8

330 13 0
                                    

Od susreta sa kasno sve se promenio,promenila se Ayse,promenila se Gulsah,sluškinje.
Nakon susreta Katarina je odmah otišla Lence,nije morala govori,znala je po njenom pogledu.
Premjestili su je da spava na drugo me mesto,nije vise spala sa devojka, imala je zasebne odaje na dodjem spratu,novi materijal,Ayse joj je povećala Platu

Ayse je sedela u vrtu sa Katarinom,sedele su u letnjikovcu.
Ayse se kao i obicno smejala,Katarina joj se blago osmehmeniva.

Ayse se kao i obicno smejala,Katarina joj se blago osmehmeniva

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-nisam znala da tvoj rad toliko vreći

Rece Ayese otpiv si gutljaj serbeta,Katarina se samo osmehnula i klimnula glavom.

-Pasa je rekao,sada zna,jako crni tvoj rad.

Katarina se osmehnula i opet pocela da veze,primetila je da ju Ayse gleda sa većim strahom nego rani,pitala se da li nesto zna,da li nesto sluti,ali Katarina se nije mogla zamarati time,njoj je sada u mislima bio samo pasa,prošlo je vec dva dana od kada ga je videla,niste nije rekao samo ju je gleda,ocekivala je ber jednu jedni rec,ali nije.Sada je šetala slobodnije po vrtu palati očekujući da ce ga negde videti,ali nije ga bilo.
Ayse se nije ponašala vise prema Katarini kao vezilji,vec kao prema svojoj druzbenici.stalno ju je nesto zapitkivala,robinje donestose ispred nih nekoliko tkanina.

-lepe tkanina,ali bice teško vezati na njima

-nisu za vezenje,vec za tebe,narucicu za tebe nove haljine.

-Nema potrebe vec imam dosta stvari

Ayse se uvredi i rasplaka,Katarina ipak na kraju prihvati,za manje od 5 dana ona je vec imala nove haljine.
Katarina je prihvatila zbog ljubavi,ali ne pasine,vec Aysine nije zelala da ju uvredi.
Katarina nije razumela odakle Ayse tolika ljubav prema njom,mozda se nadala da ce ona podariti pasi sina,jet je Ayese slepo vjerovala u sta god joj se kaze,po pričama jedne žene znala je da nosi devojcicu.
Jer je primetila da Katarina pasa rado gleda.

Murad se jako iznenadio kada je video Katarina u svojoj palatu,jednom delu njega je bilo drago sto je vidi,ali drugi deo onaj koji ju je zelelo zaštiti,odbaciti od sebe,je strepeo,sada mu je jos blize,delilo ih je samo nekoliko zidova,ima je dosta problema,a tu je sada bila i ona,bojao se svoje kontrole,jos redje je odlazio svojim ženama i u opste u harem.

Jedne noći Katarina samo sto je zaspala,probudise je okoraci po sobi,prvo se uplaši ali i obradova,misleći da je pasa tada ustade i ugledala Aysee,nakloni se.

-ne mogu da spavam, sanjala sam ruzno.,sve sam jatuke naredila da obrnu kako bi san otisao.

-da kažem da vam pripreme drugu sobu.

-bojim se zaspati,smem li ostati malo kod tebe

katarina se osmehnula

-zar vi mene da pitati za dozvolu.

Sele su ja krevet,Katarina ju je sanjivo gledala,Ayse je pričala

-svake noći mi se dete pojavljuje u snu,place place ja ne mogu nista,kako raste sve me jače staze za vrat i davi.

Dodir svileWhere stories live. Discover now