Murad se besno ušao u svoje odaje,sada se vratio vreme je da se sve vrati na svoje mesto,u njegovom odsustvu sve se promenilo,ohrabrili su se pobuniti protiv njega,znao je da je pobuna na pomolu,vrlo dobro je znao on kako da uguši to,već sutra ce biti sve na svome mjestu kao i ranije.Svi oni koji krenu protiv njega i vladara znace svoje mesto,dobiti kaznu, niko ih neće moću spasiti,neće se moći izvuci,ne ovog puta.
Seo je na divan i zaklopio oči,bio je umoran od puta od svega.
Selim je ušao i naklonio se-vladaru hamam je spreman
Murad je klimnuo glavom i pokazao Selimu da se povuče.
Prešao je rukom preko lica i izašao,na hodniku se susreo sa Katarinom,kratko ju je pogledao i nastavio dalje.
Tako je bilo bolje,držati je dalje od sebe,ne davati nadi,jer ce na kraju oboje biti povredjeni,za ovih nekoliko mjeseci razmišljao je dosta razmišljao ali opet se uveo vraćao na isto,nedostajalo mu je,nedostajala mu je,jako tako silno je zeleo da je zagrili poljubi,da postane njegova.
Ali ovako je najbolje.
Katarina se tužno okrenula i pogleda ga,nije ga razumela,zar je sve bila laz,zar jer sve pogrešno razumela,zat je toliko nevezna.
Nastavila je dalje,zadržavajuci suze.
Bila je samo zahvalna jer su već se svi povukli i svoje odaje,niko je neće ispitaivati ni vidjeti nije imala ni zelje ni snage da nekome objasnjava sada.-Katarina,Katarina
Okrenula se zacuv si glas.
-da
Niska punacka devojka joj je spustila peskire u ruke
-idi odnes i pasi ovo hamam
-ja
-da ti,hajde molim te
-u redu
Nije mogla odbiti devojku,sada je najmanje željela da ga vidi,bolilo ju je nije govorio, nije ju gledao,zaklopila je oči,sve bi dala da može da se vrati i bude sve kao ranije.
-hajde spremi se
-da se spremim
-za pasu se sprema poseban hamam,drugaciji od onoga za Ayse i devojke iz harema
-kako
-mnogo je sparno i vruće
Namrstila se
-ta haljina previše je slojevima
Uzela ju je za ruku
-dodji pikazacu ti
Ušli su u zabavnu prostoriju pružila joj je peskir
-ovo
-da
-neću,sramota je
-sta je sramota,hajde
Katarina je prevrnula ocima i preobukla se,uzela je peskire
-hvala to još jednom Katarina
-u redu
Devojka je otišla,Katarina je neko vremena stajala gledajući za njom,stidljivo i nesigurno je krenula.
U istinu ovaj hamam se dosta razlikovao od onog kojeg je vidjala u haremu,počev si od ukrasa,sara,meremera
Bilo je dosta toplije mnogo pare.Tražila ga je pogledom sedeo je naslonjen na zid zaklopljejih ociju,samo obmotanog peskira oko struga,dok su mu se kapljice vode slivale niz mišićavo telo.Spustila je pogled crveneci se,bojeći se da ne ne vidi,zelala je sto pre da ode,zelala je plakati osjetila je kako joj suze naviru na lice,laganim korakom krenula je ka njumu i spustila peskire.
Tada je on otvorio oči i pogledao je,spustila je pogled.Imala je samo peskir na sebi,skupljene košem u pundju,ugrizao se za usnu.Dodjavola sa svime,zeleno ju je dalje od sebe a ona je sada ovde, ispred njega polu gola,izaziva ga,mami poput vina.Trebao ju je držati dalje od njega,ali njegova zelja je bila jača,toliko ju je pozeleo zeleo osetiti ponovo te usne,Sada stoji ispred njega i tek je tada shvatio koliko mu je u stvari nedostajala.
YOU ARE READING
Dodir svile
RomanceJedan susret je dovoljan da promjeni sve,jedna rečenica je sasvim dovoljna. Dovoljna da probudi mastu Sta ce se desiti kada se posle nekoliko godina sretnu opet,vise nije dete,odrasla je u prelepu mladu devojku. Da li ce je prepoznati?