Medya Jungkook *-*
Hatalarım varsa kusura bakmayın.
✴✴✴✴✴✴✴✴
Jin
Taehyung ile okulun içine girdiğimizde uzaktan Namjoon'a öpücük gönderip boş banka oturdum. Taehyung da yanıma oturduğunda sırıtarak ona baktım.
"3 haftadır Hoseok ile fazla yakınsın. Sevgili misiniz yoksa? Bak benden saklıyorsan çok fena olur! "
"Saçmalama hyung. Sevgili değiliz tabiki. Ama sanırım ondan hoşlanıyorum."
Kahkaha atarak yüzüne baktım. 3 hafta önce sinemaya gitmişlerdi ve o günden sonra sürekli beraber takılmaya başlamışlardı. Birbirlerinden hoşlandıkları belliydi ama itiraf edememişlerdi.
"Yakında itiraf edersiniz. 3 hafta da neler yaşadık. Sen Hoseok ile ve diğerleriyle yakınlaştın. Ben Namjoon ile neredeyse ayrılıyordum. "
"Jungkook'suz geçen 3 hafta."
Taehyung'un gözleri dolmaya başladığında gülüşüm silindi. 3 hafta boyunca haber alamamıştık ondan. Yokluğu her zaman kendini belli ediyordu.
Hocalarla uğraşmayı, derslerde uyumayı, birilerine laf atmayı kesmiştik. Onsuz tadı çıkmıyordu. İlk defa üçümüz bu kadar ayrı düşmüştük.
"Siktir! O Jungkook mu? "
Başımı hızla okulun bahçesine çevirdiğimde Jungkook'u gördüm. Ama yanında 4 kişi vardı. 2 si kuzeni Luhan ve sevgilisi Sehun'du.
Taehyung ile yerimizden kalkıp karşısına geçtiğimizde Jungkook'un ifadesiz bakışları ile karşılaştım. Yüzü de gülmüyordu. Mutlu değil miydi?
"Jungkook konuşsak mı? " dedi Taehyung.
Jungkook arkadaşlarına bir şeyler dedikten sonra yürümeye başladı. Arka bahçeye geçtiğimizde Jungkook'un karşısına dikildik.
"3 hafta oldu Kook. Ne kadar endişelendiğimiz hakkında bilgin var mı?" dedim endişeyle.
"Üzgünüm hyung. "
"Onlar kimdi? 3 hafta boyunca ne yaptın? Neleri merak ettiğimizi biliyorsun Jungkook. Anlat hadi."
"Sehun ve Luhan'ı biliyorsunuz. Diğerleri Baekhyun ve Kai. Ortalıktan kaybolduğum sırada sadece bir hafta durup geri dönecektim. Ama Youngbae orada devam ettirmemi önerdi. Bende kabul ettim. Kai ve Baekhyun ile de o yerde tanıştım. "
"Son durumun nasıl?"
"Gelişme var. Eskisi gibi etki etmiyor. Ama yinede refleks olarak gözlerim felan doluyor. "
"Hadi o zaman bizimkilerin masasına geçelim! Hoseok ve Taehyung iyice yakınlaştılar." dedim gülerek.
"Haberim var. Okuldan birilerini ayarlayıp her şeyi anlattırdım. Sanırım o masaya geçmesem daha iyi olur. O masaya Taehyung ile senin için oturuyorduk. Ama şimdi Taehyung da onlarla yakın. Oraya oturmam için neden yok. Bizim çocukların yanına gitsem iyi olur. "
Ağzımı açmama izin vermeden gittiğinde ağzımı hayal kırıklığı ile kapadım. Dudağımı ısırıp duvara yaslandım. Korktuğum şey başıma gelmişti.
Yakın arkadaşım ve sevgilimin arasında kalmaktan korkmuştum hep. Şimdi Jungkook kendini geri çekmişti.
"O değişmiş hyung. 3 haftada bir şeyler olmuş. Yüzünden belli. Orada kötü şeyler yaşamış. Davranışları ve konuşması yabancı gibi. Bakışları ifadesiz. Bize bile yakın davranmadı. Onu kaybetmekten korkuyorum hyung "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haphephobia ||JiKook||
Фанфик"Her gün kızları altında inleten Jimin ve dokunulma fobisi olan sen. Sencede biraz fazla imkansız değil misiniz Jungkook? " Yan Karakterler : VHope, NamJin. Haphephobia : Dokunulmaktan korkma fobisi.