Medya Jungkook.
İyi okumalar!
✴✴✴✴✴✴
"Senin yüzünden geç kaldık Jungkook! Tanrım okulun ilk günü hemde! " diye bağırdı Jin hyung.
"Taehyung yüzünden geç kaldık asıl. Ben yanınıza tam vaktinde gelmiştim. Ama Tae aynanın karşısından ayrılamadı."
Taehyung bana bakıp söverken Jin hyung bu sefer Taehyung'a söylenmeye başladı. Okuldan içeri girdiğimizde koşmayı bırakıp yürümeye başladık.
"Ay sevgilim derse girmemiş. Tipim iyi mi? "
Jin hyung heyecanla bize bakarken Taehyung ile gülerek başımızı salladık. Jin hyung ile Namjoon geçen seneden beri çıkıyorlardı.
Sürekli Namjoon ile takılması yetmiyormuş gibi bizi de peşinden sürüklüyordu. Bizde mecburen onların gruplarının yanına oturmak zorunda kalıyorduk.
Namjoon, Suga, Hoseok ve Jimin'den oluşan bir gruplardı. Okulun gözde grubu. Neredeyse hepsi okuldaki kızları altlarına almışlardı.
Jin hyung, Taehyung ve bende ayrı r gruptuk. Popüler değildik ama kızların bizi gözden geçirdiğine defalarca şahit olmuştum.
Jin hyung sevgilisine sarılıp yanına oturduğunda Taehyung ile onların yanına ilerlemeye başladık. Ders hiçbirimizin umurunda değildi.
Selam vermeden boş banka oturduk. Diğerlerinin de umurunda değildik zaten. Düşmanlığımız yoktu ama arada soğukluk vardı.
Gözlerim Jimin'e kaydığında kalbimin ritminin değiştiğini hissettim. Soğuk bakışları ile etrafı inceliyordu her zamanki gibi.
Turuncu saçlarını griye boyatmıştı. Böyle daha ciddi görünüm sağlamıştı. Okuldaki kızlara ziyafet hazırlamıştı yani.
Jimin'e geçen seneden beri aşıktım. Jin ve Namjoon yüzünden sürekli iki grup bir araya geliyordu. Onların sayesinde Jimin'den hoşlanmaya başlamıştım.
Tabi imkansız bir şeydi bizim bir araya gelmemiz.
Öyle kitaplarda ki gibi klişe sahneler ile asla bir araya gelemezdik.
Çünkü haphephobia hastasıydım. Birine dokunma fobisi.
Birisiyle ten teması kurduğumu düşündüğümde çıldıracak gibi oluyordum. Bu yüzden insanlardan kendimi uzak tutuyordum.
Taehyung ve Jin hyung 6 yıldır birlikteydik ama onlara bile doğru düzgün dokunamıyordum. Normalde kriz geçirip bayılırken onlar da sadece titriyor ve terliyordum.
Yani aşık olmamam gereken birine aşık olmuştum.
Jimin her gün başka kızı altına alan biriydi. Sınıftaki kızların anlattığına göre dokunmaktan ve dokunulmaktan oldukça zevk alıyordu.
Benim gibi birine neden aşık olacaktı ki? Hadi aşık oldu diyelim. Mutlaka dokunmak, hissetmek isteyecekti. O zaman ne yapacaktım? Kriz geçirene kadar bana dokunmasına izin mi verecektim?
Jimin gözlerini çevreden alıp bize doğru dönerken bakışlarımı kaçırıp telefonumu açtım. Mesaj bildirimini açtığımda dudağımı ısırarak mesajı okudum.
Hoca sizi camdan gördü. Eğer burada olmazsanız hoca dersinden bırakacakmış.
Taehyung küfür savurup ayağa kalktığında bende ayaklandım. Ardından Jin hyunga döndüm.
"Taemin mesaj attı. Hoca bizi görmüş. Yanına gitmemizi istiyor. "
"Gitmesek olmaz mı? En fazla ne yapabilir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haphephobia ||JiKook||
Fanfiction"Her gün kızları altında inleten Jimin ve dokunulma fobisi olan sen. Sencede biraz fazla imkansız değil misiniz Jungkook? " Yan Karakterler : VHope, NamJin. Haphephobia : Dokunulmaktan korkma fobisi.