12

301 13 0
                                    

Od one noći prošlo je tacno tri dana, Katarina pasu nije videla i kada bi odlazila,uvek bi je  straža vratila pod izgovorom da je pasa zauzet ili da nije tu,nije znala da li je to istina ili je odbacuju od sebe,u ovih nekoliko meseci svašta se izdesavalo,a ova tri dana za nju su bile kao godine,bila je zbunjena,svakim svojim gestom ju je sve vise zbunjvao,plašila se sebe svojih osecana.
Znala je da ona i pasa nemaju budućnost,da pasa ima tri žene,jedna ce se uskoro i poroditi.
One su je zavolele prihvatile,strepela je sta bi bilo da one saznaju to bi bilo kao da im je zabola nož u leđne.

Gledala je u Ayse i njen stokam,bila je tako zbudnjena,osecala se lose,nedostajao joj je.
Te noci samo je malo falilo,nije se bunila,nije razmišljala sta bi bilo posle, a sada ne bi znala sta da radi da se desilo.Ali zelala je to,zašto je tu uradio ako bi je samo kasnije oterao odatle,zašto je u njo j probudio gomilu osjećaja,koju su njoj do sada bili nepoznati,za koje nije znala ni da postoje,nije znala da u jednom tretku,moze ti biti hladno,u drugom ti je vruće,obuzima te hladna znoj,trnci,drhtis,boje pred ocima ti se mesaju....

-Katarina,Katrina

Trgao ju je Aysin glas,pogledala ju je i osmehnula se

-zamišljena si

-razmišljala sam o sestri

Ayse se osmehnula

-imaš sreće sestra je blizu tebe,a moja

-imaš sreće sestra je blizu tebe,a moja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-imate sestru

-da mladju  Emine,udata je bega,žive u Manisi.

Katarina se osmehnula

-dolazi jesen

Rece Ayse zamisljeno.

-da

-moja beba ce se roditi u zimu

Namrstila se i pogledala u Katarinu.

-pasa želi da ucis Francuski

Sada se smejala i gledala u Katarinu

-da to je pašina zelja

Za Ayse je francuski jezik bio poput magiskog plašila ga se,kad god bi čula u vrtu Misija ili Pasu kako pričaju,odmah bi otišla odatle.

Dosla ne sluškinja i dovela ženu koja je donela tkanine.

-Ayse Hatun

Ayse se osmehnula pa pogledala u Katarinu pa u ženu,pa u sluškinju

-donesite šerbet od ruze i posluzenje

-odmah

-pozovite i Leylu

-ne osjeća se najbolje

Ayse je pogleda oper u Katarinu

-da nije bolesna,opet se zatvorila u odaje

Dodir svileWhere stories live. Discover now