Katarina je vezla dok ju je Ayse gledala vecito bespolsena,Katarina i nije razumela zasto ju je za tako kratko vreme Ayse zavolela,mozda joj je majka bila srpkinja,pa je u njoj videla svoju majku,ili mozda je u njenoj videla ono sto ona nikada nije mogla da ima,ostrinu i dar,mozda ju je zavolela ljubavlju usamljena zena koju je bila napusena od svih,koju je muz jako retko posecivao.Mislila je Katarina dok je vezla,povremeno baciv si pogled na Ayse i Gulsah koja je uvek bila uz nju.
-Devojke doneste Katarini koj serbeta i kolaca.
Katarina se samo osmehnula jer je znala da odbiti nije smela,na trenutak su njene misli odlutale na Lence i ono sto je uradila,vec sutra Lence ce se udati,a sta ce biti kada se saznaa nije mogla ni zamisliti,poslednju devojku koja je usla takva u brak ubili su,bojala se za zivot svoje drugarice,pokusavale je da razume zasto je to uradila,da se stavi u njenu sitaciju,brak sa mnogo starijim covekom je nemoguc,ali izgubiti cednost sa prvim koji naidje je nesto drugo,kako je to mogla uraditi,zar se nije plasila,nije mislila sta posle.
Tada joj je na um pao pasa,sta bi bilo kada bi sada ovde usao,onog dana ju je samo pogledao nista nije rekao,dao najmanji znak,sta ako mu je ona bila samo zanimcija,samo se poigrao sa njom.
Ayse je gledala veselo u Katarinu koja veze,osetila je umor.
-Gulsah,gde je Lelya.
-u odajama,opet se zatovrila.
-idem i ja umorila sam se
Gulsah joj je pomogla da ustane,Ayse se osmehnula
-Katarina ostani koliko zelis,kada ti dosadi mozes ici kuci.
-kako zelite.
Ayse i Gulsah su otsila,do je Ayse pricala o novoj tkanini koju je porucila i nakitu koji joj je pasa poklonio.
Katarina je vezla kada joj je prisla jedna od robinja i dosula jos serbeta
-mogla sam i sama
-to je moj posao
sela je kraj nje
-cudno ti je sto se ovako slazu zar ne
-oduvek sam mislila da zene u haremu rivalke
-ovde to nije slucaj,obe zene je dovela Ayse pasi,jer se bojala da nece ostati trudna.Pasina najdraza zena je Lelya,Ayse se ponekad odrice svojih noci i salje pasi Gulsah,kako bi ovde bila sloga.
Katarina oseti malu zaoku ljubmore,dok ona misli o njemu,on se samo poigrava sa njom i zabalja se sa svojim zenama u haremu.
Murad je sedeo sa Sinanom,Murad je ostvio pismo
-Suleyman je ubijen
-po sultanovom narednjenu
-ne oce,napali su ga,kazu razbojnici ali nije verovatni,poslacu obavest da Zeynep dodje ovamo
-ne
rece Sinan strogo
-zasto ne,sada smo joj potrebni
-ona sada mora biti u Isnabulu bar dok ne prodje neko vreme od Suleymanove smrti,kada se Ayse porodi ja cu otici.
-ostavice je samu
-Murad,nije vreme za osecanja,pripazi sine opsano je.
Usato je
-kuda
Upita besno Murad
-kod Hatice da joj kazem,neka bude spremna na sve,danas sutra moze Osman nastradati
YOU ARE READING
Dodir svile
RomanceJedan susret je dovoljan da promjeni sve,jedna rečenica je sasvim dovoljna. Dovoljna da probudi mastu Sta ce se desiti kada se posle nekoliko godina sretnu opet,vise nije dete,odrasla je u prelepu mladu devojku. Da li ce je prepoznati?