Komu uvěří spíš?

519 56 7
                                    


Pohled Michala:

Stop, stop, stop křičel jsem v duchu ,,Tohle nemůžu" odstrčil jsem jí od sebe. ,, Ale tady se někdo zdráhá, co by na to asi řekl Honza, kdyby se dozvěděl že si po mě vyjel?" ,,To není pravda, tys políbila mě" ,,To víme jenom my a komu uvěří spíš sestře nebo příteli který už ho podvedl?" ,,Ty mrcho" zákeřně se usmála. ,, Já vždycky dostanu co chci" zašeptala a políbila mě. Odstrčil jsem jí ,, Pokoušíš štětí, hraj podle pravidel a budeš v nebi, odporuj a zařídím ti peklo na zemi" ,, Tohle ti neprojde" ,, přijď večer ke mě nebo řeknu Honzovy nepěkné věci, adresu ti pošlu" "sladce" se na mě usmála a odkráčela. Musím něco vymyslet, nemůžu se od ní nechat vydírat. Mám nápad, půjdu za ní, vyprobojuju jí a nahraju si jak mi vyhrožuje, pak o všem řeknu Honzovy a jelikož budu mít důkaz tak mi uvěří. Když jsem přišel domů potřeboval jsem se odreagovat tak jsem natočil pár videí. Řekl jsem Honzovy že si jdu něco vyřídit a šel za Lindou. Doufám že má past sklapne, zazvonil jsem a otevřela mi vysmátá Linda. ,,Ahoj zlato, pojď dál" řekla provokativně, já beze slova věšel. Jen jsem nenápadně sáhl do kapsy a zapl nahrávání na mobilu. Sotva jsem si sundal bundu nalepila se na moje rty. ,, Řekl jsem ti že tohle dělat nebudu" řekl jsem rázně, potom co jsem se od ní odtáhl. ,, Tak jinak buď se se mnou vyspíš nebo řeknu Honzovy že si mě svedl nebo líp... že si mě znásilnil. Bez problému mi to uvěří, jsem přece jeho milovaná sestřička." Vítězně se usmála, Kdyby věděla, beze slov jsem se otočil a odešel, mám co jsem potřeboval. Sice jsem neviděl její obličej ale vsadím se že byl překvapený nechápavý...

Pohled Honzy:

Michal se vrátil kolem deváté a první co řekl bylo že mi musí něco říct a hlavně ukázat. Znejistil jsem on sám totiž neměl úplně nejhezčí výraz. Sedli jsme si na pohovku a on mě chytl za ruku, dobře teď vím jistě že se něco děje. ,, Honzo... dneska když jsem se sešel s Lindou abych jí poděkoval tak se něco stalo." Vůbec se mi nelíbí kam to směřuje ,,co přesně?" zeptal jsem se se značnou nejistotou v hlase. ,,Vyjela po mě prostě mě políbila a když jsem se od ní odtrhl a řekl že to nemůžu udělat tak mi začala vyhrožovat.. no a poslechni si to sám. Vytáhl mobil a pustil nějakou nahrávku, to co jsem slyšel mě naprosto šokovalo. Nemůžu uvěřit že by Linda, moje milá sestřička, která byla vždy zlatá, byla schopná něčeho takového...

Tak vám dnes hodím ještě jednu část 😁 z Lindy je mrcha ale Míša jí převezl. Jak bude Honza reagovat na to co právě slyšel? Pokusí se Linda za každou cenu dostat to co chce, tedy Michala?

Tajný ctitelKde žijí příběhy. Začni objevovat