13

268 10 0
                                    

Celo noc Murad oka nije sklopio setao je po odajama, pokušavao doci sebi ali bilo je uzalud.
Uzao je knjigu i poceo da čita pokusavajuci sam sebe da zavara,besno je uzdahnuo i  zaklopio knjigu.
Znao je da mu tek sada mira nema stalno mu je pred ocima bila.Prešao je rukom kroz kosu i uzeo vino,popio je piju casu i seo na sofu zsklopiv si oci.

Mehmet i Lence su  gledali u vatru kojo gori

-,ako te pozovu

Mehmet je pogleda

-gde

-u Istanbul,ostavices me

Osmehnuo se i poljubio je

-nećeš me se tako lako resiti luda devojko

Opet ju je poljubio

-gde sam ja tu si i ti

Zagrlila ga je.

-voli te

-,teško mi je odoljeti

Pogledala ga je i nasemjala se

-ma ne moj

Poljubio ju je

-odmah se ljutis,sa tobom i Muradom se ne moze normalno pričati.

-kad smo vec

Mehmet uzdahnu ne sacekav si da završi rečenicu

-sve po starom,poludece a i ja zajedno sa njim

Ni Katarina poput Murada nije spavala,ležala je u krevetu i gledala u plafon,nervozno se igrajući sa prstima,dvoumeci se da li da ide pasi i ili ne.Bojala se da ce je opet oterati.Prisjećala se svega,nije znala vise kuda sve to ide,osecala je kako se sve vise gubi,tone.
Jedino sto je sada zelala je da spava,da zaboravi na sve da sanja,ali san joj nije dolazio,nije imala volje ni za cim,sama pomisao da ce opet sutra vezati ju je nervirala ma koliko ona volela taj posao.
Zelela je samo da ga vidi,da razgovara sa njim,da bude uz njega.
Okrenula se na drugu stranu i zaklopila oci pokušavajući da zaspi,pašin lik je pojavio pred njem osmehnuo se.Uskoro je utaonula u san.

Murad je Sledeceg dana bio vrlo neraspoložen,neispavan, nije izlazio iz svojih odaja, sedeo je u biblioteci i čitao.

Katarina je sedela u bašti sa Ayse i Gulsah.Lelya se opet povukla u svoje odaje pod izgovorom da se ne osjeća najbolje.

Ayse uze jedan kolac i pogleda u Katarinu

-ne izgledaš najbolje

Katarina se osmehnula

-samo sam lose sanjala

Ayse uzadhu

-izgledaš jako lose,bleda si,želiš DS pozovemo lekara

-sve je u redu,samo se moram malo odmoriti i naspavati

Ayse se osmehnu i uzeo joj rad iz ruku

-idi odmori se,kasnije ces nastaviti

-ali

-hajde ne želim da slussm izgovore.

-u redu

Rece Katarina i ode lagano u sobu i leže na krevet

bila je odlucna,otisice pasi samo je morala ugrabiti pravu priliku,nadala ce da ce to biti vrlo brzo,svakim danom njena ljubav je sve vise rasla kao i čežnja.

Prava prilika se ukazala tek nakon nedjelju dana,stajala je ispred vrata svoje sobe,i uhvatila se za bravu i dalje dvoumeci se da li da ide ili ne,nesigurno i bojažljivo ih je otvorila,pogledala oko sebe i tiho na prstima krenula ponev si na tacni casu sa toplim napitkom.

Dodir svileWhere stories live. Discover now