'Kan je nou nooit eens stoppen met peren eten?' vroeg Benno geïrriteerd toen Draco aan zijn derde peer begon. 'Da's lekker' zei Draco met volle mond. 'Probeer eens een appel' stelde Benno voor en hij reikte Draco een appel aan. Hij keek er met een vies gezicht naar. 'Neem' dwong Benno. 'Nee' zei Draco kortaf. Hij stond op, deed gauw een lading peren in zijn tas en beende de zaal uit. 'Ik zal die jongen appels laten eten' mompelde Benno en hij vulde zijn tas met appels. Hij liep naar de leerlingenkamer en nog steeds at Draco peren. Benno gooide een appel naar zijn hoofd. 'Auw!' zei Draco boos en hij stond op. 'De appel roept je' zei Benno. 'Nee jij roept dat ik appels moet eten!' snauwde Draco. 'Ja, ik word gek van die peren' zei Benno. Draco nam zijn tas peren mee naar boven.
De rest van de week zeurde Benno dat hij appels moest eten. Draco werd gek van het gezeur en ging alleen maar nog meer peren eten. Benno gooide vaak appels naar Draco's hoofd of verwisselde een groen stukje peer met een groen stukje appel, maar dat werkte niet. 'Hou op! Ik hou niet van appels!' snauwde Draco op een dag toen hij het zat was. 'Heb je ooit wel eens appels op?' vroeg Benno. Draco deed zijn mond open en toen weer dicht. 'Nee? Nou proef dan' zei Benno en hij reikte hem een appel aan. 'Nee, peer' zei Draco alsof hij een klein kind was. Benno gooide nog een appel naar zijn hoofd. Draco gooide daarna een peer naar zijn hoofd en beende weg.
Draco had altijd een peer in zijn zak die Benno verwisselde voor een appel en alle peren in zijn tas verwisselde hij met appels. Hij was ook altijf als eerste in de Grote Zaal om alle peren van de Zwadderich tafel weg te halen. (Draco liep toch niet naar de andere tafels om om een peer te vragen) Draco werd gek en wilde peren maar had alleen nog maar appels, maar wilde absoluut geen appels eten. Benno grijnsde vol leedvermaak toen Draco de hele tafel overhoop haalde voor een peer. 'Nu moet je ze wel eten' zei Benno grijnzend. 'Peer!' zei Draco boos. 'Appel' grijnsde Benno. Draco zag de groene sappige appel in Benno's hand en stelde voor dat het een peer was. Hij rende er naar toe, rukte de appel uit Benno's hand en beet er in. En nog een hap, en nog een. Binnen een paar seconden was de appel op. Draco zocht nu de tafel af naar appels. 'Dat was het lekkerste wat ik ooit heb gegeten' zei Draco alsof hij verliefd was. Benno probeerde te tellen hoeveel appels hij at, maar raakte bij zeven de tel kwijt. 'Misschien had je gelijk en is een appel meer voor mij' zei Draco met volle mond. 'En zo overwint Benno altijd' zei Benno grijnzend.
Nou wees er blij mee PotterrBoyy
😂😜
JE LEEST
Harry Potter Ship-verhalen
FanfictionHier in komen verhalen van 1 hoofdstuk. Ik bendenk, of jullie laten achter in de comments, een HP ship en daar maak ik een verhaal over. Mogen bestaande, maar ook niet bestaande zijn. Hopelijk vinden jullie het leuk en laten jullie wat ships achter...