21

218 5 0
                                    

Ajse je sva radosna pozvala sebi Katarinu kako bi joj prvoj saopstila vest i podelila svoju sreći.

-zvali ste me

-dodji sedi

-nasmejani ste tako uvek treba da bude

Ajse klmnu glavom i osmehnu se kao dete

-pasa ovde u gradu ima ljubav

Katarina je stegla svoju haljinu,ali se osmehnula pokušavajući da suzdruzi suze.

-kod te žene vec neko vremena i noceva.

-lepo,lepsu Vest mi niste mogli saopstiti

Katarina je osmehnula Ajse je htela da je obraduje i počeli vest,ali ona se osjećala samo slomljeno,kao gromom osinjena,zelala je zaklopiti oci i biti sama...druga žena.
Smejala se sa Ajse,dok je u sebi plakala,radovala se njegovoj novoj ljubavi,dok ju je ljubomora izjedana iz nutra.

-daće bog da mu rodi dete,nasljednika,sve je to bozije

-amin

Katarina nije znala ko je ta žena,mogla je pitati ali nije ne jer se stildela vec jer bi znala kako bi je pada gledao.
Srdela je stalno nad hartijom koju su zajedno nacrtali,vjerovala je odnekuda da bi zbog tog zalaska sunca bio spreman i tu Francuskinju zaboraviti. Smejala se sama sebi,bolelo ju je.
Ali prevarila se po prvi put
Pozvao ju je jednog popodneva u svoje odaje.Naklonila se radosno jer ga posle toliko vremena vido,skoro mjesec dana...mnogo..mnogo...

-želim vodeti sta si do sada uradila,hoće li biti uskoro

Pokazala mu je vez,kliknuo je glavom zadovoljno

-nisam nista drugo i očekivao od tebe,lepo

-sigurno vam je dosadno u kuci

-uz Ayse Hatun sam stalno,ne žalim se

Cutala je i slušala ga,a željela je da placa,zašto se ponsao tako prema njoj hladno,kao da nikada nista nije bilo.
A najgore je bilo jer su mu se oci smesile.

-kada budem ima vremena,sescu i gledati kako vezes,volim  da te gledam kako radiš.

Osjećala se kao neko delo koje je on stvorio.

-Umoran sam

Htela ne pitati kuda on to noći ide pa je umoran toliko,ali nije mogla.. Osjećala je kako su joj reci po nestale...u grlu joj se steglo osjećala je kako se gusi,zelala je sto pre napustiti sobu.

-možeš se povući

Istrčala je iz sobe i zaplakala,kada je Mehmet naišao

-Katarina

Pogledala ga je i obrisala suze

-nešto se desilo Lence

-sta je sa tobom

Pokazao joj ke da udje u odaje seli su ma divan

Zaplakala je

-zašto me odbacuje od sebe,ne razumem

Mehmet je zaklopiti oci..

-ah Murad,Murad

-zašto je tako hladan,sta sam zgresila

-Daj mu vremana,postoji dosta prepreka

-Mehmet,ja ne mogu vise ne spavam ne Jedem ne pije...jedan dan je u redu sa mnom,drugi dan me ne primjećuje.
Po nekad vidim svoj lik u njegovim ocima,ali po nekad kao i večeras ga nema..ne može biti tu,ko sam ja robinja

-ljubav i bol idu zajedno,ma koliko pokušavali držati se dalje od bole nemoguće je...tu je prati ljubav..oni nerazdvojni...

-sta ja da radim

Dodir svileWhere stories live. Discover now