Bölüm 2

264 84 12
                                    

Uçurumun ucundaydım işte. O sürekli geldiğim ama bir türlü atlayacak cesareti kendimde bulamadığım uçurumun. Bir adım daha atsam hayatım sona erecekti belki de. Ama ailemi, arkadaşlarımı ve akrabalarımı üzmeye hakkım yok. Ölürsem onlar, ölmezsem ben üzüleceğim. Ben üzülsem de olur. Toparlanıp kızların yanına gitmeliydim. Karşımda ki gün batımına son kez baktım ve "Bir gün mutlaka geleceğim sana" dedim. Çantamı takıp telefonumu elime aldım. Kızların söylediği mekan buraya 15 dakikaydı sanırım. Yürüyerek gidebilirim hem şarkı da dinlerim. Arkamda biri var gibi hissedip döndüğümde kimsenin olmadığını gördüm. Biri beni takip ediyordu eminim ve çok iyi saklanıyor. Şarkıyı son ses açıp yürümeye başladım. Çocuk parkının önünden geçerken aklıma anılarım hücum etti. Salıncakta çok sallanıp, kaydırakları pek sevmezdim. Annem beni salıncaktan indiremezdi. Aslında şimdi de binebilirim hem bir tanesi boş. Çocuk gibi koşarak oraya gittim ve salıncağa bindim. Çantamı da kucağıma aldım. Aklıma çantamda çikolatalı süt olduğu geldi. Hemen çantamı açıp sütü aldım. Çikolatalı sütü çok severdim hala da seviyorum. 5 dakikadır salıncak da sallanıyorum. Aaa ben kızları unuttum. Salıncaktan inip koşarak kafeye gittim. Masaya yavaş yavaş adım atıyordum çünkü İlayda ve Deniz bana öldürecek gibi bakıyorlardı. Sandalyemi çekip oturdum ve "Selam kankilerim" dedim. İlk konuşan İlayda oldu. "Neredesin sen Gizem?" dedi. "Parktaydım." dedim. "Kızım telefonu icat etmişler dimi? Süs diye mi taşıyorsun sen onu?" diyen Deniz'di. Haklıydı ama numaraları yok ki ben de. "Yahu numaranızı verdiniz de aramadım mı?" dedim. Birbirimize bakıp gülmeye başladık. Sonra siparişlerimizi verdik. Hepimiz çikolatalı kek ve kola istedik. İlayda ve Deniz birbirine bakıp gülmeye başladı. Bunlar neye gülüyordu şimdi? İlayda bana bakıp "Okulun müzik grubunun başkanıyla tanışmışsın?" dedi. Ne tanışması be? Ben bugün bir kızlarla bir de Berk diye bir çocukla tanıştım. "Berk mi?" dedim. Kızlar aynı anda "Vayy adını da öğrenmiş" dedi. Ben de "Ya ben matematik öğretmenini ararken çarpıştık sonra da öğretmeni gördün mü diye sordum o da öğretmenler odasına gittiğini söyledi o kadar yani" dedim. Kızlar biraz değişik baktı ama o sırada siparişler gelince bir şey demediler. Demek Berk müzik grubunun başkanı. Kızlarla biraz daha oturduktan sonra annem aradı kalkmak zorunda kaldım. Eve yürüyerek gidemezdim uzaktı biraz. Otobüs durağına gidip beklemeye başladım. 5 dakika sonra otobüs geldi. Otobüs yolculuğum kısa sürdü. 20 dakika da eve gelebilmiştim. Kapıyı anahtarla açıp "Ben geldiiim" diye bağırdım. Annem de "Hoş geldin kızım. Hadi üzerini değiştir gel yemek yiyeceğiz" dedi. "Emriniz olur Defne Hanım" deyip odama gittim. Üzerime bol bir t-shirt ve kısa bir şort giydim. Masaya oturdum yemeğimi yemeye başladım. "İlk günün nasıldı prensesim" diye sordu babam. "Çok güzeldi babacığım. 2 yeni arkadaş edindim ikisi de çok iyi kızlar tanısanız çok seversiniz. Deniz ve İlayda'yla kafe de oturduğum için eve geç kaldım özür dilerim" dedim. "Kızım özür dilemene gerek yok ama bizi arayıp haberdar et ki merak etmeyelim" dedi annem. Gidip ikisine de sarıldım "Bundan sonra söylerim ama şimdi odama gidip soru kitaplarımla ilgilenmeliyim yoksa bana küserler" dedim. İkisi de benim lafıma gülerken ben odama geçtim. Çantamdan kitaplarımı alıp çalışma masama oturdum. 30 dakika tekrar yaptıktan sonra biraz da test çözdüm. Kitaplarımı toplayıp yarın için çantamı hazırladım. Sonra da yatağıma gidip çok sevdiğim eylemi gerçekleştirdim.

