Pohled Honzy:Přestali jsme se líbat ,,To není všechno" řekl a podal mi obálku, zvědavé jsem jí otevřel. Byly tam dvě letenky na Kanárské ostrovy, nevěděl jsem co říct a tak jsem Michala místo slov políbil. ,, Znamená to že poletíš se mnou?" zasmál se ,,Ano, samozřejmě že s tebou poletím" ,,To jsem rád, protože kdyby si neletěl ty, letěl by Kelo" ,,Ja vas počujem" křikl naštvaně Kelo přes dveře. Jen jsme se tomu zasmáli, podíval jsem se na Míšu a objal ho, to přesně mi chybělo, jeho blízkost. ,, Měli bychom jít spát, letíme zítra brzy ráno" ,, Mě se nechce" fňukl jsem jako malé dítě ,, V tom případě si tě do té postele klidně odnesu" než jsem stačil reagovat, vzal mě do náruče a přenesl na postel, přikryl mě dekou, pohladil mě po tváři, dal mi pusu do vlasů a lehl si vedle mě. Lehl jsem si na jeho hruď a spokojeně usnul...
Pohled Michala:
Ráno se tomu lenochovi nechtělo vstát ale nakonec se mi ho povedlo dostat z postele. Vyrazili jsme na letiště, kde jsme se odbavili a pak už jen čekali než budeme moci nastoupit do letadla. Měl jsem skvělou náladu a věděl jsem že mi jí nic nezkazí nebo jsem si to alespoň myslel. Při čekání za Honzou doběhli nějací fanoušci, klasika ,,MenTe můžu fotku" ,, Můžu podpis" s tím jsem celkem počítal takže to bylo v pohodě, pak ale přišla ta osudná otázka ,, Kdo je tohle?" zeptal se jednen kluk a ukázal na mě. Podíval jsem se na Honzu a čekal co odpoví. ,, Je to... můj kamarád" skopil jsem hlavu, proč jsem si naivně myslel že řekne pravdu a že na to bude hrdý? Na jednu stranu ho chápu ale na druhou mě to zabolelo. ,, Konečně odešli" oddechl si a objal mě kolem ramen, já se mu ale vysmekl a díval se před sebe. Byl zmatený ,, Zlato co se děje, je ti něco?" ,,Ty se za mě stydíš?" ,, Cože samozřejmě že ne jak tě to napadlo" ,, Tak proč si řekl že jsem tvůj kamarád?" věděl jsem proč ale stejně jsem se zeptal. ,,Tak proto... Promiň nepřišlo mi že je vhodná doba jim to říct ale rozhodně se za to nestydím a už vůbec ne za tebe, miluju tě" políbil mě. ,, Taky tě miluju" řekl jsem a přitulil se k němu...
Další část, kluci se vydávají na dovolenou a Michal zažil chvilkový pocit nejistoty. Jak si užijí dovolenou a co se bude dít až se vrátí?
ČTEŠ
Tajný ctitel
FanficHonza aka MenT nedávno dosáhl milionu odběratelů natáčí se spoustou dalších youtuberů kteří jsou jeho dobří přátelé. Co když ho ale jeden z nich tajně miluje a začne mu posílat milostné dopisy a jediné vodítko budou dvě slova na konci dopisu?