One more night

629 55 5
                                    


Pohled Marka:

Nechce se mi věřit, že by mi volal jen tak pro nic za nic. Přijde mi jakoby si to na poslední chvíli rozmyslel, jakmile si mě stáhl k sobě na klín tak jsem ho políbil. Vím že je to nejlepší cesta ke zlomenému srdci ale nemůžu si pomoct. Líbáme se a já se v těch polibcích úplně strácím, proč mu nedokážu odolat, proč ho nedokážu zastavit? Vím že mi něco tají a nelíbí se mi to. ,,Co si mi chtěl říct ale pravdu?" Povzdechl si ,, Dali jsme se s Honzou dohromady" vytřeštil jsem na něj oči ,, Tobě přijde v pořádku se se mnou líbat, když někoho máš" zvýšil jsem hlas. ,,Notak, ještě jednu noc, poslední" udělal psí oči a začal mi líbat krk. Odejdi, odejdi říkal jsem si ale neudělal jsem to...

Pohled Michala:

Naštval se ale neodešel, nechal mě ho líbat na krk a rukou ho hladit po stehně. Pochvíli mi zvedl hlavu a políbil mě, vypadá to že je jeho touha přeci jen silnější než rozum. Tentokrát jsem to nechal plně v jeho režii, během toho jsem si říkal jaká je to škoda, že je to naposledy. Ale musí být, miluju Honzu a pro Marka to určitě taky není nic vážného. Jeho další slova mě však vyvedla z míry a uvědomil jsem si jak moc jsem se mílil. ,,Miluju tě" řekl když jsme zase leželi v objetí. Nachvíli se mi zastavilo srdce, nemůže mě milovat. ,, Věděl jsem že na to nic neřekneš" ozval se když už jsem byl dlouho ticho. Říct já tebe taky by vůči němu nebylo fér, protože by to nebyla pravda...

Další část, dneska kratší ale předepisovala jsem jí ve škole,tak to omluvte. Michal se s Markem ještě naposledy vyspal a Marek mu přiznal že ho miluje. Jak to mezi nimi teď bude, bylo to opravdu naposledy?

Tento příběh je 93 v kategorii fanfikce, to je neuvěřitelné děkuji moc 💗

Tajný ctitelKde žijí příběhy. Začni objevovat