Pohled Michala:U bráchy jsme byli ještě pár dní a pak se vydali domů, zpátky do reality. V Praze jsme se bohužel museli rozloučit ,, Tak zatím ahoj, hodně štěstí s matkou a sestrou" ,, Linda bude v pohodě ale matka bude šílet" ,, zavolej mi až to budeš mít za sebou a nezoufej brzy se zase uvidíme" podpořil jsem ho a políbil ho. Bude mi chybět, je pro mě jako droga, být bez něj i třeba jen pár dní je pro mě jako bych bez něj byl rok. Stejně mi nejde do hlavy, co proti našemu vztahu jeho máma má, kdybych byl já na jejím místě tak jediné co mě zajímá je aby byl můj syn šťastný. Doma jsem až do večera natáčel a průběžně se díval na mobil, jestli se neozval Honza. Nic žádný hovor ani zpráva, když bylo jedenáct začal jsem se bát.
M: Ahoj dorazil si v pořádku, co rodina? (23:05)
M: Spíš? (23:30)
M: prosím ozvi se (0:00)
Nic, nejspíš usnul říkám si a modlím se ať je to pravda a nic se mu nestalo...
Pohled Honzy:
Přijel jsem do Pardubic a jako první jsem se stavil ve studiu, které díky bohu ještě stálo. ,, Čau koukám že jste to tu nezapálili, to jsem rád" ,,Ale někdo tu má dobrou náladu" ozval se Tomáš. ,, Aby ne, když jsme s Míšou spolu" ,, Takže úspěch, přeji vám to kámo" ,, díky, teď musím domů, pro zbytek věcí nehodlám tam zůstat". Když jsem dojel domů šel jsem rovnou k sobě do pokoje a začal balit svoje věci ,,Ty ses vrátil" vykřikla za mnou Linda a objala mě, pak si všimla rozházených věcí a kufrů. ,,Ty odcházíš, kam?" ,, Zatím budu ve studiu než si něco najdu, máma mi dala jasně na výběr. Buď bydlení tady ale žádný Michal a nebo odejít a být s ním, co myslíš že jsem si vybral?" ,, Chápu rozhodla bych se stejně, doufám že vám to vydrží." Usmála se na mě a znovu mě objala. ,, Mám tě rád sestřičko" ,, Já tebe taky Honzíku" vyšel jsem z domu a naskládal kufry do auta, chtěl jsem zavolat Míšovi ale neměl jsem mobil. Nechal jsem ho ve studiu, no nic zavolám hned jak tam dorazím. Když jsem však otevřel dveře od studia a odložil kufry do rohu místnosti, čekalo na mě překvapení v podobě mé bývalé přítelkyně. ,,Val, co tady děláš a ještě takhle pozdě?" ,, Měla jsem cestu kolem, tak jsem si řekla že se stavím. Chyběl si mi Honzo" přišla ke mě a začala mě líbat....
Další část, Honza se odstěhoval do studia, kde na něj čekala Val. Povede se jí ho svést? Nebo je to celé jen něčí plán?
ČTEŠ
Tajný ctitel
FanfictionHonza aka MenT nedávno dosáhl milionu odběratelů natáčí se spoustou dalších youtuberů kteří jsou jeho dobří přátelé. Co když ho ale jeden z nich tajně miluje a začne mu posílat milostné dopisy a jediné vodítko budou dvě slova na konci dopisu?