Pohled Michala:Volal mi Marek, chce to mezi námi nějak urovnat a já taky. Přišel jsem na domluvené místo ,,Ahoj díky, že si přišel" ,, Není problém, potřebujeme to nějak vyřešit" ,,Co takhle menší procházka?" ,, Dobrá" volným tempem jsme šli dopolední Prahou a u toho si povídali. Vysvětlil jsem mu situaci a on to pochopil ,, Chápu, od začátku mi bylo jasné že si stejně nakonec vybereš Honzu, miluješ ho" povzdechl si, zastavili jsme v jednom klidnějším parku ,, podívej se na mě" položil jsem mu ruku na tvář, zvedl hlavu ,, Mám tě rád, moc rád jen..." ,,Jen ne dost, chápu věř mi" dotkl se mé ruku na jeho tváři. Chvíli jsme se dívali navzájem do očí, Marek se probral z transu jako první a sundal mi ruku z jeho tváře. ,,No myslím že jsme probrali co jsme chtěli, tak se uvidíme na natáčení?" řekl nejistě ,,Jo určitě, tak ahoj" ,, Ahoj" rozloučili jsme se a každý šel jiným směrem. ,, Jsem doma" křikl jsem přes celý dům ,,No konečně, stýskalo se mi" přišel ke mě Honza a políbil mě. ,, Vždyť jsem byl pryč jen asi dvě hodiny" zasmál jsem se ,, Mě to přišlo jako věčnost" znovu mě políbil. ,, Co takhle jít večer do kina?" navrhl jsem ,, Moc rád"
Po kině
Film skončil a my jdeme domů, je to kousek takže jdeme pěšky. Najednou se před námi objeví dva muži s kuklou na hlavě, rychle se otočíme jenže za námi zablokovali cestu další dva. ,, Heleme se copak to tu máme" jeden přišel blíž k Honzovy ,, nedotýkej se ho" zařval jsem na něj. ,,Ale tady je někdo odvážný" pokynul hlavou a ti dva za námi mě chytli za ruce a pevně mě drželi. Ten co byl před námi chytl úplně stejně i Honzu musel mít obrovskou sílu aby ho udržel ale je pravda že Honza se kvůli strachu ani moc nevzpíral. ,,Co myslíte, kterého z nich vezmeme k šéfovi, který by se mu líbil víc?" Oba si nás prohlédl, sice jsem nevěděl co přesně čeká toho koho vezmou s sebou ale věděl jsem že to musím být já. Honza musí být v bezpečí ,, Vemte si mě a jeho nechte být" řekl jsem rozhodně. ,,Jak je libo" zasmál se, ten který nás jako jediný oslovil. Dal pokyn a ten který držel Honzu ho pustil ,, Běž," nakázal jsem mu, jen zakroutil hlavou a zůstal na místě ,, říkám běž, neboj budu v pořádku. Miluju tě" nakonec se neochotně rozběhl pryč. Mě naložili do auta a někam vezli ,, Měl bys být opatrný na svoje sliby, to jak moc v pořádku budeš rozhodne šéf" zajímalo by mě kdo onen šéf je a abych byl upřímný začínám mít strach...
Další část, Michal s Markem si to konečně vyřešili. Když pak byl s Honzou na cestě z kina přepadli je a Michal se obětoval. Ke komu ho odvezli a co s ním bude?
ČTEŠ
Tajný ctitel
FanfictionHonza aka MenT nedávno dosáhl milionu odběratelů natáčí se spoustou dalších youtuberů kteří jsou jeho dobří přátelé. Co když ho ale jeden z nich tajně miluje a začne mu posílat milostné dopisy a jediné vodítko budou dvě slova na konci dopisu?