Medya da NamJin *-* Cidden film çekseler reyting rekorları kırarlar ndjxjxjx
Hatalarım varsa kusura bakmayın.
✴✴✴✴✴✴✴✴
Okuldan içeri nefes nefese girdiğimde boş bir banka oturup nefesimi düzenledim. Evden çıktığımdan takip edildiğimi hissediyordum. Sürekli etrafıma baksam da kimseyi görememiştim.
Ama takip edildiğimi biliyordum. Ne zaman böyle hissetsem bir şeyler çıkıyordu. Oturduğum banktan kalkıp okula girdim. Boş koridorda yürürken arkamdan ses ile durdum.
Yavaşça arkama dönüp baktığımda kimsenin olmadığını gördüm. Gözlerimi kısarak koridorun ucuna baktım. Kesinlikle bir şeyler dönüyordu.
Önüme dönüp sınıfın önüne geldim. Kapıyı çalıp içeri girdiğimde Jiyong hoca gülümseyerek dersi anlatmaya devam etti. Başımı eğip Taehyung'un yanına geçtim.
"Nerede kaldın? "
"Şoför izinli olduğu için yürüyerek gelmek zorunda kaldım hyung"
Şimdilik saklasam daha iyi olurdu sanırım. Eğer bu his devam ederse anlatırdım. Beni kim takip ediyordu? Neden ediyordu? Kimse ile sorunum yoktu.
Jiyong hoca tahtadan test sorularını açtığında zihnimdekileri boşaltmak için elimi kaldırdım. Jin hyung ve Taehyung da ellerini kaldırdıklarında ters bakış attım.
"Neden sürekli ben kaldırdıktan sonra kaldırıyorsunuz? "
"Böyle daha zevkli." dedi Jin hyung sırıtarak.
Tahtadaki soruların yarısına geldiğimizde zil çaldı. Üçümüz kalkıp aşağı indik. Jimin'in yanına otururken Jin hyung hala sitem ediyordu.
"15 soru çözdük 10 tanesinde sana söz verdi. Hep aynısını yapıyor. "
"Bana inat parmak kaldırdığınızı biliyor çünkü hyung" dedim gözlerimi devirerek.
"Neler oluyor? " dedi Jimin.
"Jiyong hoca sevgiline yavşıyor."
Jimin kaşlarını çatarak bana dönerken Jin hyunga sert bakış atıp Jimin'e baktım. Ellerimi beline sardığımda kaşları düzelse de bakışları hala sertti.
"Yok öyle bir şey Jimin. Derste sürekli üçümüz parmak kaldırıyoruz. Bu ikisi bana inat kaldırdıkları için Jiyong hoca da bana veriyor hakkı. "
"Bundan sonra muhattap olma o adamla."
Dudaklarımı büzerek başımı salladım. Jin hyung halime gülmeye başladığında kaşlarımı kaldırdım ve Namjoon hyunga döndüm.
"Jin hyungun prenses odasından haberin var mıydı hyung? "
Jin hyung birden öksürmeye başladığında Namjoon hyung şaşkınlıkla ona bakmaya başladı. Taehyung sırıtarak bizi izlemeye başladı.
"Seninde Jimin'e ait stalker odan var! Jimin bence bir ara evine gitmelisin."
Sırıtışım silinirken bu sefer şaşkın bakışlar bana dönmüştü. Jimin'in bana baktığını bilsem de ona bakmadım.
"Namjoon hyung Jin hyungun içinde fangirl beslediğini biliyor muydun? " deyip sırıttım.
"Taehyung da seks oyuncularına meraklı!" dedi Jin hyung.
"Lan beni ne karıştırıyorsunuz?! "
Dikkatler Taehyung'un üzerine toplandığında utanarak başını eğdi. Ağzımı açtığım sırada Jimin kalkıp elimi tuttu. Çıkışa doğru ilerlerken merakla ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haphephobia ||JiKook||
Fanfiction"Her gün kızları altında inleten Jimin ve dokunulma fobisi olan sen. Sencede biraz fazla imkansız değil misiniz Jungkook? " Yan Karakterler : VHope, NamJin. Haphephobia : Dokunulmaktan korkma fobisi.