19

232 6 0
                                    

Katarina pasu nije videla od onog dana u vrtu sa Lejlom,silno je zelala obici ovaj grad,ali ostala se uskracena.Pripremali su se za put,Ajse je bila uznemirena kao i malena devojcica,  stralno je  tražila da Katarina   bude uz nju i veze nove stvari.
Gulsah je svakog dana bila sve nervoznija pasa je nije  zvao sebi vec nekoliko meseci,a još veći teret joj je bio jer je Lejla svaku noc provodila sa pašom.
Lejla se osjećala mnogo bolje nakon razgovora  sa pašom,postala je mnogo veselija,imala je osjećaj kao da joj je pao neki kamen sa srca da se olakšala.
Ali najveću radnost joj je dalo pasivno priznanje i obećanje.Ako neko treba da bude srecan onda je to on.

Nije samo Gulsah smetalo Pasino zbližavanje sa Lejlom i provođenje svake noći zajedno.Ni Katarini  se to nije dopadalo,volelala je ona Lejlu,ali svaki put kada bi je videla kako ulazi u pasinu  sobu osjetila se kao da joj neko zabada nož u srce.Zašto?
Da li mnogo trazi samo jednu noc u njegovom zagrljaju.
Na pomisao da grli drugu ženu,da je ljubi nije mogla zaustaviti suze,koliko besanih noći je provela.
Cutala je kupila u sebi ni Lence nije govorila,bojala se da ce reci Mehmetu, moglo bi doći i do pase.
Kakva ona ima prava,on je pasa a ona jedna obična devojka.
Treba da bude zahvana jer je uopse ovde,sto je blizu njega,makar kako.
Ono sto ona nije znala da je i te kako nedostajala pasi,da je bez nje bio kao lud.Da je kao vino,kad ga jednom probas stalno ga zelis.
Gledao ju je a nije smeo dodirnuti,to je ono najteze, tu je bio i Mehmet koji ga je nespretano savetovao da prekine sa tim prepusti se,nije moga,nije smeo rizikovati ako je uzme postace njegova ljubavnica, žena nece,znao je da ne bi prešla na islam,a on nije je mogao prisiljavati ni na sta,samo da bi zadovoljio sebe i svoje zelje.
Postojale su stvari koje niko osim Mehmeta nije znao,i nasuprot tome Mehmet ga je opet uveravao.
Od kada je došao u Istanbul dva puta su ga pokušali ubiti.Svakoj dan mu je moga biti posljednji.Ako se njemu nešto desi,a postane njegova, nece se moći vratiti porodici samo ce moći postati nečija robinja.
U najgorem slučaju njegovog oca,koji je sigurno ne bi postedeo.

Vrlo brzo su pripreme bile gotove,Mehmet i Lence u im se pridružili u putu.
Ukrcali su se na brod.Po prvi put Katarina se susrela sa tim velikim plavetnilom,bila je očarana njime.
Lejla i Gulsah su mnogo putovale,bezbroj puta bile na moru.Ajse ga je gledala sa strahom.

Za Lence je put bio jako srestan zbog trudnoće koje je vec odmakla.
Odmah drugog dana na brodu Katarina je pala u krevet kao i Gulsah.
Ni sama ne zna koliko je dana ležala skoro besvjesna,ni kako su u opste došli do Francuske.
Kroz maglu se secala da ju je Lejla svo vremena njegovala,Ajse i Lence su cesto navraćale obilazile je.
Ove su se morale držati po stani,kako se i one ne bi razboljela,Ajse zbog deteta ali i zbog onoga sto joj je vodvnjakinja rekla.Lence zbog trudnoce jer joj je lekar tako savetova.
Zbog čega se osjećala lose njena prijateljica je bolesna a ona ne može da je neguje.
Cesto je dolazio i Mehmet raspitiovao se za njeno zdravlje i kako napreduje.
Pa i pasa ponekad ali vrlo reko,samo bi pitao kako je i otišao.
Jedne noći probudila ju je žedj,pasa je sedei pored nje i nezno milovao njenu ruku,služio usne na njeno čelu i izdao bez reci.Nije ga razumjela,pitala se da li je nešto uradila.Da li ga je povredila necim,pa se ovako ponaša.

Kroz Francusku su putovali kolima.Nocevali su u gistijonicama,Katarina je dosta toga razumjela,sta ljudi govore oko nje.
Posle desetak dana putovanje stigli su u prestonicu.
Katarini je mnogo lepsi bio Istanbul,bila je oduševljena njime,silo je žalila jer ga nije obišla,upiznala ga bolje.Zaustavili su se pred jednim dvorem gđa je boravio jedan turski pasa.Murad je izdao i neko vremena se zadržao.
Kada se vratio nastavili su put,i došli do jednog manjeg dvora.Ajse je bila nezadovoljna nedostajalo joj je kuca.Nije imala razonodu.Ali samo se nadala da ce se reci strace ispuniti,i pazljivo je posmatrala ženu koje su prolazile,nadajući se da je jedna od njih prava.
Kasnije je Katarina saznala da su trebali osesti kod velikog pase,ali kuca je bila prepuna muškaraca ali i žena.
Ali žene nisu bile njegove,bile su to one druge žene,od kojih se Ajse gorzila.
Tada nije znala da pojedini Francuzi ili pase koje ovde žive imaju vise žena negi turci u svome haremu.

