zase spolu

839 64 7
                                    

Pohled Michala:

S Markem jsme si zašli na oběd a povídali si, svěřil jsem se mu o mé situaci s Honzou. ,, Myslím že by stálo za to, to zkusit. Jestli se milujte tak je jedno co si kdo myslí" ,,Asi máš pravdu, promluvím s ním" když jsme dojedli, tak mě Marek odvezl na motorce domů, respektive k bráchovi. Dojeli jsme před dům, já se s Markem rozloučil a otočil se směrem ke dveřím, to co jsem viděl mě bodlo u srdce, stál tam Honza a líbal Toma ,,Honzo?" zeptal jsem se zaraženě, on se odtáhl od Toma a podíval se na mě, zůstal v naprostém šoku div mu nevypadly oči z důlku. ,, Míšo?... Co...ty... Vy dva...jak?" těkal očima z Toma na mě a zase zpátky ,, Já jsem ti to chtěl říct ale jaksi si mě nepustil ke slovu" ozval se Tomáš. Na Honzovy bylo vidět že to pořád tak úplně nepobral ,, Pojďme se projít a já ti všechno vysvětlím" navrhl jsem a nabídl mu rámě, to s úsměvem přijal a vydali jsme se na procházku po městě. ,, Tomáš je moje dvojče" ,, Všiml jsem si, ohledně toho co si viděl myslel jsem že..." ,, Že jsem to já?" ,, Jo" ,, Než jsme odešli říkal že si ho nepustil ke slovu, co jsi mu teda v tu chvíli vlastně mě říkal?" ,,No...

Pohled Honzy:

Podle fotek z Instagramu jsem zjistil že Michal jel do Brna, vydal jsem se za ním. Podařilo se mi zjistit kde momentálně bydlí, přišel jsem tam a zazvonil. Otevřel mi Míša ,, Ahoj Míšo asi se divíš co tady dělám. Přijel jsem za tebou, protože je mi jedno co si myslí moje matka, chci být s tebou, miluju tě a to nic a nikdo nezmění." ,,Honzo já ne.." nenechal jsem ho to doříct a políbil ho, nejdřív byl zaskočený ale nakonec začal spolupracovat. Pak se za mnou ozval hlas ,, Honzo?" odtáhl jsem se od Míši a podíval se po hlase, když jsem viděl druhého Michala zamrzl jsem. ,,Tak takhle to nějak bylo" řekl jsem a podíval se na Michala, jen se nad tím pousmál ,, Taky tě miluju a myslím že bychom to spolu mohli zkusit" políbil mě a já s radostí spolupracoval, povedlo se, jsme spolu a nic nám to nezkazí....

Další část, Honzovi se cesta za Míšou vyplatila a ikdyž došlo k menšímu nedorozumění tak se dali zase dohromady. Co bude dál, jak bude reagovat Honzova máma a sestra?

Tajný ctitelKde žijí příběhy. Začni objevovat