.

Sledeceg dana oko podneva Pasa je dosao,nije mogla obuzdati svoju sreću,konačno je tu konačno ce ga videti.

Svi su se okupili u pasivnim odajama.Sinan pasa je sedeo na divanu,prelazeći rukom kroz svoju prosedu bradu očekujući Murada imao je toliko toga pričati sa njim,očekivao je vesti.Ma koliko se cesto svadjao sa njim,on je bio njegov sin,njegov mezimac,nije to pokazivao,jednostavno nije znao pokazati ljubav,ali voleo ga je,brinuo je strepeo za njega svo ovo vreme.
Pored njega je sedela Hatice,nestrpljivo očekujući brata kako bi saznala nesto o svome muzi,ostalo se svega nekoliko dana do porodjaja,obećao je da ce se vratiti,biti uz nju.
Ayse je stajala sa Sinanove leve strane,nedostajao joj je muž,nadala se poklonima,njegovom pažnjom,nezboscu zbog trudnoće,trenutku kada ce se njihovo dete roditi,kada ce biti uz njih,kada ce biti porodica.
Do nje su stalaje Lejla,Gulsah i na kraju Katarina.
Gulsah kao i uvek cutljiva,namrgidjena,sa željom da je pasa prijeti,bez da je Ayse nameće.
Lejla se iskreno radovola njegovom povratku,bez ikakvih zelja i ciljeva vazno je da se vraća živ i zdrav.
Katarina je bila najuzbudjena od svih,jedva je ispala prikrivati svoju uzbuđenost,stezala je šake u pesnice,spuštala pogled,svaki trenutka se činio kao godina.
Konacno su se vrata otvorila, pasa je usao sa blagim osmehom na licu,zbog čega je Katarini srce zatreperelo.Svi su se nakolonili,prisao je Sinanu

-oče

-Lave moj dobro dosao kuci

Pogledao je u Ayse

-pasa se vratio i moje je vreme da krenem svome domu.

-oče mogli ste ostati jos malo

Murad se kiselo osmehnuo na Aysine reci,pogledao ju je spustila je pogled shvativši si da je pogresila.

-moja lepa sestrice

Pomilovao ju je po licu,ona se samo osmehivala ocekujuci da nastavi.

-ne brini odrzace obećanje

Osmehnuo se i jos jednom je pomilovao.Njoj je to bilo dovoljno.

-Pasa napokon ste ovde,toliko sam brinula,molila se za vas stalno.

-sada sam ovde Ayse

Pomilovao je njen stomak

Lejla se naklonila i poljubila ruku,Murad joj je samo uzvratio osmeh,u Gulsah ni Katarinu nije ni pogledao zbog čega se Ayse našla uvredjna,Gulsah je bila besna i ona je bila njegova zena.

-ostavite me sa ocem

Rece Murad pokušavajući da prikrije bes.

Naklonile su se i izašle.
To sto se Ayse našla uvredjena u porodjenju sa Katarininim bolom je bilo nista.
Toliko je zamišljala ovaj susret,a on je ni pogledao.Bio je povredjena,ona je pet meseci patila,čeznula za njim,a on ju je zaboravio prošao pored nje ne udostojiv si se ni da je pogleda,osecala je kako joj se srce cela na pola.Samo jedan pogled bar na sekud bi joj bio dovoljan,osecala se kao budala,izigrano.Ko je ona a ko on.Zasto bi veliki pasa poput njega,obraćao paznju,mislio na tamo neku prostu devojku.Ko zna koliko je njih u ovih pet meseci bili u njegovom zivotu,prošlo kroz njegovo krevet.
Bila je ljuta na sebe ona je ocekivala mislila da je on čezne za njom,da mu je nedostajala koliko i on njoj,da je cesto mislio na nju,prisjećao se zajedničkih trenutaka, ali nista od toga nije istina prevarila se ona je bila samo zabava.O tako silno ga je volela,nije znala sta da radi,kako vise da se ponaša,celog jutra se kao budala pripremala da izgleda lepo,koliko je samo neispavanih noci provela,moleći se i brinući se za njega.
Vrele suze su pocela da kvase njeno lice.

Murad je besno gledao u svoga oca.

-kako je bio u Istanbulu

-to je sada najmanje vazno

Sinan je podigao obrvu.

-mislio si da necu saznati Sinan pasa

-znaci saznao si

-kada sam ti povjerio ovo mesto,mislio sam da ces brinuti o njenu upola kao sto si birnuo ranije ali ti

-od dobrote se bista ne moze postići

-stariji si od mene,treba da znas da bes ne resava sve da za sve postoji granica,to su bila samo deca ubio si decu.

-krali su

-mala dece

Vikunuo je Murad

-mala deca Sinan pasa,nisku krali jer su htjeli nego jer su morali,bili naterani.

-ti ces me učiti kako da vladam,godinama sam brinuo o ovom mestu.

-ocito si zaboravio kako treba da se ponaša jedan namesnik,koje prednosti treba da ima,starost čini svoje.

-Ne zaboravi da sam ti ja jos uvek otac

-najbolje je da se vratis u Istanbul i onako te ceka divan i da se prekines mesari u moj život i moju vladavinu.Ja sam ovde namesnik a ne ti,sta si jos radio da znam da se ne iznendim.

Sinan je samo besno izašao iz odaja,Murad je gledao za njom,pokušavajući da se kontrolise,pasa je vec bio star posao je blag,nezainteresiran,vodjen besom i osjećanjima,strahom od smrti.Stari su se izmakle kontroli.

Besno je viknuo

-Selim pripremi se idemo u obilazak

Selim je usao i naklonio se,Murad je pogledao u njega i viknuo

-odmah.

Dodir svileWhere stories live. Discover now