16

249 7 0
                                    

Katarina vise nije znala sta da misli sta da radi,Murad ju je svakim svojim korakom sve vise i vise zbunjivao dovodio do ludila.U jedanom trenutku ne bi obraćao pažnju na nju pravio se da ne postoji,u drugom bi se našla u njegovom zagrljaju obasuta poljupcima,po nekad ju je to stvarno bolelo,osjećala bi se lose,savst joj nije dala mira posebno kada bi sedela sa Ayse koja je neprestano pričala o bebi.Sa Lejlom je bilo drugacije,sve je znala ali je cutala,Katarina je znala da Lejla ne osjeća ljubav prema pasi,bar ne onakvu kao ona.Lejlina ljubav je samo prijateljska,puna poštovanja i razumevanja sto ju je smirivalo,sama je sebe tesila time.
Od one noći u hamamu prošlo je četiri mjeseca,za koja se svasto izdesavalo.
Pasina sestra se porodila i rodila decaka,Sinan pasa mu je dao ime Ibrahim po svome pokojnom bratu,vrlo brzo krenuli su na put svoje domu u Istanbul.
Lence je obavestila Katarinu pismom da je trudna i da ona i Mehmet spremaju vjenčanje.
Sinan pasa je produžio svoj boravak u Bosni zbog Aysinog poroda.
Rodila je devojcicu,koja je dobila ime Mihrisah.
Ma koliko se radovali rodjenu devojcice niko nije mogao sakriti razocarenje, očekivali su decaka.
To je mnogo vise pogodilo Sinan pasu,nego Murada,naravno očekivao je nasljednika,ali najvažnije mu je bilo da je dete živo i zdravo,a da li je žensko ili muško to sada nije vazno,Sinan je vršilo veliki pritisak na njega da uzme još jednu zenu ni Lejla ni Gulsah nisu ostajale trudne a svakog casa se mogla desiti neka nesreća.
Pašin harem kao i uvek bio je veseo i razdaragan,pun pjesme i igre.

Lejla je kao i uvek bila povećana mučeći se sa svojim bolom i tugom,pokušavajuxi da zaboravi prošlost.

Gulsah je postala dosta mrzovoljnija,pasa ju je jako retko posecivao,osjećala se odbačenom,sada ni Ayse nije uspevala da nagovori pasu da je posjeti,tek ponekad bi je poslušao i došao Gulsah.

Ayse je bila zaokupljena svojom jednomsecnom bebom,preko odvajajući se od nje.Pasa je prestao da je posecuje nije se obazirala na to,vise joj to nije toliko ni važno sada je majka ima mnogo većih briga.
Postala je još blaža,ali njena zelja za raskošnim stvarima i raskošna je uvek ostajala ista.
Dana je provodila brinući o cerki,praveći zabave,moleći se,posecivajuci raznorazne proročice i tajnosti kako pasa ne bi saznao.
I ona je poput Sinan pase strepela jer pasa nema naslednika,jednom prilikom upitala je Tasku o tome.

"Nece biti jedan sin vec četiri"

Stalno joj se vrtela po glavi ta Taskina rečenica.Ona vise nece radjati znala je to rekla joj je Taska,pasa je vise i ne posvećuje.Molila se samo da jedna od sve pasine žene zatrudni.

Murad je ovih nekoliko meseci bio potpuno posvećen zadatku koji mu je dao veliki vezir,svakog dana je iščekivao njegovo pismo sa daljim upustvima.
Svadjama sa ocem nije bilo kraja,svakog dana..nije mogao proći ni jedan jedini dan a da se ne posvađaju pa makar  to bila i obična sitnica.
Sa druge strane tu je bila i Katarina,opasnost za njega,njegova slatka muka,zbog koje ce izludeti.
Vise ni sam nije znao sta raditi,po prvi put u životu.Tako ga je mamilo to devojce.

Straza je pozvala Katarinu,sto je ni malo nije iznenadilo navikla je ići pasi kasno noću,sedela je i gledala ga,čitala mu...po nekad bi samo cutali i gledali bi se.
Bilo su opasni jedno za drugo,koliko puta je samo pozelala da ju uzme bez obzira na sve,samo jednu noć da zaborave na sve..ali on je bio istrajan u svojoj odluci...za koju i nije znao gde vodi i koliko ce još moći.Kada bi osjetio da gubi kontrolu teraobi je od sebe,sto bi nju jako povredjivalo,zelala je biti uz njega bez obzira na sve.
I ove noći je čitala,nije ju slušao gledao je u njene usne opcinjeno.Samo ju je privukao sebi jako,brzinski,ispustila je knjigu.Saze se i poljubi je,zedno.Za njih je u tom trenutku vreme stalo,nisu ni bilo svesbi koliko vremena je prošlo.
Odgurno ju je od sebe

-poput hašiša si,bolje idi.

Znala je da se ne može raspravljati koje je on a ko ona,samo je poslušno izašla,zbunjena  pitajući se koliko ce ovo jo trajati...sta ce biti dalje...znala je samo jedno da umire od ljubavi za njim.

Dodir svileWhere stories live. Discover now