9

364 19 0
                                    

Aysine najdraže odaje-prostorija je bio hamam,odaja sva u mremernim pločama,ploče se bile mermerne,crvene i beke,prostorija je bila ogromna,vode je u izoblju bilo,ona je sedela na mermernoj ploči a devojke bi se okupljanje oko nje.Asyse je uvek molila devojke da se smeju pjevaju valjda joj jo pričinjavali neko zadovoljstvo.Jednom gledaju Katarinu koja se kupala prodje joj i sede kraj nje.

-zašto se nisi udalaa.

Katarina nije znala sta da kaze,sigurno ne bi mogla reci,čekala sam pasu,volim ga.

-nisam imala miraza

Nije slagala to je u ostalom i bila istina.

-ako bi volela da se udaš,dala bih ti miraz.Sigurno si i sama nesto zasteeela.Samo bilo bi mi zao izgubiti takvu vezilju.Morala bi obećati da ces i dalje raditi za mene,i da ces nekada prespavati ovde.

-ne mislim da se udajem, budite mirni,vise volim biti kod vas,a novca nisam sačuvala sve braći nosim

Ayse ustade besno,

-zašto mi nisi rekla ranije,da sam znala da novac njima dajes,ja bi za tebe stedela.Kakva su to braca

-sirotinja su

Ayse nije vjerovala,samo je otišla iz hamama,Leyla je prisla i stavila ruku na Katarinino rame i osmehnula se.

Murad je sedeo u odajama i pokušavao da se skoncentrisena na  spise koje su stigle iz palate,ali nije mi išlo jedino smo mu je je bilo u mislila je bila Katrina,u odaje je usla Ayse nasklinila se

-Ayse,nisam te očekivao

-Pasa oprosti sto dolazim ne najavljena,ali stvar je hitna,kao majka tvoga djeteta koja mi je u utrobi.

Murad je ustao ocekuji ci da je dosla da moli nesto za Sinana.

-sta je u pitanju.

Slušao je Ayse koje je pričala,po prvi put u ziovti Ayse je mladog pasu nesto molila.

Murad joj je pokazao da ide,i seo na divan zamisliv si se o onome sto je Ayse rekla.
Poslao je stražu po Katrinunu bracu.
Došli su iste veceri,klecalo su pred pasom ponizno,nisu smeli da ga pogledaju u oci.

Murad je stajao kraj prozora i gledao cuteci,u odajama se samo čulo bracino prigušeno disanje,uplaseni, stariji brat skoro plačući poče da prica.

-sirotinja smo moj pasa,sta smo skrivili,ako smo skvili oprostite nam,bilo je nesvesno,žene nam hodaju bose,dece zajedno imamo osmoro,ukupno 12 usta.DA nam nije sestre,pocrkali bi.

Murad se besno okrenuo i pogledao ih je,brat je jos tišim fonem nastavio.

Mehmet je sedeo na divanu smješkajući se,braći  koja su se sve vise i vise uvaljival,kopala sama sebi jamu.

-ne bi smo imali sta da jedemo,da moze naša sestre radi nas proda i to bi učinila,ali se nije prodala nije robinja,zato nam svojom voljom daje novac.

Tada ucutase obojica,Murad izvadi noz i baci ga ispred njih,i sede na divan,braca se jos vise udaljislje.

-svašta sam video u zivotu i cuo, ali da neko toliko laži kaze u tako malo vremena,ponovite koliko ono imate zemlja,jedva jednu njivu jel da,u mojim knjigama piše drugacije,cak 8 ih imate.

Braca su cutala,A Murad je bio sve glasniji i besniji..

-koliko ono dece imate osmoro,kad ih pre izrodiste,kad u braku ste obojica jedva dve godine a ti si i manje od godinu.Koliko ja znam nemate ni jedno,tvoja zena je tek tek trudna.
Samo je ono istina da bi se sestra za vas prodala.To vam verujem,prodala bi se svojom voljom kao sto vam svojom voljom novac daje.Napolje

Dodir svileWhere stories live. Discover now