00.RESTART

1.7K 102 0
                                    

"A múltat nem lehet elfelejteni. Csak túl lehet lépni rajta. Hátra lehet hagyni. Hogy az lehess, akinek eleve lenned kéne, nem pedig az, akinek a történtek miatt érzed magad."


- Jessica Sorensen

2017.08.20., Szöul, Dél-Korea

Lee Iseul

A lelkem akár egy sivatag;
Élettelen, kopár, elhalt.

A mosolygás számomra már nem volt ismert és boldognak sem mondhattam magam. Egy teljes lelki káosz voltam, aki nem találta a kiutat a depresszióból. Szükségem lett volna valakire. Szükségem lett volna rá, de ő egyedül hagyott. Ismét. Nem akartam élni, nem akartam enni. Szinte már csak sodródtam az árral.

Csontvékonyra fogytam, a hajamat szőkére festettem és levágattam, hogy ne emlékezhessek régi önmagamra és arra az éjszakára, ami azzá tett amivé. Nem bírtam elviselni önmagam.

Változás kellett.

Szöul nagyobb és zajosabb volt, mint Daegu. Az új otthonom egy kis garzonlakás lett egy apró hálóval, fürdővel, nappalival és egy konyhával. Az apartman közvetlen az egyetem mellett volt, így nem is kellett sokat mennem odáig.

Két napja költöztem be.

Kipakoltam, próbáltam elfoglalni magam, de a cuccaim egyre csak fogytak, míg minden a helyére nem került. Kénytelen voltam csendben harcolni önmagammal.

Az ablak előtt állva egy bögre teával figyeltem az embereket. Ahogy nevetgélnek a párok, boldogak, ahogy mindenki siet valahova nem is figyelve másra.

Undorodtam tőlük.

Az emberek rosszak. Kihasználnak. A legönzőbb és legveszélyesebb lények a Földön. Óvakodni kell tőlük, hiszen bármikor lecsaphatnak.

Úgy csapnak le, akár az a férfi vagy éppen Min Yoongi.

Fájt, amit tett, de nem tudtam rá haragudni. Mégis egyfajta gyűlöletet éreztem iránta, talán jogosan.

Bár' azt kívántam bárcsak ott lenne velem abban a nagy magányban, hogy megnyugtasson és mellettem álljon a nagy szomorúságban.

Nem voltam kész az új életre egyedül, mégis mindent tiszta lappal kellett kezdenem.

Az életem kikapcsolt pár hónapja.

Error.

De én mégis az újraindítást választottam inkább.

A kérdés az, hogy meg fog-e hibásodni a gépezet?

RESTART [Min Yoongi ff.]Where stories live. Discover now