Miluješ ho?

634 51 9
                                    


Pohled Honzy:

Chvíli přemýšlím jestli mu to mám vzít ale nakonec hovor přijmu ,,Ano"? zeptám se neutrálním hlasem. ,, Honzo si v pořádku?" ,, Teď se mě ptáš jestli jsem v pořádku? Ne nejsem, samozřejmě že nejsem protože nejsem s tebou" vychrlil jsem na něj. ,,Moc mě to mrzí Honzo, můžu přijet?" ,, Můžeš" ,, Dobře za chvíli jsem tam" položil to, jsem na něj pořád naštvaný ale zároveň s ním chci mluvit, chci zase vidět ty jeho oči, cítit jeho rty. Měl bych přestat snít, určitě si chce jen promluvit o tom jak to teď bude s natáčením a tak, pochybuju že se chce dát znovu dohromady, to určitě ne. Šel jsem ještě do sprchy, upravil si vlasy a už zazvonil zvonek, vážně jsem si ty vlasy upravoval hodinu?! Jsem horší jak holka, otevřel jsem a podle očekávání to byl Michal. Pustil jsem ho dál, sedli jsme si na pohovku a nervózně jeden druhého pozorovali. ,, Miluješ ho?" zeptal jsem se pochvíli ticha ,,Co koho?" ,, Míšo nehraj že nevíš o kom mluvím, Marka vím že ten cucflek má od tebe, takové děláš jen ty, miluješ ho?" Otevřel pusu a hned jí zavřel ,, Já... já nevím" uchechtl jsem se ,, Nevíš, ty nevíš, proč si chtěl přijet?" ,, Chtěl jsem s tebou mluvit" ,,O čem, o tom že nevíš co cítíš?" ,,To ne, chtěl jsem tě vidět" ,,Tak si mě viděl a můžeš zase jít" zvedl jsem se a ukázal na dveře. ,,Je to opravdu to co chceš?" přiblížil se ke mě jako šelma ke své kořisti. Nebyl jsem schopný odpovědět, nechtěl jsem aby odešel, chtěl jsem aby zůstal. ,, Řekni, mám odejít nebo zůstat? Stačí slovo a já to udělám, ať už jedno nebo druhé" nadechl jsem se a řekl ,, zůstaň" usmál se a vypadal že se mu ulevilo. ,, Doufal jsem že to řekneš" na nic nečekal a začal mě líbat, okamžitě jsem se jeho polibkům poddal, jenže pak musela zakročit ta moje blbá hlava a zeptat se na něco u čeho se neskutečně bojím odpovědi a co může všechno pohřbít ,, miluješ mě ještě?"....

Pohled Michala:

,, Zůstaň" s tímto jedním slovem se mi dost ulevilo, nechci od něj odejít, už ne. To mezi Markem a mnou je spíš chtíč než láska. ,,Doufal jsem že to řekneš" na nic  jsem nečekal a začal ho líbat, opěvoval mi to. Líbali jsme se ale on se po chvíli odtáhl a zeptal se na otázku, která mě hodně zaskočila ale v momentě jsem na ní znal odpověď ,, Miluješ mě ještě?" ,, Tak tohle je snad jediná věc, kterou jsem si stoprocentně jistý, ano miluju tě Honzo". Jeho oči se v mžiku zaplnili štěstím a na tváři se mu konečně objevil nefalšovaný úsměv, už dál neotálel a znovu mě políbil...

Další část, tak Mejmr je zpět. Kluci to vyřešili, co bude teď, nastěhují se k sobě jak původně plánovali a co Marek?

Tajný ctitelKde žijí příběhy. Začni objevovat