Medya ile aşk yaşıyorum *-* Bizde ki kalp hani Jungkook >.<
Hatalarım varsa kusura bakmayın.
✴✴✴✴✴✴✴✴
Jin
Öğle arası bittiğinde derse girmemeye karar verdik. Her sene okulun ilk haftası derse girmezdik. Benim de işime geliyordu. Namjoon ile geçiyordu tüm günüm.
Yine her zamanki oturduğumuz bankta Namjoon ile sarılarak oturuyorduk. Jimin ve Hoseok bir şeyler konuşurken Suga uyumamak için kendini zor tutuyordu.
"Seninkiler nerede? " dedi Namjoon.
"Hiçbir fikrim yok."
Dudaklarımı kemirerek bahçeye baktım. Ama görünürler de yoktular. Telefonumu çıkarıp ikisini aradığımda açmamışlardı.
"Ben bir etrafa bakayım. "
Namjoon gülümseyerek kafasını salladığında gülüşünden öpmemek için bakışlarımı kaçırarak okulun içine girdim.
Kantine, sınıflara teker teker baktım. Endişem git gide artarken tuvalete baktım. Spor salonuna da bakıp tekrar bahçeye çıktım.
"Bunlar yok ya. Haber vermeden ortalıktan kaybolmazlardı. "
"Endişelenme. Acil işleri çıkmıştır. Otur biraz sakinleş" dedi Suga hyung.
"O ikisi ortalıktan kaybolduğu zaman hiç iyi şeyler olmuyor hyung. "
Namjoon beni rahatlatmak için kollarını belime sarıp saçlarımı öptü. Korkum azalmaya başlarken huzurla kafamı boynuna gömdüm.
"Birkaç saat bekle. Haber çıkmazsa bizim adamları araya sokar aratırız her yerde."
Yüzüme gülümseme yayılırken başımla onayladım. Namjoon'a sahip olduğum için oldukça şanslıydım. Ayrıca kendisi gibi arkadaşları da bana oldukça ilgili davranıyorlardı.
Jungkook ve Taehyung onlardan pek haz etmese de hepsi iyi çocuklardı. Canım sıkkın olduğunda özel olarak ilgileniyorlardı benimle. Grubun en soğuk kişisi Jimin bile.
Jimin göründüğü aksine duygusuz biri değildi. Burada oturanlar hariç diğerlerine soğuk davranıyordu sadece. Jimin'in birçok kez şebek ve çocuksu hallerini görmüştüm.
Jungkook da gönlünü Jimin'e kaptırmıştı. Jimin'i unutmasını istesem de her geçen gün ona daha fazla bağlanıyordu. İmkansız olduklarını bile bile.
Jimin kızlarla yatmaktan zevk alan biriydi. Jungkook ile dokunma fobisi olan biri.
Bu işin sonunda Jungkook üzülecekti. O da bunun farkındaydı ama Jimin'e isteyerek aşık olmamıştı sonuçta. Kime aşık olacağımız belli olmuyordu.
Namjoon ile çıkmadan önce bu grupla alakam yoktu. Hatta nefret bile ediyordum. Bu grup tüm kızları elden geçirdiği için onlardan tiksiniyordum ama bu grup ile tanıştığım zaman ön yargının gereksiz olduğunu anlamıştım.
Namjoon'u kendime aşık etmiştim. Çocuk korkudan gözlerini benden ayıramıyordu.
İlişkide baskın olan bendim ama seme olan Namjoon'du maalesef. Benim sözüm yatak hariç her yerde geçiyordu.
Namjoon'un kızlara gitmemesi için onunla yatıyordum. Gerçi yatmasam bile başka kızlara gitmeyeceğini biliyordum ama ihtiyaçtı sonuçta.
Namjoon'un evine defalarca gitmiştim ama o benim evime bir kere bile gelmemişti. Getirmeyi de düşünmüyordum zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haphephobia ||JiKook||
Fanfic"Her gün kızları altında inleten Jimin ve dokunulma fobisi olan sen. Sencede biraz fazla imkansız değil misiniz Jungkook? " Yan Karakterler : VHope, NamJin. Haphephobia : Dokunulmaktan korkma fobisi.