Medya da Hoseok'u çıkarırsak NamJin var kxkxmx
Hatalarım varsa kusura bakmayın.
✴✴✴✴✴✴✴✴
Gözlerimi Luhan'ın dürtmesiyle araladım. Ona ters bakış atıp banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Banyodan çıkıp yatağıma oturdum.
"Okula gidesim gelmiyor."
"Taehyung ve Jin hyung adına üzgünsün biliyorum ama mecburiyetten yaptığını unutma. "
Luhan odadan çıktığında iç çekip üstüme bir şeyler geçirip aşağı indim. Mutfağa girdiğimde gördüğüm manzara ile yüzümü buruşturup salona geçtim.
"Sabah sabah yiyişmeyin bari!"
Luhan yüzü kızarık bir şekilde mutfaktan çıktığında güldüm. Sehun ile birçok kez öpüşürken görmüştüm onları.
"Onlardan tamamen koptun. Ne yapmayı düşünüyorsun? "
Gülüşüm silinerken gözlerimi televizyona çektim. Onlara kötü davranmak canımı yakıyordu. Belki de uzak kalmamız daha iyiydi.
Kafamı toparlamak için Daegu'ya gitmiştim. Bir hafta sonra geri dönecektim ama Youngbae orada tedavi olmamı istemişti. 2 hafta boyunca tedavi görürken okuldan birisini ayarlayıp bizimkilerin durumlarını öğrenmiştim.
Babam yokluğumun keyfini çıkarmıştı tabi. Ama aniden yanıma gelip beni tehdit edince neye uğradığımı şaşırmıştım.
Jin ve Taehyung dan uzak durmam için tehdit etmişti. Jin ve Taehyung'un babaları ortaktı ve babam ile rakip şirketlerdi. Haftaya kozlarını paylaşacaklardı.
Babam her türlü onları yeneceğinden emindi. Çünkü babamın planları olağanüstüydü. Bu yüzden babam rahattı ama yine de işini sağlama almak istemişti.
Eğer onlardan uzak durmazsam onların şirketlerini batırırım diye tehdit etmişti. Babamın bunu yapacağından emin olduğum için mecburen kabul etmiştim.
Böylece Taehyung ve Jin hyung ile aram açılacaktı. Babam benim halimi görüp mutlu oluyordu. Jin hyung ve Taehyung da üzgün olduğundan babaları onlarla ilgilenip şirket işleri ile uğraşmayacaktı.
Böylece babam daha sıkı çalışıp onları yenecekti. Her zamanki gibi.
Okula girdiğimizde bakışlarımı Jin hyunglara çevirmemek için dişlerimi sıktım. Jimin'i hala unutabilmiş değildim. Onların karşısındaki banka oturduğumuzda telefonumla ilgilenmeye çalıştım.
"Şu asık suratını düzelt. Hepsi sana bakıyor. "
Bakışlarımı Luhan'a çevirip ardından omuz silktim. Onlara gerçekleri anlatamıyorsam hareketlerim işe anlatmaya çalışırdım.
İnstagramda öylesine gezinirken Taehyung'un fotoğraf attığını gördüm. Hepsiyle beraber çekilmiş bir fotoğraftı ve mutlulardı. Yutkunarak instagramdan çıktım.
"Kantine gidiyorum. Ordan da sınıfa geçerim. "
"Takma kafana. Bir hafta sonra eski halinize döneceksiniz" dedi Sehun.
"Aynen Sehun haklı. Dostluğunuz güvendiğin kadar güçlüyse eski halinize geri dönersiniz. "
Başımı sallayıp banktan kalktım. Taehyung'a kısa bir bakış atıp okula girmek için ilerlemeye çalıştım.
"Kookie!"
Okulun bahçesinden bana seslenen Baekhyun'a döndüm. Koşarak yanıma geldiğinde kaşlarımı kaldırdım. Ellerini dizlerine koyup soluklanmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haphephobia ||JiKook||
Fiksi Penggemar"Her gün kızları altında inleten Jimin ve dokunulma fobisi olan sen. Sencede biraz fazla imkansız değil misiniz Jungkook? " Yan Karakterler : VHope, NamJin. Haphephobia : Dokunulmaktan korkma fobisi.