Katarina je na putu do kuce pokušala da se pribere,utrcala je u kucu,snahe su pogledala u nju
.
-gde si ti do sada-evo me
-sta se tako smejes
Katarina se samo jos šire osmehnula
-idem da zavrsim vez
-idi i ne izlazi iz sobe
Katarina ih je samo pogledala i usla u sobu.Snahe su gledale za njom
-nezahvalnica,hranimo je,trpimo a ona
-ma naive neki siromah,kome ne treba miraz uzece je
-neka je jos koju godinu
-kazu da gazda Mitke traži služavku,treba je poslati tamo.
-ima on dva sina sta ako
-nece oni djevojku bez miraza
-sta ako se zaljubi u nju
-dzaba lepota kad miraz nema,hajde iscakaj taj luk i cuti.
Katarina je legla na krevet i zaklopila oci osmehujuci se,videla ga je,za ove 4 godine se nije promenio,ili možda jeste nije znala vise nista ,osecala ja kao da bi mogla poleteti,kada je usla u kucu cak je poželela zagrilti i izljubiti snahe,pitala se sta joj se desava,nestao joj je osmeh sa lica,dala mu je maramicu,sta ako mu se ne dopadne,sigurni ce je baciti,zasto bi je zadržao,sigurno u njegovoj palati ima mnogo boljih.
Tuzno se osmehnula i pokušala to izbaciti iz misli, i prisjetiti se jos jenom susreta,zeleo je znati njeno ime,zadrhatala je prisetiv si se njegu e ruke na svome strukuPasa je dojahao u palatu predao je slugama konja,iz vrta je dopirao ženski nezni glas,zanesen,ljubavna pesma o nesrecnoj ljubavi.
Pasa je osmehnuo prepoznav si glas,krenuo je ka vrtu punih ruža,crvenih,belih,rozih,koje su opojno mirisale.
Na svilenom jastuku sedela je Lelya vezla,začula je korake,dobro ih je poznavala pogledala je u njega i nastavila pjevati,kaza je završila ustala je.-Pasa
Osmehnuo se
-lepa pesma ali mnogo tužna
-istinita
Murad je podigao obrvu.
-život je takav,nije uvak bajka
Lelya je pogledao u maramicu koju je držao u ruci,uzela ju je i osmehnula se dobro osmotriv si je
-lep rad
-da
Vratila mu je maramicu
-izgledate umorno,recicu da vam pripreme hamam
Poljubio ju je u celo
-kasnije,imam posla
Krenuo je otici
-pasa dobro ste
-jesam Lelya ne brini
Otišao je odatle,Lelya je neko vreme gledala za njim,osmehnujuci se,na prvi pogled pomisla je da je pasa našao novu zanimaciju,ali ovo je bilo nešto drugo,ne samo zanimacija,maramica je sve govorila,uredjana je sa toliko ljubavi,osmehnula se jos jednom i sela na jastuk.Pozelev si da pasa nad je ovoj put onu pravu,onu koju ce zaista voleti svim srcem,ako ona ne moze ima ko moze.
Katarina je vrlo rano sa tetkom krenula u palatu,starica je gledala devojku žaleći je zbog njene sudbine,jednica je spala živeti sa ljudima kao sto su njena braca i snaje,Smiljana joj jeste bila rod,njena krv,ali ni nalik joj nije bila,starica se po nekad pitala kako u jednom osobi može biti toliko zlobe.
YOU ARE READING
Dodir svile
RomanceJedan susret je dovoljan da promjeni sve,jedna rečenica je sasvim dovoljna. Dovoljna da probudi mastu Sta ce se desiti kada se posle nekoliko godina sretnu opet,vise nije dete,odrasla je u prelepu mladu devojku. Da li ce je prepoznati?