Pohled Michala:Po nějaké době jsme zastavili a oni mě dotáhli do nějakého domu. Přesněji do sklepa, hodili mě tam a zamkli. Co se mnou bude, proč mě tu drží? Hlavně že Honza je v pořádku a v bezpečí. Za chvíli někdo přišel, svázal mi ruce a vedl mě do jednoho pokoje ,, tady počkáš než, přijde šéf" oznámil a zamkl mě v pokoji. Rozhlédl jsem se, byla to pěkně zařízená ložnice, sedl jsem si na postel a čekal. Najednou se pootevřeli dveře ,, Zavři oči" řekl mužský ale celkem příjemný hlas. Poslechl jsem a zavřel oči, slyšel jsem kroky. Ucítil jsem ruce na mé tváři ,,Jsi krásný, vybrali dobře" ,, Proč jsem tady co ode mě chcete" ucítil jsem jemné polibky na krku a pak na rtech. ,,Chci jen tvojí lásku" ,, Já už ale lásku mám a jinou rozhodně nehledám" políbil mě ale já nespolupracoval ,, Však ty se mě naučíš milovat" přilétla mi facka. ,, Budeš na to mít spoustu času a pokud se naučíš chovat možná nebudeš muset spát ve sklepě" ,,kdo jsi" ,, Až přijde čas dozvíš se to" pohladil mě po tváři a odešel. Otevřel jsem oči, kdo to sakra je, tón hlasu je mi hodně povědomí. Uvidím co mě bude čekat, možná budu radši spolupracovat a nebude to tak strašné. Jediná věc co mě momentálně drží od zhroucení je Honza a myšlenky na něj...
Pohled Honzy:
Vyklepaný jsem dorazil domů a okamžitě zavolal policii a řekl co se stalo. Řekli že jelikož jsem neviděl obličeje najít je a hlavně Michala bude složité. Dal jsem vědět taky Kelovi a ačkoliv jsem moc nechtěl tak i Marwovy. Oba byli v šoku, víc to podle očekávání prožíval Marw. Kde asi teď Michal je, žije, ubližují mu? Jsou to děsivé otázky a ještě děsivější odpovědi. Jediné co chci je aby byl v pořádku, chci ho ještě vidět, obejmout, políbit. Po nepříjemném přemýšlení nad tím co s ním je jsem s obtížemi usnul....
Další část, Michala drží v nějakém domě a podle všeho to vypadá že mu nechtějí fyzicky ublížit, pokud se podvolí požadavkům. Podvolí se nebo ne? Kdo je ten co ho unesl?
ČTEŠ
Tajný ctitel
Hayran KurguHonza aka MenT nedávno dosáhl milionu odběratelů natáčí se spoustou dalších youtuberů kteří jsou jeho dobří přátelé. Co když ho ale jeden z nich tajně miluje a začne mu posílat milostné dopisy a jediné vodítko budou dvě slova na konci dopisu?