"Az igazi boldogság nem az a pillanat, amikor elönt az eufória, hanem azok a napok, órák, amíg eljutok odáig. "
Will Smith2018. 03. 09., Szöul
- Boldog szülinapot! Boldog szülinapot! Boldog szülinapot Yoongi, Boldog szülinapot! - kántálta a társaság.
Én vittem felé a tortát, ő pedig mosolyogva elfújta a gyertyákat, majd egy gyors puszit nyomott az arcomra. Egyáltalán nem akart nagy felhajtást, ami azt illeti mindenkit megkért, hogyha lehet felejtsék el a születésnapját, azonban felénk ez nem így ment.
Pár hónap alatt végre mindenkit megismertem a kis hetesükből, szóval már Jungkook és Jin sem volt számomra idegen. A három legfiatalabb csalta el Yoongit egész napra, amíg Namjoon, Hoseok, Jin, a lányok meg én előkészítettük a lakást a meglepetéshez.
Az utóbbi időben végleg össze szedtem magam. Yoongi-val kölcsönösen támogattuk egymást a nehéz időkben, és a kapcsolatunk is csak erősödött. Az első közös szilveszterünk után döntöttük el, hogy össze költözünk. Korai? Mi számít korainak, ha már több mint tíz éve szerelmesek vagytok egymásba.
- Kívántál valamit hyung? - kérdezte Jungkook.
- Igen, de az titok - mondta sejtelmesen. - Kösz, mindent - nézett zavartan végig a társaságon. - Nem hagytok az embernek egy nyugodt napot - morogta én pedig egyből felnevettem.
- Jaj, Yoongi-ah! - kiáltott fel Jin. - Elvégre egyszer huszonöt az ember!
- Ja, kösz, hogy emlékeztetsz - nézett "hálásan" a legidősebbre.
- Szerintem inkább vágjuk fel a tortát - szólalt fel Minseo, aki Namjoonba karolva figyelte a történteket.
Mint kiderült a fiú, azért nem jött velünk sehova decemberben, mert a lánnyal találkozgatott, és január tájékán végre volt bátorsága megkérni őt, hogy legyen a barátnője.
Mindenki helyeselt Minseo ötletére. Yoongi még egy csókot nyomott orcámra, mielőtt még Jimin ráakaszkodott volna. A nappaliban csináltunk helyet a bulinak. Szalagokat aggattunk fel, meg lufikat. A dohányzó asztalra halmoztuk a kajákat, a söröket, sojukat, üdítőket, tányérokat, evőeszközöket és poharakat.
Az ajándékokat az egyik sarokba tettük, Yoongi zongorájára, de csak finoman nehogy megsértsük a kincsét. Próbáltam nem az ajándékokra gondolni,ugyanis kicsit féltem attól, hogy az enyémnek örülni fog-e egyáltalán, habár JaeHwa szerint imádni fogja.
Letettem a tortát az asztalra, majd a gyertyákat Hoseok segítségével kiszedegedtem a maradék helyre. Felszeleteltem a csokoládás csodát - az első szelet természetesen a szülinaposnak járt - és mindenkinek szedtem. Háromszor repetáztam sunyiban, különösen kívántam a csokoládét, pont úgy, mint pár hónapja az epret.
VOUS LISEZ
RESTART [Min Yoongi ff.]
FanfictionAz ERROR második évada. Újraindítás, zárolás vagy kikapcsolás? Az újraindítást választom.