Medya da bizim haylaz ikili *-*
Hatalarım varsa kusura bakmayın.
✴✴✴✴✴✴✴
Jin hyung ve Jimin'ler bulunduğumuz odaya hızla girdiğinde Jiyong hocaya ters ters bakmayı kesip onlara baktım.
Jin hyung hızla Taehyung'a sarıldı. Onu kontrol ettikten sonra hızla bana döndü. Bana sarılacağı vakit hızla geriye gittim.
"Oh üzgünüm Kook. Bir şeyin yok değil mi? "
Başımı sağa sola salladım. Jin hyung komiserin karşısındaki koltuğa oturduğunda bende Taehyung'un yanına geçtim.
"Neden buradalar komiser?"
"Taehyung ve Jungkook bu beyefendinin arabasının camlarını ve lastiklerini boyamışlar. Jiyong bey de şikayetçi "
Jin hyung kaşlarını çatarak bize döndüğünde bakışlarımızı kaçırdık. Kızarık gözlerinden ağladığı anlaşılıyordu. Bizim için oldukça endişelenmiş olmalıydı.
Ona haber vermediğimiz zaman korkudan kendini mahvediyordu. Bu yüzden her zaman ona haber verirdik ama bu sefer haber bile verememiştik.
Suçluluk duygusu bedenimi ele geçirirken Taehyung'un da benim gibi olduğundan emindim.
"Hocadan özür dileyin ve bitirin şu saçmalığı. "
Jin hyungun sert çıkan sesi içimi titretirken Taehyung ile Jiyong hocaya döndük.
"Özür dileriz hocam. Bir daha böyle bir şey olmayacak." dediğimizde gülümsedi.
"Umarım tekrar size güvenimi boşa çıkaramazsınız. Yapmanız gereken şeyi biliyorsunuz "
Başımızı gülümseyerek salladığımızda odadan çıktı. Derslerinde aktif olmamızı ve sınavlarından iyi notlar almamızı bekliyordu.
Jin hyung da bizi beklemeden odadan çıktığında Taehyung ile bakıştık. Dudağımı büzüp Jin hyungun arkasından koştum.
"Hyung özür dileriz."
Titrek çıkan sesim ile Jin hyungun bakışları anında yumuşarken gülümsedi. Taehyung Jin hyunga sarıldığında gülümsedim.
"Bir daha sözünden çıkmayacağız hyung. "
Başımla Taehyung'u onayladım. Jin hyung gülümseyerek bize baktı. Şuan sımsıkı onlara sarılmak istiyordum ama kriz tutabilirdi.
Ani gelen cesaret ile gidip ikisine sarıldım. Vücudum anında titremeye başlarken umursamamaya çalıştım. Kriz geçirmek umrumda değildi.
"Jungkook uzaklaş! Titriyorsun Jungkook yalvarırım bırak. "
Jin hyungun ağlamaktan boğuk çıkan sesini umursamadan sarıldım. Gücümün kaybolduğunu hissettiğimde kollarımı çözüp dizlerimin üzerine düştüm.
Kollarımı yere koyup başımı da kollarımın üstüne koydum. Derin nefesler alıp sakinleşmeye çalıştım. Krize ramak kalmıştı. Ama Jin hyung ve Taehyung da o kadar etki göstermiyordu.
"Deli misin sen? Ya krizin tutsaydı! "
"Sadece o duyguyu merak ettim hyung. Üzgünüm."
Bir şey demediklerinde başımı kaldırdım. Nefesim düzenliydi ama hala vücudum titriyordu.
"Hastaneye gidelim mi? " dedi Taehyung.
"Gerek yok iyiyim. Şöyle bakmayı da kesin. Krizim tutsaydı bu yaptığımdan pişman olmazdım. Çünkü size sarıldım. Bu hissi kaç yıldır yaşamak istiyorum biliyor musunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haphephobia ||JiKook||
Fanfiction"Her gün kızları altında inleten Jimin ve dokunulma fobisi olan sen. Sencede biraz fazla imkansız değil misiniz Jungkook? " Yan Karakterler : VHope, NamJin. Haphephobia : Dokunulmaktan korkma fobisi.