Tento epilog neovlivní druhou sérii. Jedna slečna mě o něj poprosila💙
Pohled Michala:
Jak Honza tak Marek se na mě dívají s nadějí a láskou v očích. Miluju je oba, to vím ale kterého víc? Před týdnem bych řekl Honzu, absolutně bez přemýšlení ale teď je mému srdci blíž Marek. Přišel jsem k nim blíž a objal Honzu ,,je mi to líto" zašeptal jsem mu do ucha a cítil jak se snaží zadržet slzy. Marek měl sklopenou hlavu, nejspíš si myslel že jsem si už vybral, chytl jsem ho za ruku a zvedl mu hlavu. ,,Miluju tě" řekl jsem a políbil ho, chvíli byl nejistý ale pak se zapojil. ,, Hodně štěstí" popřál nám Honza smutně a odešel. Je mi ho líto, něco mě prostě víc táhne k Markovi. ,, Myslel jsem že sis vybral jeho" ,, Vybral jsem si tebe, protože s tebou chci být. Protože tě miluju" ,, Přijde mi to neskutečný" ,,Tak si zvykej, protože od teď jsem jenom a jenom tvůj" políbil jsem ho ,,To si nechám líbit" políbil mě ještě vášnivěji než já předtím jeho...
Pohled Marka:
Dívám se na něj s nadějí ,že si přece jen vybere mě. Přijde k Honzovy a obejme ho, zřejmě si už vybral. Sklopil jsem hlavu, najednou mě chytil za ruku a zvedl mi hlavu, měl jsem v očích slzy ,, Miluju tě" řekl a políbil mě. Chvíli jsem zaskočený ale nakonec se do polibku zapojím. ,, Hodně štěstí" popřál nám Honza smutně a odešel. ,, Myslel jsem že sis vybral jeho" ,, Vybral jsem si tebe, protože s tebou chci být. Protože tě miluju" ,, Přijde mi to neskutečný" ,,Tak si zvykej, protože od teď jsem jenom a jenom tvůj" políbil jsem ho ,,To si nechám líbit" políbil jsem ho. ,,V tom tričku ti to sluší a ještě víc by ti to slušelo bez něj" ,, chceš mě bez něj? Tak si mě chyť" utíkal nahoru a já za ním, zaběhli jsme do ložnice, já ho shodil na postel a ležel na něm. Oba jsme se smáli a nedokázali přestat ,, miluju tě" řekl jsem když jsem se přestal smát, jeho odpovědí byl polibek, ten nejsladší a nejlepší polibek jaký jsem kdy dostal. Nemůžu uvěřit že jsem ho opravdu získal a že mi moji lásku přeci jen opětuje...
Druhý epilog je tu, původně jsem ho neměla v plánu psát ale jedna slečna mě o to poprosila, tak proč jí nevyhovět? Můžete se těšit na druhou sérii a zatím bude vycházet osudové setkání o Marwovy a Kelovi a taky navěky💙💙
ČTEŠ
Tajný ctitel
ФанфикHonza aka MenT nedávno dosáhl milionu odběratelů natáčí se spoustou dalších youtuberů kteří jsou jeho dobří přátelé. Co když ho ale jeden z nich tajně miluje a začne mu posílat milostné dopisy a jediné vodítko budou dvě slova na konci dopisu?