Zvrtlo se to

782 54 7
                                    


Pohled Honzy:

Překvapil mě to bez pochyby ale když jsem se ujistil že to myslí vážně, hned jsem měl jasnou odpověď ,, Ano, moc rád s tebou budu bydlet". Oddechl si a políbil mě, nebyl to ale jen tak ledajaký polibek, byl plný citů, něhy. Teprve díky tomu polibku jsem si uvědomil jak moc Michala miluju, dal bych za něj život. Už se chtěl odtrhnout ale nedovolil jsem mu to a polibek jsem ještě víc prohloubil, neprotestoval jen se mi usmál do rtů a líbal mě dál. Přerušil nás až můj mobil
neochotně jsem se přestal věnovat Míšovým rtům a zvedl to ,,Ano, Jan Macák u telefonu" Michal vůbec nevnímal to že s někým mluvím a líbal mi krk, čímž mě značně rozptyloval. Volal Tomáš a zval nás na jednu párty, souhlasil jsem alespoň můžeme oslavit to společné bydlení....

Večer

Pohled Michala:

S Honzou jsme šli na večírek oslavit to že spolu budeme bydlet, byli tam s námi ještě Tomáš,Rady a dorazil dokonce i Marek. Bavili jsme se a pili, možná jsme pili až moc. Honza někam zmizel a já si povídal s Markem řekl jsem mu o všem co se stalo mezi Honzou a mnou. ,, Myslíš že jsem udělal dobře, když jsem mu odpustil a nabídl mu bydlení" podíval se nejdřív na mě a pak za mě ,, Nejsem si tím tak jistý" řekl a já se podíval stejným směrem jako on, u záchodů se Honza líbal s nějakým klukem a když spolu zašli na záchody odvrátil jsem pohled zpět na Marka. Měl soucitný výraz ,,Je opilý, neví co dělá. Zítra si to nejspíš ani nebude pamatovat" snažil se mě uklidnit ,,To je mi jedno, přísahal mi" kopl jsem do sebe dalšího panáka a hlavou mi začali lítat nápady jak mu to vrátit. ,, Přemýšlíš to se mi nelíbí, když je člověk opilý napadnou ho samé blbosti, kterých následně lituje." ,, Když může on tak já taky" řekl jsem rozhodně. ,, Michale to není dobrý nápad, bude tě to zítra mrzet" snažil se mi to rozmluvit ale marně, zřejmě mu to ještě tak úplně nedošlo. Chytl jsem ho za ruku a táhl do odpočívárny ,,Tohle mě rozhodně mrzet nebude" začal jsem ho líbat. ,, Počkej tohle nejde" ignoroval jsem ho a líbal mu krk ,, nemysli jen se uvolni" znovu jsem ho políbil tentokrát spolupracoval a polibek mi opětoval. Sundal jsem mu tričko a líbal ho od krku až ke kalhotám ,,To je.. tak... špatný..." Dostal ze sebe mezi vzdechy ,, Ale nepřijde ti to tak viď" opět jsem se vrátil k jeho rtům, už se plně zapojil a sundal mi tričko. Položil jsem ho na pohovku, líbal ho na rty, na krk a přitom mu rozepínal kalhoty. Přejel jsem přes jeho rozkrok, kde už měl docela velkou bouli, vzdechl do polibku a začal rozepínat kalhoty on mě....

Další část, kluci šli do baru ale přehnali to s pitím a pořádně se to zvrtlo. Co se stane ráno, budou si oba všechno pamatovat? Budou litovat toho co udělali a brát to jako chybu?

Tajný ctitelKde žijí příběhy. Začni objevovat