Pohled Michala:
Napadlo mě jet za bráchou Tomášem do Brna, Tomáš je moje dvojče, jsme úplně stejní a díky tomu si nás lidé hodně pletou ale má to i své výhody. Dorazil jsem před jeho dům a zazvonil, když otevřel okamžitě mě objal ,, Čau bráško, rád tě vidím" ,, já tebe taky" šli jsme dovnitř a já mu všechno řekl, nabídl mi že u něj můžu nějakou dobu zůstat. Vybalil jsem si a pak se šel jen tak projít po městě, přicházel jsem se a najednou jsem si všiml jak někdo na motorce dostal menší smyk a spadl, rychle jsem k němu doběhl, on se mezitím zvedl takže to nespíš nebude nic vážného ,, Jsi v pořádku?" ,,Jo, dobrý jen trochu odřený a nejspíš natažené zápěstí" odpověděl a sundal si helmu, jen jsem se na něj šokovaně díval, byl to Marek.
Zvedl motorku a představil se ,, Jsem Marek" ,, Já Michal" ,, Nechceš někam hodit" ,,Po tom co jsem před chvílí viděl, spíš ne hele" zasmál jsem se a to byla chyba ,,Gejmre...jsi to ty??" zeptal se s překvapeným výrazem. Samozřejmě že mě poznal, kdo by nepoznal můj smích ,, No...jo... jsem, prosím nikomu to neříkej" ,, Neboj to neřeknu, slibuji" ,, díky, hele a nechceš si jít někam sednout a pokecat, stejně nemám co dělat" ,,Moc rád"....Pohled Honzy:
Jel jsem za Míšou ale nebyl doma, najednou mi na fb vyskočilo upozornění Gejmr přidal příspěvek rozklikl jsem to Odjíždím pryč na dobu neurčitou, takže teď moc nebudou vycházet videa, nějaká mám předtočená ale není jich moc. Děkuji za pochopení. Už chápu proč není doma, odjel musím zjistit kam a jet za ním je mi jedno co mi řekl já to nehodlám respektovat miluju ho a chci s ním být ať si matka říká a dělá co chce...
Další část, Michal odjel za bratrem a potkal Marka, dozví se Honza kam odjel a co se stane až za ním přijede?
ČTEŠ
Tajný ctitel
FanficHonza aka MenT nedávno dosáhl milionu odběratelů natáčí se spoustou dalších youtuberů kteří jsou jeho dobří přátelé. Co když ho ale jeden z nich tajně miluje a začne mu posílat milostné dopisy a jediné vodítko budou dvě slova na konci dopisu?