Medya da Jikook *-*
Hatalarım varsa kusura bakmayın.
✴✴✴✴✴✴✴✴
"Çoktan bir yıl oldu mu? "
Jin şaşkınlıkla mezara baktı. Gözleri dolmaya başlarken eğilip mezara sarıldı. Namjoon kocasının omuzlarını sıkıp ona destek oldu.
"Bugün Jimin de geri dönüyor"
Hepsi Suga'ya baktı. Jungkook öldüğü gün ülkeyi terk etmişti. Bir yıldan beri sadece telefonda görüşüyorlardı. Şimdi bir araya gelecek olmaları onları sevindirmişti.
"Sevgili yapmış mıdır? "
Taehyung nişanlısının elini sıktı. Üç ay önce nişanlanmışlardı. Jin ve Namjoon da beş ay önce evlenmişlerdi.
"Sevgili yaptıysa gözüme gözükmesin. Biz bir yıl boyunca bu mezarın başından ayrılmadık." dedi Jin.
"Yeni birisini bulsaysa sevinmemiz gerekmez mi? Sürekli Jungkook'ta takılı kalması onu daha çok üzer. "
"Hayır! Sevgilisini de kendisini de kabul etmem. Jungkook ile yaşadıklarını unutup yeni bir sayfa açamaz!"
Jin sinirle Namjoon'a baktıktan sonra mezara tekrar sarıldı. Hepsi her gün gelip birkaç saat mezarın başında duruyorlardı.
Hepsi mutlu görünse de paramparçaydı. Jungkook'un yokluğu fazlasıyla belliydi. Hepsinin gözleri Jungkook'u arıyordu.
Taehyung sırasında otururken sürekli Jungkook'un boş yerine bakıyordu. Diğerleri de banktaki boş yere bakıp dalıyordu.
En çokta Jimin'i merak ediyorlardı. Telefonda ağzından laf almaya çalışmışlardı ama Jimin kaçamak cevaplar vermişti hep.
"Merhaba. "
Hepsi sesin sahibine döndüğünde şaşkınlıkla ona baktılar. Suga, Namjoon ve Hoseok koşarak Jimin'in üzerine atlarken Jin ve Taehyung onun yanındaki kıza bakıyordu.
Jin önüne dönüp mezarı okşamaya devam ederken gözyaşları akmaya başladı. O Jungkook'u çoktan unutmuştu anlaşılan.
"Tae? Jin? Merhaba demek yok mu? "
Taehyung ve Jin kısaca merhaba deyip mezara geri döndüler. İkisi Jimin'i asla affetmeyecekti. Nasıl kendine yeni birini bulurdu? Aklına Jungkook geldiğinde hiç mi kötü hissetmiyordu?
"Hey ne bu soğuk tavrınız?" dediğinde Jin sinirle yerinden kalktı.
"Sevgilini ne hakla buraya getirirsin? Götür onu buradan! "
Jimin Jin'in bağırması ile şaşkınlıkla ona baktıktan sonra kısa bir kahkaha attı.
"O benim kız kardeşim."
Jin ve Taehyung donup kalırken diğerleri gülmeye başladı. Jin elini ensesine atarak başını eğdi.
"Kusura bakma. Senin onu unuttuğunu sandım. "
Jin eliyle mezarı gösterdiğinde Jimin iç çekerek mezarın başına oturdu. Onu özlemişti.
"Onu unutmak ne mümkün?"
Jimin'in gözyaşları akmaya başladığında başını mezara yasladı. Onsuz yapamıyordu. Yemek yemeyi kesmişti. Gülmüyordu.
İntihar etmeyi defalarca düşünmüştü ama Jungkook'un ona kızacağını düşünüp vazgeçmişti.
"Ölümüne inanmak hala zor. Kim bilebilirdi bu hastalığı yüzünden öleceğini? " dedi Jin.
"Eskiden dalga geçerdik oysa ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haphephobia ||JiKook||
Fanfic"Her gün kızları altında inleten Jimin ve dokunulma fobisi olan sen. Sencede biraz fazla imkansız değil misiniz Jungkook? " Yan Karakterler : VHope, NamJin. Haphephobia : Dokunulmaktan korkma fobisi.