                                                                            ######

Sabah severek ayarladığım alarmın sesiyle uyandım. Hemen üstümü giyip çantamı alıp evden çıktım. Otobüs gelmişti koşarak yetiştim ve bindim. Çok sıkıcı olan yarım saatlik otobüs yolculuğunu arkamda bırakıp okul bahçesine adım attım. Ben kızların yanına gittiğim de zil çaldı. Beraber sınıfa çıktık. Tam sırama oturduğum da iki tane yakışıklı çocuk gelip "Rica etsek biz burada oturabilir miyiz?" dediler. Ben de "Tabii ama ben nerede oturacağım?" dedim. Onlar da sarışın bir çocuğun oturduğu sırayı gösterdi. Eşyalarımı toplayıp oraya gittim. Yan tarafıma döndüğüm de şok geçirdim. "Berk?" dedim o da "Gizem?" dedi. "Sen bu sınıfta mısın?" dedim o da "Evet ama benim yanımda Umut oturuyordu." dedi. Ben de "Umut şu ikisinden biri mi?" deyip eski oturduğum yeri gösterdim. "Evet biri Umut diğeri de Kaya ama orada ne işleri var?" dedi. "Bilmem rica ettiler bende tabii deyip kalktım." dedim. Ders İngilizce'ydi. Ders de kafamı kızlara çevirdiğim de Kaya ve Umut'un onlarla uğraştığını gördüm. Dün siz benimle uğraşırsınız ha alın size bela diye içimden söyleyip gülmeye başladım. Berk önce bana sonra da kızlara baktı ve o da gülmeye başladı. Teneffüs zili çaldığında kızların yanına gittim. Beraber dışarı çıkacakken Berk "Gizem biraz konuşabilir miyiz?" dedi. Şaşırmıştım ne konuşacaktık ki? "Tabii konuşalım." dedim. Merdivenlerden terasa doğru gitmeye başladı "Heyy sarılı terasa çıkmak yasak değil mi?" dedim. O da "Yasak ama bana yasak değil mavili." dedi. Peşinden ben de çıkmaya başladım. Terasa çıktığımız da "Evet sarılı ne konuşacağız biz?" dedim. "Nasıl sorulur, nasıl söylenir bilmiyorum ki." dedi. "Bir an da söyle ve kurtul." dedim "Yapamam ne tepki vereceğini bilmiyorum." dedi. "Tamam düşün biraz nasıl söyleyeceğini." dedim ve demirlere yaslanıp manzarayı izlemeye başladım. Berk de düşünüyordu. Bu kadar düşündüğüne göre önemli bir şey sanırım diye geçirdim içimden. "Gizem dün..." deyip durdu "Dün ne Berk söylesene" dedim. "Gizem dün o tehlikeli uçurumun sonuna kadar niye gittin? Sonra da neden bir gün mutlaka geleceğim sana dedin?" diye sorduğunda şok geçirmiştim. Beni takip eden kişi Berk miydi? İyi ama neden beni takip etmişti ki? Sapık değildi dimi? Hayır Gizem sapık olsa kaçırırdı ama o konuşuyor. Ve en önemlisi şimdi bu soruya ne cevap verecektim ben? 

Heyy okurcanlarım ben geldiiim. Bölüm biraz geç geldi özür dilerim. Umarım telafisini yapmayı becermişimdir? Bölümü nasıl buldunuz? Eğlendiniz mi okurken ben yazarken çok eğlendim ve şaşırdım. Ve ilk bölümden daha uzun oldu bu bölüm tam 850 kelime oldu. Diğer bölümde görüşmek üzere. Dikkat edin Umut ve Kaya sizi de rahatsız etmesin. :D :D

Uçurumdaki YalnızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin