17

225 7 0
                                    

Lejla je ležala u sobu u mraku,gledajući u baldahin iznad svoje glave,začula je korake znala je da je to Murad,samo je okrenula glavu i pogledala ga.

-pasa

Zapalio je nekoliko sveca kako bi osvetlio sobu,seo ja kraj nje i pomilovao je po licu nezno.
Ustala je i sela naspram njega,prešao je rukom kroz njenu kosu.

-Lejla,moja bela golubice,sta te muci...oprosti zapostavio sam te

-samo se osecam lose

Poljubio joj je ruku

-znaš da sam uvek tu za tebe,sta god te muci

-dusa me boli

Reče tiho jecajući

-niko meni ne može pomoći,kad ja sama sebi neću da pomognem svjesno sebe teram u propast.

-Lejla,moja Lejla..

Tiho sasvim tiho je govorio,njegovo glas se stapao sa tamom..

-moja djevojčice gazelinih očiju,tužnih očiju...prošlost se ne moze promeniti,samo se moze stavaiti dalje

-ali ja ne mogu

Uhvatila se za glavu

-stalno se prisecam,osjećam se prljavo..da li sam ja jedna od onih koja krši svoju rec...nisam održala ono sto sa obećala....

-stvari i nisu onakve kakve ti se cine,postoji nešto

-znam pasa sve,saznala sam ja to još davno..krijo si to od mene hvala ti pokušavao da me zastitos spases od još bola o muke,oduvek su svi odlučivali umjesto mene krojili moju sudbinu prema svojoj koristi za mene neinteesuci se,ti brineš za mene,ti si moj prijatelj,moj saputnik

Uhvatila ga je za ruku i čvrsto stegla.

-ako si znala,zašto mucis sebe još uvek

- nisam odrazala obećanje ispala sam los čovjek,losa osoba koja nema ni časti ni dostojanstva...nije mi važno sta je to stvorenje uradilo kasnije...sta je bilo posle.

Poljubio ju ie u čelo

-obecaj, vise nećeš mučiti sebe...onako kako se ti osecas tako je i meni..mišić sebe mucis i mene Lejla...ne moj zbog sebe,zbog nas...

Osmehnuo se i ustao sa kreveta kada ga je uhavtila za ruku

-molim te ne idi,ostani..potreban si mi

Seo ja na krevet i nezno je poljubio brišući joj suze,zagrlila ga je čvrsto...sada joj je samo to bilo potrebno,zagrljaj jak,čvrst da se Oseti sigurno, zaštićeno...

Katarina je vrlo malo te noci spavala željno je čekala jutro posle toliko meseci videce svoju drugaricu,o kako joj je samo nedostajala.
Obavestov si Ayse,čekala je pasu,nakon doručka su krenuli.
Svo vreme u kočiju cutao je držeći je čvrsto za ruku,naslonila je glavu na njegovo rame zaklopiv si oci,bar malo bilo joj je potrebno,pitala se sta mu je..nikada ga nije videla ovako zaniljenog...
Vrlo brzo su stigli,pomogao joj je da izdaju iz kočije.
Pred njima se pojavio lep velik konak sa ogromnom bastom punom cveca.Sluga ih je uveo unutra.U vrtu je sedela Lence i orezivala ruže.Kada je ugledala Katarinu

-Katarinu

Potrčala joj je u zagrljaj,čvrsto su se zagrlile.Murad je ušao u kucu ne želeći da im smeta.

-da te vidim

Katarina je gledala u svoju prijateljicu potpuno se promenila,njena plava veciti puštana kosa sada je bila upletena u pletenicu.Nosila je ruzicarstu haljinu u kojoj joj bazirao mali trudnicki stomak.Biserna ogrlica joj je davala raskoš i sjaj,beli veo joj je skoro skliznuo sa glave.

Dodir svileWhere stories live. Discover now