Murad je sedeo na divanu,besan,sa njegove desne strane je sedeo Sinan koji je opmno pratio situaciju,a leve je stajao Mehmet koji bio zainteresovan,ali zbog Sinana je gubio svaku zelju za bivanjem u odajama.
Na sredini odaja su klecala dva čoveka straža ih je držala.Murad je besno gledao u njih nisu se povinovali njegovim željama,stvorili nerede.-ja sam svoje rekao,a sta ste vi uradili.
Oni su samo drhteci gledali u njega.
-rekao sam ako vi uprljate tu vodu krvlju,i ja cu je uprljati vasom krvlju,ali čini se da nisam bio dovoljno jasan,svakodnevne svadje neredi zbog vode,tog izvora
Ustao je besno
-ali to nije sve
-pasa
Pogledao ih je
-sta je sa bunom protiv mene
Pogledali su u njega šokiralo,pitajući se kako zna,skoro neprimetno se osmehnuo videv si njihova lica.
-ja sve znam,cak i ono sto mislite da nikada necu saznati,od mene nemozete nista sakriti,svadja za izvor je samo izgovor kako bih ja krenuo na vas,da bi imali razloga podignuti bunu.
Izvukao je mac
Oni su drhteci od straha očekivali kada cr im doci sudnji trenutak,Murad se nije zurio,i ako je bio jako besan,čekao je nije bilo vreme,čekao je da krenu pričati,jedan od njih je udario glavom od podu.
-vaše svjetlosti,pasa,molim vas,molim vas,poštedi te me imam decu.
Murad ga je besno pogledao.
-prvo radiš greške,ne misleci na svoju decu,pa se sada vadis na njih.
-ja,molim vas opristite mi
Murad je bodigao ruku u znak da stane,sa pričom,covek je ucitao na nekoliko sekundici opet krenuo.
-pasa,molim vas milost,sve cu vam reci,u sumi su ima ih oko 30 mladih muškaraca, krenuli su i nadruge krajeve Bosne i sela da skupljaju ljude,u svakom selu imaju bar po jednog čoveka koji ih snabdeva hranom.
-znam sve to,cak i vise od tebe,glavni odgranizator pobune vodja je njegov brat
Pokazao je u čoveka,koji od straha nije govorio
-od podne ce svi biti ubijeni koji su umesani,
Pogledao je u stražu
-donesite mi njihove glave
Rece Murad besno i pokaza straži koji su prerezali grkljan oba čoveka.
Sinan je gledao u mrtva tela sa gadjenim,ušla je ne rekav si nista i prešao preko tela i izašao iz sobe,staza su odnela tela.
-mnogo ljudi
-samo jedna osoba odavde,muž tvoje drage
Mehmet je pogledao iznenadjeno.
YOU ARE READING
Dodir svile
RomanceJedan susret je dovoljan da promjeni sve,jedna rečenica je sasvim dovoljna. Dovoljna da probudi mastu Sta ce se desiti kada se posle nekoliko godina sretnu opet,vise nije dete,odrasla je u prelepu mladu devojku. Da li ce je prepoznati?