Pohled Honzy:,, Kašlu na to, kašlu na všechno" zařval jsem jen co jsem dorazil do studia. ,, Tipuju že to nevyšlo" ozval se Rady. ,,Ne to teda ne, když jsem tam přišel dozvěděl jsem se že on se naoplátku vyspal s Markem" řekl jsem jízlivě ,kluci se na mě jen překvapeně podívali. ,, Navíc mi řekl že toho nelituje a chtěl to" dodal jsem a rozbrečel se, držel jsem to v sobě co jsem od Michala odešel, dýl už jsem to nevydržel. Tomáš mě objal a já mu slzama máčel triko ,, To bude dobrý" ,,Ne nebude, já ho miluju Tome" řekl jsem uplakaně a zabořil mu hlavu do ramene. ,, Třeba se mu to rozleží a bude tě chtít zpátky" ,, až na to že jsem to byl já, kdo řekl to osudné je konec a teď si přeju abych to neudělal" ,,Tak mu zavolej" podal mi mobil s připraveným kontaktem, stačí jen zmáčknout tlačítko. Zmáčkl jsem vytáčení a přiložil si mobil k uchu, chvíli to vyzvánělo ale pak to náhle přestalo. On mi to típl....
Pohled Michala:
Asi přes hodinu jsem si povídal s Marwem a Kelem na tsku, když se Kelo odpojil mohl jsem s Markem řešit osobní věci. Povídal jsem si s ním ještě další hodinu a pak řekl že mi tak za dvě hodiny zavolá na mobil, rozloučili jsme se a já si šel udělat jídlo. Těsně poté co jsem dojedl mi začal zvonit mobil, byl to Marek. Zvedl jsem to ,, Čau prosím tě můžeš pro mě něco udělat?" ,,Co by to mělo být"? ,, Otoč se" otočil jsem se a on tam stál a usmíval se na mě. ,, Potřebuješ podporu" řekl a já ho co nejpevněji objal. Nechtěli jsme se jeden druhého pustit, když mi začal zvonit mobil pustil jsem ho a podíval se na displej Honza. Podíval jsem se na Marka a típl to ,,Kdo to byl?" zeptal se, ačkoliv to asi tušil ,, Nikdo důležitý" odpověděl jsem a přišel k němu blíž. Díval se mi do očí, byl nejistý ale proč? ,, Proč si tak nejistý, co se děje?" On si olízl rty a uhnul pohledem. Položil jsem mu ruku na tvář a přiměl ho se na mě podívat, tázavě jsem nadzdvyhl obočí. ,, Kvůli tobě" vypadlo z něj, překvapeně jsem vydechl ale ruku z jeho tváře nesundal. ,,Chci něco udělat ale vím že mi to nevyjde a akorát se ztrapním a.." nevím co mě k tomu přimělo ale políbil jsem ho, jen tak z ničeho nic a on mi polibek pochvíli začal oplácet...
Další část, vypadá to že se spolu kluci jen tak neusmíří. Navíc to vypadá že začíná něco vznikat mezi Markem a Michalem, je to jen chvilkové poblouznění nebo je to něco víc?
ČTEŠ
Tajný ctitel
FanficHonza aka MenT nedávno dosáhl milionu odběratelů natáčí se spoustou dalších youtuberů kteří jsou jeho dobří přátelé. Co když ho ale jeden z nich tajně miluje a začne mu posílat milostné dopisy a jediné vodítko budou dvě slova na konci dopisu?