Je konec...

704 54 4
                                    


Pohled Marka:

Všichni tři jsme tam stáli s nic neříkali až já jsem to trapné ticho prolomil ,,ehnm měl bych jít, vy si to nějak potřebujete vyřešit" podíval jsem se ještě jednou na Michala a pošeptal ,, Drž se" a odešel. Myšlenky jsem měl však stále u něj, proč mi sakra musel říkat že toho nelituje? Proč ta noc s ním bylo to nejlepší co jsem kdy zažil a nemůžu to dostat z hlavy? Vím že miluje Honzu a že se usmíří, já nemám šanci, nikdy jí mít nebudu. Zvláštní jak vám dokáže jedna noc zamíchat s city...

Pohled Honzy:

Marek odešel a my se pořád nehli z místa ani jeden jsme nic neříkali. ,, Měli bychom si promluvit" sebral odvahu Michal ,,Jo to teda měli" sedli jsme si a chvíli mlčeli, nevěděli jsme jak začít. Byl stále pouze v ve spodním prádle, takže jsem se soustředil spíš na jeho tělo než na něj. ,, Omlouvám se, byl jsem strašně opilý a nevěděl co dělám. Vím že jsem ti přísahal a vím že ty jsi spal s Markem, kvůli mě je to moje vina." ,, Opravdu si byl opilý tak moc že si to nemohl zastavit?" ,,A co ty, proč si spal s Markem, jenom protože jsem ti ublížil a chtěl ses mi pomstít nebo protože si to chtěl" zvyšovali jsme na sebe hlas. ,,Jo chtěl stačí, chtěl jsem to a rozhodně toho nelituju" projela mnou vlna bolesti. ,,V tom případě už asi není co řešit" zvedl jsem se a měl se k odchodu ,, Tím myslíš že je konec?" zeptal se Michal když už jsem stál ve dveřích. Ztěžka jsem polkl, zavřel oči a nechal slzám volný průběh ,, Bohužel ano" bylo to poslední co jsem mu řekl než jsem odešel a vydal se domů...

Pohled Michala:

Tak tohle nevyšlo, myslel jsem že to spolu nějak urovnáme ale nestalo se. Chvíli jsem jen tak ležel na posteli a přemýšlel, nevím proč ale mám hrozné nutkání napsat Markovi, to jsem taky udělal. Nechtělo se mi to nějak rozvádět tak jsem mu napsal pouze: rozešli jsme se. Odložil jsem mobil a díval se do stropu, jakmile jsem uslyšel cinknutí v mžiku jsem se natáhl pro mobil. Ježiš uklidni se, co se to děje? To mě mrzí😞😞. Stálo ve zprávě, nevím proč ale musel jsem se pousmát, je to Markem, začínám k němu snad něco cítit?...

Další část, Michal s Honzou se pohádali a rozešli, co bude dál? Napraví to a budou jeden o druhého bojovat nebo půjdou každý svou cestou?

Tajný ctitelKde žijí příběhy. Začni objevovat