Tih dana je neprestani padala kiša.
Naviknuta na jesen lepu i suncanu,Katarina se dosadjivala.Pasa je od jutra do mraka bio van kuće.,nedostajalo joj je nije mogla da se seti kada je poslednji put osetila njegov miris,dodir.

Ajse se stalno žalila željela je kuci,nije željela da njena kćerka ovde provede prvu godinu svoga života.Nije se jelo na sinijama vec na stolu.

Katarini je nešto drugi smetalo.Imala je lepu stolicu sa naslonom za vez i svjetlo kroz veliki prozor,nije voljela da sa drugim ženama spava.
Bila je za sebe odabrala jednu sobu,koja se nalazila u desnom delu kuće,bila je ogromna,poput sobe za helvet.

Kao i obično sedela je pored Ayse i vezla koja je drzavala dete u rukama i uspavljivala ga.

-htela bih vas nešto zamoliti

Ayse ju je pogledala.

-reci sta god zelis tvoj je.

-sprema vam novi vez,moram noću raditi želim ga sto pre zavrišti a to drugim devojkama smeta ne mogu spavati.Kada bi mogli mi dati jedne odaje da na miru radi

-razumem,ali znaš da su sve vec zauzete.Jedino tavan,imaju lepe odaja za slavanje i sveto je,to je još jedan od ovih francuskog gluposti.

-hvala vam

Ayse se osmehnula i pomilovao je po licu.

-drago mi je sto si uz nas,da tebe nema ovde

Uzdahnula je i odmahnula rukom i ponovo počela ljuljuskati bebu.

Ajse je dala dozvolu i ako nije bilo primerno da sluga spava iznad gospodareve glave.Ali vez nije bio jedni razlog kako je Katarina mislila,dozvolila je da bi pasa moga lakše ići Lelji i Gulsah.
Njoj nije dolazio od kada je rodila dete.

Katarina je sedela u  svojoj sobi i vezla ,posle dugo vremena je videla pasu kao izlazi iz kočije dok se kiša sliva po njemu.
Bacila je vez i sjurila niz stepenice.Da ga navratika dočeka,jer su svi vec odavno spavali.
Začudio se kad ju je ugledao.Mislio je da spava ili sedi sa Ayse.
Gledala ga je radoznalo,zbog čega se zbunio.

-danima nisam dolazio,skoro pa sam zaboravio na vas,podji u moje odaje ispricaces mi sta se dogadjalo dok me nije bilo.

Pa krenu ispred nje tako da je ona morala potrčati za njim.

Išla je za njim,posmatrajuci njegova leđna zamišljeno sa kojim se slivala voda.A tkanina slepila za kozu.

Okrenuo se ka njoj bilo joj je jasno sta treba da radi,klimnula je glavom i prošla mu otkocavajuci mokri kaftna i košulju izbjegavajući njegov pogled.Smejao se,namrstila se jer je mislila da se smeje njoj,prešla je pogledom preko njegih mokrih prsa i zadrhtala,pomilovao ju je po licu i eeo na divan smejuci se

-umoran sam

Reče smejuci se,ona ga pogleda pokušavajući da zadrži smeh,Prešao je rukom kroz mokru kosu,kod je ona pokusavala da skrene pogled sa njihovog tela.
Pokazao joj je očima da mu naspe piće.Prošla i nasula,smejuci se proslula je,pogledala ga je uplašeno ali on nije obazirao. sada ga je vino najmanje zanimlao.
Povukao ju je za ruku i i ona se sruši njenu u naručuje.
Tek je tada shvatio koliko mu je nedostajala.
Nezno je psutio svoje usne na njeno čelo,pa na nos,pa na jedan pa drugi obraz i konačno usne.

Rukama je prolazila kroz njegovu mokru kosu,probijajući se uz njega..
Svim silama se trudio odgurnuti je od sebe ali sada je to bilo nemoguce.Samo malo mu je bilo potrebno da udovolji sebi,svojoj gladi.
Počeo je ljubiti njen vrat,rasplicluci joj  pletenicu.

Kada se Katarina probudila ležala je u Muradovkm zagrljaju na sebi je imala samo tanku haljinu,odmahnula je shvativši si da joj nije svanulo.Osmehnula se setiv si se su zaspali zajedno.
Nezno je prešla rukom preko njegovog golih prsa i osemhnula se,spustila je usne na njegov vrat,pa na usne kratko poljubiv si ga promeskoljio se i nastavio spavati.

Ustala je i brzo obukla kaftna i izašla iz odaja ne primetiv si Mehemeta.Bila je previše zakpirana svojim mislila o prednohnoj noci, ni šaka ne znajući koliko su proveli ljubeći se i pokušavajuci zadovoljiti svoju glad.A sa druge strane je bila Ajse,za koju se nadala da nece prijetiti šljive na vratu.
Koji se samo osmehno u nadi da je njegov prijtalj konačno popustio i došao pameti.

Murad je ugleda prazno postelju pored sebe,osmehnuo se i prešao rukom preko lica.Samo bog zna kako je uspeo suzdrzati, mislio je da ce izludeti.
Nije znao koliko ce još moći sebe ovako patiti,pitanje je vremena kada ce popustiti,bila mu je preko potrebna.

Dodir svileWhere stories live. Discover now